succes als je een hoopje shredders tegenkomtFree loadout pakken, niets te verliezen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
succes als je een hoopje shredders tegenkomtFree loadout pakken, niets te verliezen.
I am the ENGINEER of CHAOS
Yes, I spent a full 20 minutes in a fresh lobby on Stella Montis doing nothing but barricading every single door I could find.
During my little “architectural experiment,” I experienced two things:
1. I heard multiple players on open mic actively hunting me down like I was some kind of raid boss. Screaming.
2. Soon after, I heard the same voices screaming because they got flanked, which they then teamed up to chase me.
WHY, do this you ask?
Because I wanted to see if Arc Raiders barricade system could be weaponized for pure psychological warfare, and oh my god, it can.
People spawning late were trapped in a maze I built, screaming, complaining, and actively looking for me.
Every time I heard footsteps sprinting to a blocked exit, followed by a desperate “WHO’S LOCKING THESE DOORS?!”, I knew I was fulfilling my true role in this game:
THE CHAOS ENGINEER
After 20 minutes I was caught stuck in a room with no exit, and I came prepared. After all 3 solos entered the room I threw a smoke grenade, shut the door, BARRICADED IT, then I placed a Deadline mine killing all of us.
No one leaves the maze.
Edit* 65 door barricades, 13 deployable barricades, 3 jolt charges, 1 deadline mine
Je moet die niet gaan knuffelen he. En ge vind meteen wel wapens e.d.succes als je een hoopje shredders tegenkomt
Ja, klok en map altijd goed in de gaten houden. En eventueel een hatch key meenemen is een safepocket. En die deur keys vind je genoeg, en als je met een vriend speeld, heb je zelfs geen key nodig..Wist dus niet dat die keys eenmalig in gebruik waren. Jammer genoeg de loot ook niet kunnen extracten, de dichtste lift was niet meer beschikbaar en gesneuveld onderweg naar de volgende. Soms toch serieus frustrerend als solo speler.
Speel altijd solo. Eigenlijk nog maar één keer die dam control room key tegen gekomen. Een hatch kay had ik jammer genoeg nog niet. Ook maar één safepocket, dus dan is het na het nemen van de loot in die kamer toch wat kiezen tussen wat je nog in de safepocket duwt.Ja, klok en map altijd goed in de gaten houden. En eventueel een hatch key meenemen is een safepocket. En die deur keys vind je genoeg, en als je met een vriend speeld, heb je zelfs geen key nodig..
Idd, ik doe vaak een loot run op de de Dam map. Als ik een key room wil doen zoek ik snel ff online op waar die precies zit.Speel altijd solo. Eigenlijk nog maar één keer die dam control room key tegen gekomen. Een hatch kay had ik jammer genoeg nog niet. Ook maar één safepocket, dus dan is het na het nemen van de loot in die kamer toch wat kiezen tussen wat je nog in de safepocket duwt.
Heb zelfs nog geen andere map geprobeerd. Die dam-map voelt te vertrouwd aan als ze begint te kennen.Idd, ik doe vaak een loot run op de de Dam map. Als ik een key room wil doen zoek ik snel ff online op waar die precies zit.

Opzich is elke map wel leuk. Die nieuwe is beetje een doolhof nog voor mij. Maar gwn wat runs op doen om hem te leren. Cheap gun mee, in solo heb je toch zelden een geweer nodig tbfHeb zelfs nog geen andere map geprobeerd. Die dam-map voelt te vertrouwd aan als ze begint te kennen.
Welke map raadt je aan?

Je krijgt voor 20 euro aan raider coins (shop currency) dus als je de skins die bij de deluxe edition zitten wilt of als je van plan bent skins in de shop te kopen is dat wel de moeite.Is de meerprijs voor de deluxe editie het waard?
heb je gezien hoe ze het gefixed hebben?![]()
Patch Notes 1.4.0 | ARC Raiders
ARC Raiders is a multiplayer extraction adventure, set in a lethal future earth, ravaged by a mysterious mechanized threat known as ARC.arcraiders.com
Locked room exploit eindelijk gefixt, heeft nog lang geduurd. Nu hebben keys eindelijk terug waarde en zal er hopelijk ook veel minder volk naar die locked rooms rushen.

Ik zag het net ja, 200 IQ fixheb je gezien hoe ze het gefixed hebben?
Ze hebben vlammenwerpers in die kamers gezet, van het moment dat er iemand glitched worden de vlammenwerpers geactiveerd en gaat die dood.
Dus extra loot als je de kamer unlocked, de keys deactiveren die vlammenwerpers.
Men kan dus nog glitchen maar je gaat dood.
![]()
Zal wel schrikken geweest zijn voor zij die de patch notes niet gelezen hadden of toch nog maar eens gingen proberen