Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
On December 16th, as the snow rolls in, so will new threats to consider. Your feet will be unsteady over frozen water, your vision will be compromised, and frostbite is a real danger. During the Cold Snap condition, the clock is ticking. The freezing weather will cut your Raider down in minutes unless you get indoors, or heal up quickly. Bear this in mind when engaging other Raiders - getting pinned down in the open is a death sentence during a Rust Belt winter.
There’s no time to lose - the Flickering Flames event will run from December 16th until January 13th, so put on your warmest gear and get up there.
Remember, this cold is no joke. Stay warm. Stay alive.
Locked gate event op Blue Gate map doen, best spot voor Bobcat te farmen. Ik had em 2x op een uur tijd. Zoveel mogelijk looten, dropt random over ganse map tijdens het event.Iemand die de Bobcat blueprint heeft of the Aphelion of de Equalizer blueprint heeft? Ik heb de Vulcano, Venator, extended barrel, vertical grip 3... te ruil. Ben vooral op zoek naar de Bobcat...
Heb inmiddels 2x bobcat bp en wil graag ene ruilen met je VulcanoIemand die de Bobcat blueprint heeft of the Aphelion of de Equalizer blueprint heeft? Ik heb de Vulcano, Venator, extended barrel, vertical grip 3... te ruil. Ben vooral op zoek naar de Bobcat...

Ik heb juist de Bobcat BP binnen gehaaldHeb inmiddels 2x bobcat bp en wil graag ene ruilen met je Vulcano
Ik stuur je PM.

Je mag mij op psn toevoegen. Boss_1986 .ik heb hier nog 2 x de aphelion bp zitten.. samen met de jupiter bp.
ik heb de volcano nog niet.
Hi , Geef anders je #nr er ook bij.. ik speel op pcJe mag mij op psn toevoegen. Boss_1986 .
Dan kunnen we ruilen. De Aphelion bp heb ik nog niet.
Zal u straks als ik thuis ben toevoegenHi , Geef anders je #nr er ook bij.. ik speel op pc
dan voeg ik je toe
Cheek1Breek1#3206 is de mijne

voeg maar toe : Cheek1Breek1#3206Ik ben nog maar paar weken bezig met dit spel. Speel nu alleen PVE tot ik al mijn workstations geupgrade heb, zodat ik op gemak kan looten en ARC kan killen zonder neer geknald te worden aan extract. Pas dan ga ik aan PVP beginnen.
Heb ook deel dubbel, maar neem aan dat jullie deze al hebben?
Bekijk bijlage 47103
Die van jullie zijn uiteraard altijd welkom![]()
Ook nog maar net begonnen maar dit zijn zo wat de dingen die ik ontdekt heb:Ben er juist aan begonnen.
Iemand wat tips?
Ik mijn eerste 4 runs ook en daarna altijd pew pew pew doodBen momenteel nog maar enkel vriendelijke mensen tegen gekomen![]()