ARC Raiders

ARC Raiders

De AI van ARC is 1 ding maar hoe de andere raiders zich gedragen is juist de key van het spel.
Engagen of niet? Callen van don't shoot en terwijl vlammen :D
Al scenarios meegemaakt..., vloeken, kapotlachen, man man man. Geen enkele extraction is hetzelfde.
:wink:

Je hebt sowieso ook redelijk wat quests waar je andere raiders moet killen.
Dus tja... ik ga me ook niet gaan bezighouden met dat allemaal uit te leggen aan die "dont shoot" spelers.
Vroeg of laat krijgen ze die quests ook :)

Geen dynamische systeem in-game om samen te hokken dus? Yeah dan knal ik ook wel alles en iedereen.

Ik vind solo nog altijd de beste manier om dit spel te ervaren, enorm veel interactie en friendly spelers daar. In squads zit iedereen samen in hun eigen voice chat en is alles gewoon kill on sight.

Deze avond de hele avond duo's gedaan en zeker 3-4 friendly encounters met andere duo's gehad.
Hier echt het tegenovergestelde, toch al een 15-20 uur in squads gespeeld, zelden andere spelers die comms gebruiken, denk 3 friendly interactions op al die uren. Onze speelstijl is ondertussen ook wel al gewijzigd naar stealthy of shoot on sight door al die slechte ervaringen. :unsure:
Ik kom als ik duo queue ook voornamelijk tegen 3 man squads uit.

Hier echt het tegenovergestelde, toch al een 15-20 uur in squads gespeeld, zelden andere spelers die comms gebruiken, denk 3 friendly interactions op al die uren. Onze speelstijl is ondertussen ook wel al gewijzigd naar stealthy of shoot on sight door al die slechte ervaringen. :unsure:
Ik kom als ik duo queue ook voornamelijk tegen 3 man squads uit.
dat is omdat de game geen duo que heeft tis ofwel solo ofwel 3 man squads.
dus als duo ga je meestal uitkomen op 3 man squads

3 man squads wordt nu al de sweaty lobby genoemd terwijl de solo lobby meestal chill is

En duo queue update:

Duo prioritisation queue is nu ook een ding. En vanaf morgen gaan ze de store prijzen verlagen.

Twijfel toch serieus om deze aan te schaffen. Ben niet echt een multiplayer gamer, heb zelfs geen headset/mic, maar alles wat ik zie van ARC Raiders spreekt mij wel aan. Prijs is ook niet zo hoog natuurlijk.

Duo prioritisation queue is nu ook een ding. En vanaf morgen gaan ze de store prijzen verlagen.
Ook enorm zeldzaam ja, een verlaging van de store prijzen. :crazy: En het feit dat ze ook al gratis store credits aan iedereen gegeven hebben door wat milde server problemen op zondag na de launch.

Security containers die je kon breachen zijn generfed gaven te veel en te goeie loot. Is bevestigd door de devs.

Deze run was crazy gisteren:

Ik dacht dus echt dat ik die legendarische shotgun vasthad in de toren. Had ik die kettle nog vast 🙈😂... Zo van slag dat ik bijna niet meer kon praten 😜😅

Fantastische map, ook al moet ik ze nog wat deftig leren kennen.
Uiteraard ook 1 grote pvp clusterfuck in trio's maar voolopig altijd on top er uit gekomen.

Enorm veel pvp daar, doet me denken aan labs in tarkov, 5 meter lopen en je komt al tegen een andere squad uit :unsure:

Terug
Bovenaan