Action PC PS5 PS4 XBOX Armored Core VI Fires of Rubicon

Ziet er zeer netjes uit. Mits het zo een "missie-gebaseerd" spel is zou een demo wel leuk zijn voor degene die twijfelen. Ik haal hem normaal op dag1 omdat Fromsoft nog geen enkele game heeft uitgebracht de afgelopen 15 jaar die me niet pakt.

Propere UI, customization ziet er strak uit en het feit dat er checkpoints zijn met makkelijke toegang tot de garage zal het ook veeel toegangkelijker maken dan de oude AC-games. Feit dat je parts ook kan terugverkopen voor 100% van het aankoopbedrag terug te krijgen nodigt des te meer uit om allerhande builds te proberen.
 
Ziet er zeer netjes uit. Mits het zo een "missie-gebaseerd" spel is zou een demo wel leuk zijn voor degene die twijfelen. Ik haal hem normaal op dag1 omdat Fromsoft nog geen enkele game heeft uitgebracht de afgelopen 15 jaar die me niet pakt.

Propere UI, customization ziet er strak uit en het feit dat er checkpoints zijn met makkelijke toegang tot de garage zal het ook veeel toegangkelijker maken dan de oude AC-games. Feit dat je parts ook kan terugverkopen voor 100% van het aankoopbedrag terug te krijgen nodigt des te meer uit om allerhande builds te proberen.

Ik ga hem toch ook in het oog houden.
 
Ga het denk ik ook wel spelen maar geen idee of ik het meteen ga halen... Mechs zeggen mij eigenlijk niet super veel maar omdat het FromSoftware is ben ik wel benieuwd. :D

Maar we zien wel hoe de reviews zijn... dan bezwijk ik misschien ook al aan de FOMO :D
 
Klinkt als een eufemisme in uw situatie voor "FOMO gaat me pakken, en ik dl het waarschijnlijk dag 1 of 2" :D
hihi, kheb gewoon geen ervaring met de games en mecha was altijd iets minder men ding. Maar kga niet liegen ik was ook zo toen Sekiro uit kwam, game was net iets te anders dan de Souls games die ik gewoon was waardoor ik het spel idd pas op dag 2 of 3 gekocht heb ipv dag 1 xD

Edit: En daardoor heb ik dus geen Sekiro CE :S
 
hihi, kheb gewoon geen ervaring met de games en mecha was altijd iets minder men ding. Maar kga niet liegen ik was ook zo toen Sekiro uit kwam, game was net iets te anders dan de Souls games die ik gewoon was waardoor ik het spel idd pas op dag 2 of 3 gekocht heb ipv dag 1 xD

Edit: En daardoor heb ik dus geen Sekiro CE :S
Ocharme :(

Als ge ziet hoeveel die AC6 CE kost... ik ga misschien fan worden, maar dan was dat beeldje van Wolf destijds nog betaalbaar :p
 
Ocharme :(

Als ge ziet hoeveel die AC6 CE kost... ik ga misschien fan worden, maar dan was dat beeldje van Wolf destijds nog betaalbaar :p
Bij deze heb ik het voordeel dat mecha me minder zegt en daardoor de CE ook, ookal is die met die hangaar er bij wel gek :p
 
Ga het denk ik ook wel spelen maar geen idee of ik het meteen ga halen... Mechs zeggen mij eigenlijk niet super veel maar omdat het FromSoftware is ben ik wel benieuwd. :D

Maar we zien wel hoe de reviews zijn... dan bezwijk ik misschien ook al aan de FOMO :D
Exact dit, een mech spel is geleden van Xenogears bij mij, ligt me niet zo zeer. Maar ja, 't is from Software, dus dag 1
 
Mech game, day one aankoop gewoon wegens genre. En tis niet een soulslike voor de verandering. Hoop gwn dat ‘em goed runt op de pc
 
Kunnen we hier ook een review verwachten binnenkort? :) Ben benieuwd of men pre-order hier op launch-dag zal toekomen. Nog geen shipping-notice gehad :'(
 
Nice, fijn om te zien dat het vrij goed onthaald wordt. Platinum zal misschien nog een moeilijk worden met die S-ranks, maar met de variatie en mechs en het gegeven dat ge missions oneindig kunt replayen.

Ik moet spontaan denken aan Valkyria Chronicles waar missies zo belachelijk moeilijk leken tot ge iemand op youtube een S-rank zag halen op een paar beurten met alleen maar een paar scouts. :unsure:
 
Nice, fijn om te zien dat het vrij goed onthaald wordt. Platinum zal misschien nog een moeilijk worden met die S-ranks, maar met de variatie en mechs en het gegeven dat ge missions oneindig kunt replayen.

Ik moet spontaan denken aan Valkyria Chronicles waar missies zo belachelijk moeilijk leken tot ge iemand op youtube een S-rank zag halen op een paar beurten met alleen maar een paar scouts. :unsure:
Ik kijk voorlopig nog even de kat uit de boom, ik wou hem mss eens overwegen, maar 50+ uur is dan weer wat te veel voor iets waar ik niet zeker van ben of het wel gaat klikken.
 
Vind het eigenlijk een beetje raar dat der hype zo groot is voor dit spel.
Ik ken het spel al van toen de eerste versie verscheen in de jaren negentig,
maar het is altijd een beetje een niche game geweest voor een select publiek.
Ik ben er zelf ook nooit van fan geweest.

Maar nu is de hype blijkbaar groot online voor deze release.
 
Vind het eigenlijk een beetje raar dat der hype zo groot is voor dit spel.
Ik ken het spel al van toen de eerste versie verscheen in de jaren negentig,
maar het is altijd een beetje een niche game geweest voor een select publiek.
Ik ben er zelf ook nooit van fan geweest.

Maar nu is de hype blijkbaar groot online voor deze release.
FromSoftware heeft een gigantische reputatie gekregen via hun Souls games. Daarom worden al hun games nu gehyped aangezien iedereen super quality games ervan verwachten.
 
Terug
Bovenaan