Assassin's Creed Valhalla

RPG PC PS5 PS4 XBOX Assassin's Creed Valhalla

Ik snap hoe de afzonderlijke arc's snel kunnen vervelen maar qua AC lore is deze game ijzersterk. Op dat vlak was odyssey echt ergerlijk slecht. En eidnelijk eens een goede modern day terug. Daar zat ik al lang op te wachten.
 
Niemand die Ragnarök speelt?
Ik loop nog wat achter, maar heb wel de voorbije maanden eindelijk Origins + DLC volledig uitgespeeld. Moet eerst nog Odyssey + DLC uitspelen en dan komt Valhalla ook wel aan de beurt. En tegen dan is Dawn of Ragnarok ook 50% in korting, meer betaal ik daar ook niet voor. Zal dus nog niet voor direct zijn maar zal ik zeker nog spelen.
 
Was enkele weken geleden begonnen aan Ragnarok maar de AC moeheid speelt enorm en ik kan het niet langer spelen dan een half uurtje per sessie.
Hoe mooi en goed de DLC ook is, het is meer en meer van hetzelfde.

De volgende AC gaat toch wat meer afwisseling mogen bieden.
 
ragnarok completed en tegen het einde toch weer heel wat bugs. video glitches, combat weirdness (buttons die niet meer werkten soms?), zwaar vervormde audio en effecten die zeer vreemd klonken. pff nu toch uninstallen. die throwback naar ac odyssey was wel nice.
 
Was de campaign van Wrath of the Druids aan het completen.
Nadat je alle amber shards hebt teruggebracht naar Deidre volgt er een boss battle voor een speer. Ik heb deze battle al meerdere keren gedaan maar op 1% health bugged de boss en kan je hem niet killen. Heeft nog iemand dit probleem gehad en hoe heb je het opgelost?
 
Ik dacht nog eens aan een ac te beginnen nu ik ps extra heb. Kiezen tussen odyssee of Valhalla dus. Maar deze vliegt 20 december al uit de catalogus. Zou ik er nog aan beginnen of beter odyssee starten? Ik game geen 10u/week meer waardoor ik twijfel of ik het wel ga kunnen uitspelen.
 
Toch maar met deze begonnen want ik had hem al gedownload voor ik hier mijn vraag kwam stellen 😆
Het valt al snel op dat het freerunnen niet zo smooth loopt als ik gewoon ben van een ac. ´t kan een gedacht zijn maar ik vind het log aanvoelen
De combat is nog wat wennen maar vind ik nog ok. Komen daar nog moves bij of blijft het bij dit?
 
Onlangs de PS5 editie aangekocht, maar sta versteld van hoeveel Bugs er in dit spel zitten. Zo net gearriveerd in Engeland, maar alle Bugs die ik tot nu toe tegen kwam, waren in Noorwegen. Iemand achter mij die opzij schuift in de sneeuw tot tegen een ander persoon, in de verte zie ik een paard rijden met zijn rijder rechtstaand er op, sta ik bovenaan op de piek van een berg en roep ik mijn paard, komt die er aan gegaloppeerd en staat naast mij in de lucht naast de berg.
Kan zo nog wel effe doorgaan.
 
Terug
Bovenaan