Action PC PS5 PS4 XBOX Armored Core VI Fires of Rubicon

Hoe zit de difficulty nu? Ik lees zo wat mixed reacties, kan je ook wat grinden indien nodig etc?
Grinden is zeer doenbaar. Er is een relatief vroege missie die gewoon uit één encounter bestaat met een mini-boss. Die kunt ge uitspelen opnieuw en opnieuw -> elke keer krijgt ge de credits, dus als ge eenmaal een mech hebt samengesteld die de mini-boss in kwestie is het rap gedaan.

Het is een kwestie van wennen aan de snelle movement, drukke UI en alle projectiles die rond vliegen. Het bewijst *moeizaam* voor mij te zijn momenteel :unsure:
 
Grinden is zeer doenbaar. Er is een relatief vroege missie die gewoon uit één encounter bestaat met een mini-boss. Die kunt ge uitspelen opnieuw en opnieuw -> elke keer krijgt ge de credits, dus als ge eenmaal een mech hebt samengesteld die de mini-boss in kwestie is het rap gedaan.

Het is een kwestie van wennen aan de snelle movement, drukke UI en alle projectiles die rond vliegen. Het bewijst *moeizaam* voor mij te zijn momenteel :unsure:
Ja, kwil het ergens echt proberen, maar voor €60 toch wat schrik. Tis een game dak niet persé voor de platinum wil of hoef te gaan, ma zou hem wel graag willen kunnen uitspelen en toch die meerdere eindes etc etc. Ma kweet gewoon niet gaat het bevallen of tegenvallen en is er mogelijkheid om te grinden en brute forcen just in case.
 
Hoe ze rekening mee dat je niet kan levelen, je kan alleen grinden voor credits.
Je kan dus niet overlevelen als je een Boss te moeilijk vindt, het enige wat je kan doen is een andere setup proberen.
 
Hoe ze rekening mee dat je niet kan levelen, je kan alleen grinden voor credits.
Je kan dus niet overlevelen als je een Boss te moeilijk vindt, het enige wat je kan doen is een andere setup proberen.
Is het counter argument op die redenering niet dat je met genoeg credits alle parts kan kopen en gewoon bij death op checkpoint een radicaal andere build kan proberen die waarschijnlijk spoedig op tientallen guides en YT videos zullen opduiken? :unsure:
 
Is het counter argument op die redenering niet dat je met genoeg credits alle parts kan kopen en gewoon bij death op checkpoint een radicaal andere build kan proberen die waarschijnlijk spoedig op tientallen guides en YT videos zullen opduiken? :unsure:
Je kan niet op checkpoints een mech samenstellen, dit kan alleen voor het begin van de missie.
 
Je kan niet op checkpoints een mech samenstellen, dit kan alleen voor het begin van de missie.
Jawel toch? Voor zover ik gezien heb op stream kan je als je sterft parts uitwisselen ( enkel parts dat je gekocht hebt, je kan er geen kopen )
 
Ah echt? Ik dacht van niet maar ben nog niet ver in de game
Jup, na het sterven kan je als je een checkpoint hebt bereikt Assembly kiezen en daar onderdelen die je in je bezit hebt wisselen.
Let op, voor het behalen van een S-rank mag je niet doodgaan en moet je dus een setup vinden die je door de hele missie kan loodsen.

Is het counter argument op die redenering niet dat je met genoeg credits alle parts kan kopen en gewoon bij death op checkpoint een radicaal andere build kan proberen die waarschijnlijk spoedig op tientallen guides en YT videos zullen opduiken? :unsure:

Op zich ergens wel, maar het is toch nog niet helemaal hetzelfde als een personage overlevelen. Je gaat altijd ergens een trade-off hebben bij het veranderen van een build. Maar het kan helpen inderdaad. Zoals in mijn review aangegeven, heb ik ook meerdere builds zitten proberen bij Baltheus voordat ik hem neerkreeg (inclusief het grinden vooraf om bepaalde wapens te kunnen kopen).
 
Laatst bewerkt:
Eindelijk nog wat kunnen spelen en geraakt tot einde chapter 1. Ik apprecieer het enorm dat deze game zo missie-gebaseerd is en dat je de game gewoon snel even kan starten, een missie proberen, arena even booten voor enkele matches.

Feit dat ge uw parts terug kunt verkopen voor 100% van de originele prijs is wel een dikke plus die experimenteren blijft lonen.

Niet zeker of het een minpunt is, maar tankbuilds maken de meeste missies wel een eitje. Het is leuk om met uw reverse-joint legs super-agile te zijn en te hoppen/zigzaggen, maar zo zult ge beduidend langer bezig zijn op bosses. :p

Verder mis ik ook wel de artistieke look van elden ring, bloodborne, dark souls en consoorten. Misschien dat het toch geen platinum wordt. Hopelijk kan die nieuwe Lords of the fallen me meer bekoren. Het is een goede game op zich, maar duidelijk met een beperkter doelpubliek.

Komt een trapke lager te staan in men Fromsoft ladderke, een stukje onder Sekiro allicht.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan