Atletiek: de moeder aller sporten

Absoluut niet dat is een gedrocht dat per direct afgeschaft mag worden

De toppers doen niet mee en de vrouwen zijn doorslaggevend
Beste vrouw op ranking: 48.87, 100e: 51.58 -> verschil 2.71
Bij de mannen zit je met dat verschil al aan de 300e op de ranking

En vrouwen moeten ook nog finale 400m lopen besef ik net
Ik vind de mixed relay heel fijn maar.je hebt wel gelijk. Het is ook gewoon te zwaar om individueel, remay en mixed relay te lopen.denk dat onze Belgische aflossingsploegen dat ook aantonen.

Goede eerste worp van KJT maar wil ze echt druk zetten op Thiam dan moet ze toch haar PR verbeteren lijkt mij?
OK Thiam kan straks falen maar daar kan KJT niet op rekenen hé.

En hop Vidst weer verder geworpen! :D

Goud en brons zou bijzonder knap zijn maar KJT toch echt in goede vorm dus zilver en brons zou ook niet slecht zijn. Hopelijk twee medailles erbij voor België.

Ze zetten ze allemaal samen volgens de sterkte per proef. Is het meest eerlijke en het meest praktische, lijkt me. Anders moet de jury per atleet kijken waar ze zich best zetten, om niet geperforeerd te worden als Nafi plots werpt en ze een speer van Noor Vidts verwachten. Het tijdsverschil tussen de 2 proeven maakt bij speer niet veel uit, de laatste wedstrijd is toch laat genoeg.

Als ik dat zo zie, zitten de jury leden gewoon aan de kant, dus ik snap het punt zo niet. Je ziet deze groep zo rond de 45m gooien, terwijl Nafi ook minder dan 60m gooit, dus dat is hooguit 15m verschil...
Vond het vooral vreemd omdat die eerste groep speerwerpen toch echt wel vrij snel achter het verspringen kwam.

Als ik dat zo zie, zitten de jury leden gewoon aan de kant, dus ik snap het punt zo niet. Je ziet deze groep zo rond de 45m gooien, terwijl Nafi ook minder dan 60m gooit, dus dat is hooguit 15m verschil...
Vond het vooral vreemd omdat die eerste groep speerwerpen toch echt wel vrij snel achter het verspringen kwam.
Dat geperforeerd zijn is niet serieus bedoeld he, op zo'n niveau passen de juryleden wel op :). Is gewoon praktischer om zoals anderen zeiden mooi langs dezelfde kant te zitten. Maakt het ook gemakkelijker op héél correct te meten indien hij niet in de grond steekt.

KJT met een duidelijke verbetering bij haar laatste worp, haar beste van het seizoen. Blijft Thiam onder druk zetten.

Terug
Bovenaan