ARC Raiders

ARC Raiders

Ik heb zelfs dat beta weekend niet gespeeld en blind gekocht op aanraden van kameraden.
Spelen altijd in coop, 2 via steam en ene op PSN, voice via discord.

Leuk en verslavend spel aan een mooie prijs :wink:

Het zijn niet dezelfde games neen, maar hier hetzelfde verhaal.
Speel beide graag maar sinds ARC raiders release BF6 niet meer aangeraakt. :)

Mijn eerste extraction looter game and I like it. Gisteren direct 3-4h gewoon zitten spelen.

Controller spelers op pc, hoe valt het mee? En % wise, hoeveel is PvE en PvP? Al wat footage bekeken maar vind het moeilijk te lezen. Audio is alvast wel indrukwekkend en map design lijkt ook wel slim ontworpen.

Controller spelers op pc, hoe valt het mee? En % wise, hoeveel is PvE en PvP? Al wat footage bekeken maar vind het moeilijk te lezen. Audio is alvast wel indrukwekkend en map design lijkt ook wel slim ontworpen.

Er zijn geen pvp dedicated zones, overal is pvp mogelijk.
Vanaf je spawn tot in het extraction punt.

Mijn ervaring is dat het in Solo queue bijna geen issue is.
En als je toch moet in combat gaan heb je tenminsste kans aangezien er geen teams op je nek zitten.

Er zijn er altijd die er hun job van maken om extractions te campen natuurlijk, ook in solo queue, dus tis soms wel spannend.

Tis zelfs zo dat de meeste spelers pvp vermijden in Solo queues op dit moment. (pls dont shoot emotes) :)
Wellicht omdat de meeste spelers nog willen levellen, quests doen, geld verzamelen en zaken unlocken.

Ik heb even met de controller gespeeld, maar toch snel weer overgeschakeld naar muis en keyboard.
Niet omdat het niet goed speelt, maar ik ben een ramp in shooters met controller.

Tip qua loadout:
Speel altijd met de free loadout in begin, je kan dat iedere keer opnieuw doen.
Je kan dan je eigen drops bijhouden tot je er wat beter voorzit met equipment en money.
Ik heb tot level 10 enkel iedere run gedaan met die free loadout.

Er zijn geen pvp dedicated zones, overal is pvp mogelijk.
Vanaf je spawn tot in het extraction punt.

En als je toch moet in combat gaan heb je tenminsste kans aangezien er geen teams op je nek zitten.

Er zijn er altijd die er hun job van maken om extractions te campen natuurlijk, ook in solo queue, dus tis soms wel spannend.

Tis zelfs zo dat de meeste spelers pvp vermijden in Solo queues op dit moment. (pls dont shoot emotes) :)
Wellicht omdat de meeste spelers nog willen levellen, quests doen, geld verzamelen en zaken unlocken.

Ik heb even met de controller gespeeld, maar toch snel weer overgeschakeld naar muis en keyboard.
Niet omdat het niet goed speelt, maar ik ben een ramp in shooters met controller.

Tip qua loadout:
Speel altijd met de free loadout in begin, je kan dat iedere keer opnieuw doen.
Je kan dan je eigen drops bijhouden tot je er wat beter voorzit met equipment en money.
Ik heb tot level 10 enkel iedere run gedaan met die free loadout.
Wat Hoffman dus zegt, heel de map is pvp ik werd een paar keer afgeknald maar de meeste vermijden pvp idd

ik speel niet met een controller dus kan geen info daarover geven.

Gisteren enkele Leaper kill runs gedaan. Waanzinnig hoe die dingen zich gedragen. De eerst van ver gepulled, begon wat te posturen en zette zich klaar om dan de halve map over te springen. Echter was em al een poot kwijt en kwam in de Trench op Spaceport terecht. Em wou zich telkens lanceren vanuit de trench maar geraakte constant in onbalans door die ontbrekende poot. Was eigenlijk wat zielig om te zien haha.
De 2de kwam boven een put terecht en probeerde zich met al z'n limbs frantically op te trekken om er niet in te vallen maar failde door de stun + blaze nades.

Kheb het een uurtje gespeeld en dan een refund aangevraagd. 't is niet mijn ding. Het voelt me te leeg aan. Ik steek mijn tijd dan liever in The Division 2. It's just not my cup of tea.

Afaik is er geen pure solo queue en is er altijd kans dat ge squads tegen komt. Wel iets om rekening mee te houden als ge wilt engagen.

Ik heb me der tot nu toe al kostelijk mee geamuseerd. Imo net de sweet spot waarbij je der niet massa's tijd moet in steken en toch progress kan maken. Gisteren 40 minuten gespeeld en snel wat quests afgewerkt. Resultaat: level 10 gehaald, wat mooie loot erbij en dikke fun gehad.

Afaik is er geen pure solo queue en is er altijd kans dat ge squads tegen komt. Wel iets om rekening mee te houden als ge wilt engagen.
Ja idd, had ik al vermeld in 1 van mijn vorige berichten hier.
Maar ik moet zeggen, ik ben nu level 12 en heb tot nu toe nog geen enkele keer een squad op mij gehad tijdens mijn solo avontuur over 4 unlocked maps.

Ik ben nog geen teams tegen gekomen in solo que wat er wel kan gebeuren is dat er een paar mensen die allemaal solo's zijn ln de map samenwerken en dat lijkt op een team. Heb dat zelf al een paar keer gedaan.

Ik ben nog geen teams tegen gekomen in solo que wat er wel kan gebeuren is dat er een paar mensen die allemaal solo's zijn ln de map samenwerken en dat lijkt op een team. Heb dat zelf al een paar keer gedaan.
Ondanks dat ik het zelf niet speel, kijk ik wel af en toe naar een gameplay en onlangs ook zo iemand gezien. Die waren op een bepaald moment met 5 man aan het samenwerken.

Hoe meer ik lees over deze game..
They do said visual/audio/mechanical feedback really well, too. A 4-rotor drone enemy gets immediately disrupted if you destroy one rotor, and must recover from the lost thrust, giving you a small window of time to shift your attention to another one before it stabilizes. If you destroy the 2nd rotor, it loses all control and drops to the ground and explodes, but there's a small chance the gun is still able to aim at you and shoot during the death-throe. The movement appears to be mostly physics-based and looks believable.

Fighting groups of them is a dynamic operation that can reward performing a correct pattern of dodge-roll, cover use, and good aim, as opposed to games with boring bullet sponge enemies.
If you destroy two rotors that are opposite each other the drone can still fly, too. Like, the back left and front right rotor, the drone can still stabilize and fly, albeit slowly. If you want to crash them you have to destroy two in line.
Kwestie van tijd eer ik plooi. Misschien nog eens achter de bureau zitten om te gamen, al effe geleden.

Eerste game in 5 jaar waar ik nog eens 'verslaafd' aan ben. Ongelofelijk straffe AI, en zoals hierboven heb ik de levensechte effecten op een AI wanneer je bvb een rotor kapot schiet nog nergens anders gezien. Hoe dat spel zich dan probeert de stabiliseren en soms gewoon los tegen een boom crasht zo is echt wel goed gedaan.

Ondertussen level 15 en vooral bezig met runs om de workstations te upgraden. Enkel solo queue gespeeld en nog geen enkele keer team tegengekomen.

Op epic graphics settings ook prachtig trouwens.

Terug
Bovenaan