Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zijn toch niet dezelfde type games, duidelijke verschillen in beideGOTY voor mij, heb hier BF6 volledige opzij voor gelegd sinds launch.
Zeg ik toch nietZijn toch niet dezelfde type games, duidelijke verschillen in beide
Heb beide gekocht maar ben gewoon gestopt met BF6 sinds deze launch.Controller spelers op pc, hoe valt het mee? En % wise, hoeveel is PvE en PvP? Al wat footage bekeken maar vind het moeilijk te lezen. Audio is alvast wel indrukwekkend en map design lijkt ook wel slim ontworpen.

Controller spelers op pc, hoe valt het mee? En % wise, hoeveel is PvE en PvP? Al wat footage bekeken maar vind het moeilijk te lezen. Audio is alvast wel indrukwekkend en map design lijkt ook wel slim ontworpen.
Wat Hoffman dus zegt, heel de map is pvp ik werd een paar keer afgeknald maar de meeste vermijden pvp iddEr zijn geen pvp dedicated zones, overal is pvp mogelijk.
Vanaf je spawn tot in het extraction punt.
Mijn ervaring is dat het in Solo queue bijna geen issue is.
En als je toch moet in combat gaan heb je tenminsste kans aangezien er geen teams op je nek zitten.
Er zijn er altijd die er hun job van maken om extractions te campen natuurlijk, ook in solo queue, dus tis soms wel spannend.
Tis zelfs zo dat de meeste spelers pvp vermijden in Solo queues op dit moment. (pls dont shoot emotes)
Wellicht omdat de meeste spelers nog willen levellen, quests doen, geld verzamelen en zaken unlocken.
Ik heb even met de controller gespeeld, maar toch snel weer overgeschakeld naar muis en keyboard.
Niet omdat het niet goed speelt, maar ik ben een ramp in shooters met controller.
Tip qua loadout:
Speel altijd met de free loadout in begin, je kan dat iedere keer opnieuw doen.
Je kan dan je eigen drops bijhouden tot je er wat beter voorzit met equipment en money.
Ik heb tot level 10 enkel iedere run gedaan met die free loadout.
Afaik is er geen pure solo queue en is er altijd kans dat ge squads tegen komt. Wel iets om rekening mee te houden als ge wilt engagen.Mijn ervaring is dat het in Solo queue bijna geen issue is.
En als je toch moet in combat gaan heb je tenminsste kans aangezien er geen teams op je nek zitten.
Er zijn er altijd die er hun job van maken om extractions te campen natuurlijk, ook in solo queue, dus tis soms wel spannend.
Ja idd, had ik al vermeld in 1 van mijn vorige berichten hier.Afaik is er geen pure solo queue en is er altijd kans dat ge squads tegen komt. Wel iets om rekening mee te houden als ge wilt engagen.
Ondanks dat ik het zelf niet speel, kijk ik wel af en toe naar een gameplay en onlangs ook zo iemand gezien. Die waren op een bepaald moment met 5 man aan het samenwerken.Ik ben nog geen teams tegen gekomen in solo que wat er wel kan gebeuren is dat er een paar mensen die allemaal solo's zijn ln de map samenwerken en dat lijkt op een team. Heb dat zelf al een paar keer gedaan.
They do said visual/audio/mechanical feedback really well, too. A 4-rotor drone enemy gets immediately disrupted if you destroy one rotor, and must recover from the lost thrust, giving you a small window of time to shift your attention to another one before it stabilizes. If you destroy the 2nd rotor, it loses all control and drops to the ground and explodes, but there's a small chance the gun is still able to aim at you and shoot during the death-throe. The movement appears to be mostly physics-based and looks believable.
Fighting groups of them is a dynamic operation that can reward performing a correct pattern of dodge-roll, cover use, and good aim, as opposed to games with boring bullet sponge enemies.
Kwestie van tijd eer ik plooi. Misschien nog eens achter de bureau zitten om te gamen, al effe geleden.If you destroy two rotors that are opposite each other the drone can still fly, too. Like, the back left and front right rotor, the drone can still stabilize and fly, albeit slowly. If you want to crash them you have to destroy two in line.
klopt wat daar staat ivm drones en rotoren vernietigen alsook hoe de drone zich gedraagt.Hoe meer ik lees over deze game..
Kwestie van tijd eer ik plooi. Misschien nog eens achter de bureau zitten om te gamen, al effe geleden.