Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vergeet ook de proximity chat nie e, hilarisch bij momenten.Geen dynamische systeem in-game om samen te hokken dus? Yeah dan knal ik ook wel alles en iedereen.

Hier echt het tegenovergestelde, toch al een 15-20 uur in squads gespeeld, zelden andere spelers die comms gebruiken, denk 3 friendly interactions op al die uren. Onze speelstijl is ondertussen ook wel al gewijzigd naar stealthy of shoot on sight door al die slechte ervaringen.Deze avond de hele avond duo's gedaan en zeker 3-4 friendly encounters met andere duo's gehad.

dat is omdat de game geen duo que heeft tis ofwel solo ofwel 3 man squads.Hier echt het tegenovergestelde, toch al een 15-20 uur in squads gespeeld, zelden andere spelers die comms gebruiken, denk 3 friendly interactions op al die uren. Onze speelstijl is ondertussen ook wel al gewijzigd naar stealthy of shoot on sight door al die slechte ervaringen.
Ik kom als ik duo queue ook voornamelijk tegen 3 man squads uit.
Ook enorm zeldzaam ja, een verlaging van de store prijzen.Duo prioritisation queue is nu ook een ding. En vanaf morgen gaan ze de store prijzen verlagen.
En het feit dat ze ook al gratis store credits aan iedereen gegeven hebben door wat milde server problemen op zondag na de launch.
Free loadout pakken, niets te verliezen.Ik heb die nieuwe map nog altijd niet gespeeld juist omdat ik er veel pvp in verwacht