Arbitrage

Boucaut gaat er hier zwaar over maar dat Vanaken effectief een zagevent is tegen de arbiters zal hopelijk wel niemand ontkennen.

Over Bertho kunt ge zeggen wat ge wilt maar in deze heeft hij wel gewoon gelijk natuurlijk. Als Vanaken u zo hard stoorde en ge hem u effectief hebt horen uitschelden waarom heeft hij dan zelf geen kaart getrokken? Beetje zwak zo'n commentaar achteraf.

2021:

Hans Vanaken kreeg tegen Eupen rood na een fout op Andreas Beck. Voor die overtreding vroeg het Bondsparket een schorsing van twee speeldagen, voor zijn "misplaatste uitlatingen" aan het adres van de wedstrijdleiding na de rode kaart ook twee.

Voor de rest heeft Boucaut 15 matchen gefloten in de competitie van Club sinds 2015! Max 3 per seizoen. En 1 in de beker
Ik heb niet opgezocht hoe vaak Hans dan zelf meespeelde, maar ik denk dat die opmerkingen ook komen uit ervaringen die de refs onderling delen.

Dit seizoen staat er bij 2 van zijn 3 gele kaarten "opstootje"
Vorig seizoen dan: fout, opstootje, protest, herhaalde overtreding

Geen enkele keer blijkbaar als ref zijnde, en nu dan gewoon even natrappen. Kwil het niet volledig bekijken maar wat was zijn reactie over de fases met Janssen en Arnstad?

Moet ik echt alles zelf controleren?

BC.png

Alluderen op omkoping is onnodig.
Er zit ook een grond van waarheid in dat Anderlecht een omkopers ploeg is, u anti club postgedrag is verschrikkelijk irritant.

Toch grappig he voetbal fans.

Supporters, spelers, trainers, clubs mogen elke match voor, tijdens en na de match totaal onrespectvol zijn tegen scheidsrechters. Liefst hoe meer hoe beter zelfs

Maar oei scheids zegt 1 eens zijn mening van een speler. Brandhaard ermee

Denk net goed dat ze eens meer open zijn wat ze te verduren krijgen van zo'n derp zoals de Hans.

Als die effectief fuckin pussies heeft gezegd. Mag die van mij gerust paar wedstrijden ad kant blijven. Maar nee zal wel weer terug winnaars mentaliteit zijn.

Voetbal is echt rot

Boucaut gaat er hier zwaar over maar dat Vanaken effectief een zagevent is tegen de arbiters zal hopelijk wel niemand ontkennen.
idd, je ziet eigenlijk aan Hans zijn gezicht dat het een irritante kerel is. Ook zijn "viering" tegen AA Gent van vorig jaar zegt alles.
Maar voor de rest kan dat ne brave mens zijn thuis, maar op het veld zie je sowieso dat het een klein kind is :p

Toch grappig he voetbal fans.

Supporters, spelers, trainers, clubs mogen elke match voor, tijdens en na de match totaal onrespectvol zijn tegen scheidsrechters. Liefst hoe meer hoe beter zelfs

Maar oei scheids zegt 1 eens zijn mening van een speler. Brandhaard ermee

Denk net goed dat ze eens meer open zijn wat ze te verduren krijgen van zo'n derp zoals de Hans.

Als die effectief fuckin pussies heeft gezegd. Mag die van mij gerust paar wedstrijden ad kant blijven. Maar nee zal wel weer terug winnaars mentaliteit zijn.

Voetbal is echt rot
Een gewezen scheids, die zich - gezien hij er nooit echt kaarten voor trok - nooit heeft laten vangen aan die vooroordelen

Nu is dat een "gewone burger" of voetballiefhebber en is zijn mening eigenlijk net dezelfde als die van iemand van ons.

Tis geen actieve scheids die dit seizoen nog matchen van Hans of Brugge moet fluiten hè.

Ivm zijn rood tegen Eupen
Volgens het scheidsrechtersrapport. Daarin staat dat de Vanaken scheidsrechter Nathan Verboomen 'Kutrefs, jullie zijn allemaal kutrefs' toeslingerde. En daarna dus ook nog 'onozelaars' naar de vierde official.

idd, je ziet eigenlijk aan Hans zijn gezicht dat het een irritante kerel is. Ook zijn "viering" tegen AA Gent van vorig jaar zegt alles.
Maar voor de rest kan dat ne brave mens zijn thuis, maar op het veld zie je sowieso dat het een klein kind is :p
Daar was niks mis mee, na de match hebben ze een liedje opgestoken sneer naar hans .
Hij zei dat dit er bij hoort, is gewoon actie=reactie

Echt typisch, het kot is hier te klein als Gent/Genk/Anderlecht een cruciale beslissing tegen krijgt, Club wordt gewoon een 100% strafschop ontnomen en we mogen niet lullen en sommigen doen het hier zelfs af als het was niet eens penalty...

Ik ben nochtans behoorlijk rechtlijnig in het dissen van supporters die meer bezig zijn met vermeende fouten van scheidsrechters dan met het spel van hun eigen ploeg hoor. En ik mag mezelf wel een eerder neutrale voetballiefhebber noemen, als er een club is waar ik het meest genegenheid voor heb is het wel Club, dus dat calimero-verwijt van partijdigheid kan je ook weer opbergen bij de rest van de vochtige zakdoekjes.

Terug
Bovenaan