Action PC PS5 PS4 XBOX Armored Core VI Fires of Rubicon

Volgens de reviews is het eerder rond de 20u om het spel uit te spelen.
15-20 uur eerste playtrough, dan heb je nog ng+ met meerdere eindes, nieuwe missions, S-ranks en collectables. Wat je makkelijk tot 50 uur trekt. Dusja het klopt je kan er ook op 20 door, maar mijn speelstijl kan dat niet aan :p
 
De reviews geven toch aan dat het echt een AC game is en geen souls met mechs.
Top voor de fans en zo moet het ook zijn eigenlijk, maar niets voor mij dan. Ben met dark souls begonnen net dus zal me dan daar mee bezighouden tot Elden Ring DLC 😝.
 
FromSoftware heeft een gigantische reputatie gekregen via hun Souls games. Daarom worden al hun games nu gehyped aangezien iedereen super quality games ervan verwachten.
Dit maar ook het feit dat Armored Core echt wel niet zo niche was als je zou denken. Dit was tot de Souls franchise starte hun grootste en populairste franchise, hier zijn echt al 15 games van of zo. Ik ken veel meer mensen die AC gespeeld hebben vroeger dan mensen die zelf nu een Souls game gespeeld hebben. FromSoft is grote naambekendheid beginnen krijgen door het succes van de Souls series en alles dat er op lijkt, maar voordien was niet het bedrijf, maar wel de AC franchise vrij bekend/populair. Ook werd er sinds het succes van FromSoft met de Souls serie ondertussen al jaaaren geroepen en gevraagd naar een nieuwe AC game, als ik het me goed herinner zelf al van voor DS3. Dus zo verrast voor de hype ben ik nu echt wel niet.
 
Same here, ik zou het puur willen proberen omdat het van from is, en die hebben mij nog nooit teleurgesteld, maar ik blijf hangen bij het feit dat Mechs mij niks zeggen....misschien toch gewoon wachten op Baldur op de ps5
 
Same here, ik zou het puur willen proberen omdat het van from is, en die hebben mij nog nooit teleurgesteld, maar ik blijf hangen bij het feit dat Mechs mij niks zeggen....misschien toch gewoon wachten op Baldur op de ps5
Idem, ben het al 2 dagen aan het bezien toch te proberen, maar ik ben niet overtuigd genoeg :S
 
Idem, ben het al 2 dagen aan het bezien toch te proberen, maar ik ben niet overtuigd genoeg :S
Ik zal de superliminal attack proberen op u. :unsure:

Koop het gewoon nerd!


Sorry, ban me alsjeblieft niet mods. :(

Ik heb bericht dat men pre-order onderweg is. Benieuwd of k hem op launch-dag ontvang. :D
 
Ik zal de superliminal attack proberen op u. :unsure:

Koop het gewoon nerd!


Sorry, ban me alsjeblieft niet mods. :(

Ik heb bericht dat men pre-order onderweg is. Benieuwd of k hem op launch-dag ontvang. :D
Had al gekeken voor hem mss te kopen op Steam, maar mijn PC kan em niet draaien xD

Maar mijn SD wel.... xD
 
 
Amai, het is hier rustig. Het spel is nu uit, maar ik twijfel voorlopig nog. Ik ga eerst wat video's afwachten.
 
Amai, het is hier rustig. Het spel is nu uit, maar ik twijfel voorlopig nog. Ik ga eerst wat video's afwachten.
De meesten van ons zullen nog aant werk zijn. :D Ik kan niet wachten om erin (the robot) te springen, maar zal pas voor het weekend zijn. 😥

*Als ik nu toch die steamdeck had gehaald en preload op steam had gedaan kon ik tijdens men lunchpauze lezen*
 
heb het juist een uurtje gespeeld op Ally draait super vlot @ 60 fps, de tutorial baas is alvast pittig.
 
Heb deze ook maar nog even gekocht , kan ik mij deze week er beetje mee bezighouden. Die eerste boss was idd niet zo simpel 🙈🙈
 
Niet zo simpel? ik heb al 15 keer geprobeerd en krijg de eerste "tutorial" boss niet plat :(
Wel ik had er ook beetje moeite mee. Controle strugle en nog nooit zo een type game gespeeld. Maar eigenlijk was het dus poep simpel. Gewoon frontaal aanvallen. Onder hem blijven en met uw laserblade hem kapot slaan ! Dan gaat hij super snel plat !
 
Wel ik had er ook beetje moeite mee. Controle strugle en nog nooit zo een type game gespeeld. Maar eigenlijk was het dus poep simpel. Gewoon frontaal aanvallen. Onder hem blijven en met uw laserblade hem kapot slaan ! Dan gaat hij super snel plat !

Ditto, kdenk 5 pogingen ofzo nodig. Als ge eenmaal snapt dat ge de druk moet omhoog houden zodat zijn stagger-meter vult en de voorste snuit extra pijnlijk is (bij tutorial boss dus) is hij snel neer.

Voor mij is het vooral wennen aan de UI. Allez, het is allemaal zeer logisch opgebouwd, maar ge hebt uw stagger, die van de vijanden, de meterkes van uw wapens, uw action-meter. Dan is er nog het gegeven van hoe snel alles is en dat ge uw omgeving moet leren gebruiken, deftig dodgen... want ge kunt niet gelijk in Dark Souls uw iframes uitbuiten. :D
 
Terug
Bovenaan