Babaluna
Well-known member
En terecht . Wa voor onzin gat die soms uitkraamtWie is die Jarno Bertho trouwens?
Zie vaak andere twitteraars de man gewoon vierkantig uitlachen.
Journalist of iets dergelijke?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En terecht . Wa voor onzin gat die soms uitkraamtWie is die Jarno Bertho trouwens?
Welcome to X .Sportjournalist bij VTM.
Nu langs de andere kant vindt op twitter/FB elke idioot en commenter zich het orakel van de wijsheid.
Wie is die Jarno Bertho trouwens?

Moet ik echt alles zelf controleren?Geen enkele keer blijkbaar als ref zijnde, en nu dan gewoon even natrappen. Kwil het niet volledig bekijken maar wat was zijn reactie over de fases met Janssen en Arnstad?
Ik probeer gewoon duidelijk te maken dat er een grond van waarheid inzitProbeert gij die domme uitspraak nu nog wat goed te praten![]()
Jamaja speler van Club Brugge hè!Moet ik echt alles zelf controleren?
![]()
Je verwacht toch niet dat een sportjournalist dat doet?!Moet ik echt alles zelf controleren?
![]()
idd, je ziet eigenlijk aan Hans zijn gezicht dat het een irritante kerel is. Ook zijn "viering" tegen AA Gent van vorig jaar zegt alles.Boucaut gaat er hier zwaar over maar dat Vanaken effectief een zagevent is tegen de arbiters zal hopelijk wel niemand ontkennen.

Een gewezen scheids, die zich - gezien hij er nooit echt kaarten voor trok - nooit heeft laten vangen aan die vooroordelenToch grappig he voetbal fans.
Supporters, spelers, trainers, clubs mogen elke match voor, tijdens en na de match totaal onrespectvol zijn tegen scheidsrechters. Liefst hoe meer hoe beter zelfs
Maar oei scheids zegt 1 eens zijn mening van een speler. Brandhaard ermee
Denk net goed dat ze eens meer open zijn wat ze te verduren krijgen van zo'n derp zoals de Hans.
Als die effectief fuckin pussies heeft gezegd. Mag die van mij gerust paar wedstrijden ad kant blijven. Maar nee zal wel weer terug winnaars mentaliteit zijn.
Voetbal is echt rot
Daar was niks mis mee, na de match hebben ze een liedje opgestoken sneer naar hans .idd, je ziet eigenlijk aan Hans zijn gezicht dat het een irritante kerel is. Ook zijn "viering" tegen AA Gent van vorig jaar zegt alles.
Maar voor de rest kan dat ne brave mens zijn thuis, maar op het veld zie je sowieso dat het een klein kind is![]()
Echt typisch, het kot is hier te klein als Gent/Genk/Anderlecht een cruciale beslissing tegen krijgt, Club wordt gewoon een 100% strafschop ontnomen en we mogen niet lullen en sommigen doen het hier zelfs af als het was niet eens penalty...