Assassin's Creed Valhalla

RPG PC PS5 PS4 XBOX Assassin's Creed Valhalla

Ik durf nu toch wel te zeggen dat het einde in zicht is. 128 uur in de game.

Enkel nog Asguard en Jotenheim questlijn doen en deze 2 regio's 100% voltooien en hopelijk zonder problemen dan een platinum trofee zien verschijnen
Ook rond 135 uren de platinum afgetikt.
Geen enkele game breaking/platinum breaking bug tegengekomen, maar ik denk dat dit eerder een uitzondering is, dan een regel.
 
idd, ja ook zo opgelost. ik dacht al "zo ver lopen da kan niet :D "

Het probleem was dat je een vat bier moest vervoeren (geen spoiler want de content is gedelete :p). Onderwege werd ik geambushed door zo'n OP zealot en moest ik lopen. Uiteindelijk een half uur gezocht waar het was, en uiteindelijk was het gewoon terug gerespawnd in die hut.

Spel heeft idd weinig tot geen bugs, maar wel beetje lui dat ze geen hotfix uitbrachten voor die levitation bug tijdens de brawl en deze quest.

Voor die brewery te bouwen dacht ik ook van: hoe kan dit? Maar in principe zou het kunnen dat je onderdelen nodig had. Toch maar gaan kijken vanuit de filosofie dat ik er "toch ooit moet zijn". Skyrim en consoorten hebben mij toch al zodanig afgetraind dat ik de markers volg. T'was uiteindelijk een paar graven onder ne steen...
 
Eindelijk de platinum na 140u! Bloed, zweet en tranen wel, vooral door de bugs. Vond het spel wel de minste van de 3, alhoewel ik Eivor (male) wel het beste personage vond van deze laatste games
 
Hmmm niet veel vis langs de kustlijn. Moet nog 4 soorten hebben, maar powerpyx zijn guide klopt toch niet
 
Ik heb last van die bug dat die laatste missie van the hidden ons niet begint. Wat een gefuck is dit. 80 uur gespeeld en kan het niet uitspelen.

Nog iemand last van?
 
Gisteren ook begonnen aan Valhalla (op PC), +-1,5u gespeeld. Verhaal/gevoel spreekt mij al direct meer aan dan Odessey (+-10u gespeeld maar geraak er niet echt in) #Vikings 🪓. Heb wel al mijn eerste probleem tegengekomen. Boot zit vast op een eiland, geraak niet weg :/. Zal waarschijnlijk een vroegere save moeten laden.
 
Gisteren ook begonnen aan Valhalla (op PC), +-1,5u gespeeld. Verhaal/gevoel spreekt mij al direct meer aan dan Odessey (+-10u gespeeld maar geraak er niet echt in) #Vikings 🪓. Heb wel al mijn eerste probleem tegengekomen. Boot zit vast op een eiland, geraak niet weg :/. Zal waarschijnlijk een vroegere save moeten laden.
Fast travelen naar een dok of je settlement zou dat moeten oplossen.
 
Gewoon een eerdere save laden dan, zoveel zal je denk ik nog niet kwijt zijn. Of te voet een dok ergens (er zijn er toch wel een 5-tal) vrijspelen en dan meteen fast travelen.
 
Terug
Bovenaan