Assassin's Creed Valhalla

RPG PC PS5 PS4 XBOX Assassin's Creed Valhalla

Die adaptive trigger bij gebruik van boog is wel even aanpassen , voelt raar aan in het begin maar wel leuk.
Ik heb wel altijd schrik dat ik die ga kapot duwen met momenten
 
Die orlog game gaat me nog parten spelen voor de Platinum, 8x keer geprobeerd, 8x verloren
 
daarbij komt nog es dat ik momenteel 3 "wealths" heb die volledig gebugged zijn (zitten namelijk onder de map) ... dus platinum kan ik ook vergeten
Noemt dat geen kelders/cryptes? ;) De 2 in Jotunheim zijn opgelost in 2.0 patch.

De rest kan je perfect aan.

Ik vind de game tot nu toe fantastisch, bolt super goed op de PS5. Nog niks van bugs tegen gekomen.
Orlog begin ik nu ook onder de knie te krijgen.
 
Noemt dat geen kelders/cryptes? ;) De 2 in Jotunheim zijn opgelost in 2.0 patch.

De rest kan je perfect aan.

Ik vind de game tot nu toe fantastisch, bolt super goed op de PS5. Nog niks van bugs tegen gekomen.
Orlog begin ik nu ook onder de knie te krijgen.

nope, zit bij mij "onder" de map
heb vids van powerpyx gezien en hij had die wealth door een mob te killen.
ik heb die mob ook gekilled, maar kon nix looten etc

anyways, heb de game ondertussen "afgerond", geen goesting om al die wealth te zoeken
zit op 70u en heb alles qua story en dergelijke gedaan
 
Hier doe ik de wealth, en world events en dan pas de story. Gebied per gebied 👌🏻
 
88 uur ver in de game en momenteel 10 van de 16 regio's in Engeland voor 100% voltooid. Nog ver verwijderd van het einde dus, maar ik amuseer mij enorm.

Ik werk ook gebied per gebied af, zo heb ik meer overzicht wat er voltooid is.

spoiler gaat over Vinland

ik dacht dat Vinland moeilijk ging zijn omdat je al uw gear moet achterlaten in Engeland, maar dit viel nog beter mee dan gedacht, ik heb wat meer stealth gebruikt en enkel 1 wapen gekocht bij de trader.
 
Beu na 7 uur? Vrees dat deze niet voor jou is dan want er volgen er nog een stuk of 100. Ben je al in Engeland geraakt? Daar begint het pas, maar questlines zijn daar identiek aan elkaar, dus beteren zal het niet echt doen voor je.
 
Odyssey en Cyberpunk zijn ook veel hetzelfde... maar toch blijft het leuk.
Ga wel nog wachten tot m'n backlog wat kleiner is voor ik aan deze begin.
 
komen je die quests van Jotunheim en Asgard ook na tijd ook tegen in de normale story? Want ben nu per gebied (Engeland) aant verdergaan. Dat ze niet op bepaald moment weg zijn...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
koom je die quests van Jotunheim en Asgard ook na tijd ook tegen in de normale story? Want ben nu per gebied (Engeland) aant verdergaan. Dat ze niet op bepaald moment weg zijn...
die quests blijven staan
je moet die hut van die waarzegster bouwen in je kamp, dan staan die quests daar
is dus te zien hoe rap je die hut bouwt (zou dat wel zo rap mogelijk doen, omdat asgard quests wel nuttig zijn voor het verhaal)
 
95u, en ik blijf deze fantastisch vinden.
T'is al zo erg dat ik dingen zit op te zoeken op Wikipedia :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoop dat ze snel nog een update uitbrengen. Die arrow/quiver bug is echt wel vervelend en krijg het niet opgelost met die fix die online circuleert.
 
Odyssey en Cyberpunk zijn ook veel hetzelfde... maar toch blijft het leuk.
Ga wel nog wachten tot m'n backlog wat kleiner is voor ik aan deze begin.
Mja, je kan inderdaad beter een poosje wachten tussen de twee. Heb Odyssey een jaar geleden (pas) gespeeld, maar t'was nog te fris in't geheugen. Valhalla is leuk, maar t'is niet dat ik sta te popelen om verder te spelen.

Hopelijk halen ze de laatste bugs er nog uit. Had dit gekocht voor die Yule event, maar zo speciaal is het niet (plus de bugs... :L, maar die zijn morgen "opgelost" gezien de content vervalt). Zou er morgen geen patch moeten komen nu het afloopt?
 
Ik durf nu toch wel te zeggen dat het einde in zicht is. 128 uur in de game.

Enkel nog Asguard en Jotenheim questlijn doen en deze 2 regio's 100% voltooien en hopelijk zonder problemen dan een platinum trofee zien verschijnen
 
Terug
Bovenaan