Action PC PS5 PS4 XBOX Assassin's Creed Mirage

Ik ben wel meer fan van deze dan van Valhalla precies.
De setting zegt me meer en ben meer getriggerd om te spelen.
To buy or not to buy..
 
Ik ben wel meer fan van deze dan van Valhalla precies.
De setting zegt me meer en ben meer getriggerd om te spelen.
To buy or not to buy..

Je kan alvast proberen.
 

Je kan alvast proberen.
Ik ben die al aan het spelen maar mijn trial zit er bijna op dus vandaar dat ik zeg to buy or not to buy.
Heb al een backlog. Anders wacht'k tot een sale.
 
Ik ben die al aan het spelen maar mijn trial zit er bijna op dus vandaar dat ik zeg to buy or not to buy.
Heb al een backlog. Anders wacht'k tot een sale.
Ik kon hem best apprecieren, alleen wat kort qua verhaallijn. Maar toch een voldoening éénmaal je hem voltooid hebt.
 
Deze is voor mij toch één van de mindere AC games.
Vind Basim gewoon een saai personage en ben ook meer een fan van de grote open world AC's met micro rpg elementen (Odyssey en Origins zijn mijn favorieten).
Maar ik snap dat niet iedereen deze mening deelt en op zoek is naar een AC die terug gaat naar de roots.
En als dat is wat je zoekt dan is deze wel perfect :)
 
Ik heb deze 2 keer volledig uitgespeeld. Ok, Basim vond ik ook niet zo top maar dat ze naar de roots gingen was voor mij geweldig. Echt van genoten om deze AC te spelen. Hopelijk is de volgende weer zoiets. Die eindeloze open world AC's zijn niet de echte AC's voor mij.
 
Ik ben fan van beide voor verschillende redenen.
Wat ik voornamelijk merk is dat de setting veel doet. Gameplay van Mirage was duidelijk beter, maar toch trok een replay van Unity en Syndicate me hierna meer aan.
Hetzelfde met de 3 open world games. Origins sprak me daar ook veel minder aan om gewoon in rond te dwalen (de Story was wel top) dan Odyssey, met Valhalla er ergens tussen (maar daarvan voelde de story dan weer langdradig aan).
Destijds was het na 9 games op korte tijd toch ook wel tijd voor vernieuwing. Ik juich toe dat die formule nu terugkomt en raad Mirage dan ook aan. Benieuwd wat ze met Red en Hexe gaan brengen.
 
Terug
Bovenaan