Assassin's Creed Valhalla

RPG PC PS5 PS4 XBOX Assassin's Creed Valhalla

Siege of Paris DLC is een goede toevoeging, degelijke setting en goede soundtrack. Maar hopen bugs en glitches. De meest opmerkelijke framedrops en screen tearing sinds wotcher 3
 
Valhalla is zeker geen slechte game en ik vind (de vrouwelijke) Eivor een plezier om mee te spelen, maar wat mij stoort is dat alles zo repetitief is.
De gameplay, maar zeker ook de omgeving waarin je rondloopt is heel de tijd hetzelfde.
Natuurlijk zijn ze beperkt met hoeveel ze kunnen doen in een land als Engeland, maar wat meer afwisseling had wel gemogen.

Ik hou wel mijn hart vast naar de volgende AC... Als ze echt gaan voor een soort 'hub" wereld waar je individuele content pakketten voor moet aankopen om het verhaal te kunnen spelen dan stopt het voor mij.
Wat echt jammer zou zijn want ik ben al fan vanaf de eerste assassins creed en heb ze tot nu toe allemaal uitgespeeld.
 
Forumkonijn heeft Assassin's Creed Valhalla bijgewerkt met een nieuwe update:

Preview: Assassin's Creed Valhalla: Dawn of Ragnarök


Lees meer over deze update...
 
Krijgt ook een nieuwe missie waarin Kassandra uit Odyssey opduikt.

With Assassin’s Creed® Crossover Stories, discover the first-ever crossover between two Assassin’s Creed games. Dive deeper into Kassandra’s journey with two new free stories: Those Who Are Treasured available in Assassin’s Creed® Odyssey and A Fated Encounter in Assassin’s Creed® Valhalla. Available December 14th.

Assassin’s Creed Valhalla - A Fated Encounter:
  • Terrible nightmares seemingly caused by a close ally sends Eivor to the Isle of Skye to investigate.
  • Unlock all-new Assassin’s Creed Odyssey–themed rewards in Assassin’s Creed Valhalla by completing the story content.

    Access requirements:
    To play A Fated Encounter, you must reach Settlement Level 4 and have completed the quest A Wise Friend, where you help Valka establish herself in Ravensthorpe.

 
mm, de gold editie staat nu in de PS store voor 50 EUR. aantrekkelijke prijs. Al twijfel ik nog. Oddesey nooit volledig uitgespeeld omdat het te langdradig werd tegen het einde. Wat zouden jullie aanraden? Verveelt Valhalla minder snel?
 
mm, de gold editie staat nu in de PS store voor 50 EUR. aantrekkelijke prijs. Al twijfel ik nog. Oddesey nooit volledig uitgespeeld omdat het te langdradig werd tegen het einde. Wat zouden jullie aanraden? Verveelt Valhalla minder snel?
Ik vond Valhalla eigenlijk sneller vervelen dan Odyssey, voornamelijk omdat ik het verhaal minder sterk vond en omdat je weinig mogelijkheden hebt om je personage significant te verbeteren door het kleine aantal armor sets en de flauwe skill tree. Het spel is enorm maar ik vind het vnl. kwantiteit boven kwaliteit.
 
Hier sinds gisteren terug op aan het verderspelen, zit nu aan 52 uur zonder alteveel side quests. Ben gelijk al een jaar ermee bezig. Steekt inderdaad snel tegen, veel te weinig fast travel points naar mijn mening.

Wel de gratis story met Kassandra gedaan, dat was wel en keer tof!
 
Ik speel ook al een tijdje tussendoor, zit ongeveer aan 70% map en 135u playtime.
Ben het belange nog nie beu want de setting is knap en hou ervan om alle treasures per regio te collecten. De story is maar bijzaak voor mij.
 
ik vond vooral het asgard gedeelte superwijs! daar heb ik alles 100% gecomplete, was echt mooi gemaakt. Het engeland is wel tof maar het trekt mij toch een pak minder aan als de vorige game.

Ik vind de gameplay toch ook redelijk glitchy.
 
Zit nu ongeveer aan 90 uur en net Lincolncire Arc afgewerkt. Ik speel het zeer casual en alle side content gebeurt terloops. Als het op mijn weg ligt, pik ik het op. Anders keer ik later terug om gebieden af te werken voor de Platinum. Jezelf niets forceren heb ik geleerd als je zulke uitgebreide games speelt met veel repetitieve content :)
 
Ik ga de komende DLC links laten liggen.
Ik had de gold editie gekocht en daarom de ook de 2 uitbreidingen gespeeld, waar ik niet echt onder de indruk van was.
Voor mij is Valhalla definitief een afgesloten hoofstuk
 
Terug
Bovenaan