Arbitrage

Toen was er verschil tussen de communicatie van de var en scheidsrechter toch. Hier hebben ze beide toch hetzelfde besloten. Ze hebben beide de beelden bekeken. Dat was niet het geval in Anderlecht Genk. Hier beslissen ze unaniem toch hetzelfde na het zien van de beelden ?
Inderdaad, die fases (en de basis voor het mogelijks herspelen) zijn absoluut niet te vergelijken. De afgekeurde goal van De Sart is gewoon interpretatie van de ref en de VAR.

Die afgekeurde goal van De Sart :laugh: Sorry maar dat kan toch echt niet? Als er daar iemand al een fout maakt is het die verdediger van Anderlecht zelf.
Mocht de ref ze nu zelf hebben afgekeurd, kan je er niets van zeggen maar ik verwacht geen VAR tussenkomst want dit is geen Clear Error voor mij

Wil hem tegenhouden en krijgt elleboog in het gelaat .
Angulo zen goal afgekeurd voor buitenspel ... jeez
Haha, kom zeg. Als het al een elleboog is dan is dat 100% op conto van Arnstadt zelf die daar enkel en alleen oog heeft voor Kandouss(?) en niet voor de bal.

Gewoon schandalig dat deze treffer is afgekeurd en als je dat niet kan toegeven dan houdt het gewoon op. Dat Wim Smet hiervoor de referee naar het scherm roept kan gewoon niet.

Toen was er verschil tussen de communicatie van de var en scheidsrechter toch. Hier hebben ze beide toch hetzelfde besloten. Ze hebben beide de beelden bekeken. Dat was niet het geval in Anderlecht Genk. Hier beslissen ze unaniem toch hetzelfde na het zien van de beelden ?
Is geen clear error, VAR mocht niet ingrijpen.
Foutieve toepassing van de regels.

Mocht de ref ze nu zelf hebben afgekeurd, kan je er niets van zeggen maar ik verwacht geen VAR tussenkomst want dit is geen Clear Error voor mij
Zelfs dat niet imo. Als daar één van de twee een fout maakt is het voor mij Arnstadt zelf.

Kandouss is bezig met de bal en Arnstadt enkel en alleen met de man. Kandouss wil eromheen lopen, terwijl Arnstadt hem wil opvangen.

Donderdag was het ook een hand in het gezicht en volgens sommige was dat fout en penalty.

Ik vind zowel donderdag als vandaag niets aan.
Maar als je ze alletwee fluit is het wel consequent
Van mij moeten ze het ook niet fluiten, maar ik hoor Hein ook niks zeggen dat de fase 15 seconden eerder afgefloten moest zijn voor handsspel

De fase met Debast aanhalen is gewoon bullshit natuurlijk, daar is gewoon al gefloten.

Eigenlijk is nog het ergste dat Vanaken vandaag rood krijgt omdat hij iets zegt op het veld over/tegen de ref. Maar coaches als Vrancken en Hein mogen in een persconferentie een heel salvo afschieten naar die mannen en zitten volgende week opnieuw in die dug out en riskeren precies geen enkele bestraffing

Als ge hier op inzoomt heeft Kandous zen rechterarm rond Arnstadt en zen linkse klaar om een linkse op zijn gezicht te kloppen
Beter de videobeelden gebruiken.

Dan zie je dat Hein gelijk heeft: Kandouss tracht omheen Arnstad te lopen maar die gooit zijn lichaam ervoor. Nogal logisch dat je dan een botsing veroorzaakt.

Eerder een penalty voor Gent dan een fout van Kandouss vind ik.

Brian Riemer was echter niet onder de indruk van de klaagzang van zijn collega. "Ik zou verbaasd zijn als hij er anders over dacht", reageerde de Anderlecht-coach zelf smalend. "Voor mij was dat gewoon een overtreding op Kristian. Als die fase zich elders op het veld had voorgedaan, zou de scheidsrechter ook altijd fout fluiten."

Dit is toch niet serieus te nemen zeg :laugh: Ergens anders op het veld is dit gewoon zuivere obstructiefout van Arnstad, ja.

Beter de videobeelden gebruiken.

Dan zie je dat Hein gelijk heeft: Kandouss tracht omheen Arnstad te lopen maar die gooit zijn lichaam ervoor. Nogal logisch dat je dan een botsing veroorzaakt.

Eerder een penalty voor Gent dan een fout van Kandouss vind ik.
Arnstadt probeer hem idd op te vangen, hoe ge daar een penaltyfout in ziet beats me.

Dat is geen reden om hem dan in het gezicht te slaan.
Mja van mij moet ge het niet fluiten, maar dan moest ge vorige week ook niet fluiten.
Kunt het niet draaien als het in uw kraam past.

Het feit of het een clear error is of niet is evengoed interpretatie hoor.

Tuurlijk. Nu zijn ze maar dingen aan het aanhalen. Van deze fases gebeuren al vanaf dag 1 met de var. Soms komen ze tussen, soms niet. Daar hebben we zelf al voordeel en nadeel uit gehaald
Goal/no goal

attacking team offence in the build-up to or scoring of the goal (handball, foul, offside etc.)

VAR moest sowieso kijken hè.
Als hij denkt dat het een missed incident is (wat klopt want de ref zag het niet), kan hij hem naar het scherm roepen hè

Dat die goal van Gent wordt afgekeurd.. eerder fout van Arnstad wtf. Die hands is discuteerbaar.

Tijd voor een challenge en desnoods rechallengesysteem zoals tennis.

Arnstadt probeer hem idd op te vangen, hoe ge daar een penaltyfout in ziet beats me.

Dat is geen reden om hem dan in het gezicht te slaan.
Mja van mij moet ge het niet fluiten, maar dan moest ge vorige week ook niet fluiten.
Kunt het niet draaien als het in uw kraam past.
Met die Anderlechtsupporters valt niet te praten.

Terug
Bovenaan