Bij een doelpunt wordt steeds naar de voorafgaande fase gekeken door de VAR.Is geen clear error, VAR mocht niet ingrijpen.
Foutieve toepassing van de regels.
Wel geldige toepassing van de regels.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij een doelpunt wordt steeds naar de voorafgaande fase gekeken door de VAR.Is geen clear error, VAR mocht niet ingrijpen.
Foutieve toepassing van de regels.
. Elke week dezelfde zever. Steeds opnieuw "herspelen", "klacht indienen" en een hoop discussies die alleen maar om de kleur van de ploeg draaien.Die hands (van Debast) is niet discuteerbaar, er is al vooraf gefloten dus het spel is eigenlijk al gewoon gestopt.Dat die goal van Gent wordt afgekeurd.. eerder fout van Arnstad wtf. Die hands is discuteerbaar.
Tijd voor een challenge en desnoods rechallengesysteem zoals tennis.
Jawel , maar wat ons stoort is consistentie , ene keer fluit je niet , ene keer fluit je wel , wel penalty , geen penalty .Met die Anderlechtsupporters valt niet te praten.
Er is wel een groot verschil tussen een fase met een mogelijke gelijkmaker en een fase in blessuretijd waar het van 1-0 naar 2-0 gaat hé. Plus als die 1-1 telt dan gebeurt deze fase mogelijks ook gewoon niet.
Het probleem is dat die consistentie altijd(of toch meestal) maar in 1 richting werkt. Ik lees hier regelmatig mee, heb geen enkele affiniteit met een Belgische ploeg (behalve dat ze Europees alles mogen winnen) en der is één constante: als de ref tegen u ploeg fluit ist ne slechte, en voor u ploeg ne goeie.Jawel , maar wat ons stoort is consistentie , ene keer fluit je niet , ene keer fluit je wel , wel penalty , geen penalty .

Das toch louter speculatie wat j e nu zegtEr is wel een groot verschil tussen een fase met een mogelijke gelijkmaker en een fase in blessuretijd waar het van 1-0 naar 2-0 gaat hé. Plus als die 1-1 telt dan gebeurt deze fase mogelijks ook gewoon niet.
Los daarvan had de grensrechter hier ook gewoon moeten wachten met vlaggen uiteraard...
Het gaat mij ook niet persé over de fase op zich, waar ook te snel gefloten werd ipv wait and see.Er is wel een groot verschil tussen een fase met een mogelijke gelijkmaker en een fase in blessuretijd waar het van 1-0 naar 2-0 gaat hé. Plus als die 1-1 telt dan gebeurt deze fase mogelijks ook gewoon niet.
Los daarvan had de grensrechter hier ook gewoon moeten wachten met vlaggen uiteraard...
Dat vraag ik me oprecht eigenlijk af. Of die nog andere beelden hebben. Want hoe je het ook draait of keert, de ref nam snel een beslissing na het zien van de beelden.Je kan het inderdaad niet duidelijk opmaken vanuit de tv beelden maar ik vermoed dat de VAR en de scheids wel duidelijkere beelden hadden.
Ik denk dat eigenlijk niet. En als ze ze toch zouden hebben, waarom tonen ze die dan niet?Je kan het inderdaad niet duidelijk opmaken vanuit de tv beelden maar ik vermoed dat de VAR en de scheids wel duidelijkere beelden hadden.
Misschien ook in SD kwaliteit ipv 4K en HD bij de mensen thuis. Misschien zijn daarom veel fases geblurd door de pixels en zien ze daarom minder goedDie hebben volgens mij dezelfde standpunten als DAZN, kunnen enkel wat inzoomen en fase stilzetten

Waarom tijd voor een challenge? Zijn die zelfde mensen die beslissen.Dat die goal van Gent wordt afgekeurd.. eerder fout van Arnstad wtf. Die hands is discuteerbaar.
Tijd voor een challenge en desnoods rechallengesysteem zoals tennis.
Als er geen clear error mag de VAR toch niet tussenkomen? (Of zijn er weer andere regels?).Een doelpunt wordt toch altijd (her)bekeken door de VAR?