Album of the week AOTW: inschrijvingen ronde 2

Tgoh, voor mij hoeft dat niet, life happens. Als je een album wil delen is dat zeker ok.
Kwil het gewoon fair houden tov degenen die (heel) actief mee doen. Bij mij staat het al even op een laag pitje. Ik wil nog wel eentje delen, daar niet van. You're the boss, dus ik laat het aan uw oordeel over :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Lint
Kwil het gewoon fair houden tov degenen die (heel) actief mee doen. Bij mij staat het al even op een laag pitje. Ik wil nog wel eentje delen, daar niet van. You're the boss, dus ik laat het aan uw oordeel over :)
Niet gerelateerd, maar Jake van de serie New Girl heeft de halve serie een poster in zijn kamer hangen van uw vorige AOTW.
 
Ik ben bijna door deel 1. Nog enkel het album van een gebanned member, waar ik al weet dat ik zeer kort over ga zijn, omdat ik daar sowieso een nest nummers van ga skippen. Of heel snel beluisteren :coolbrows:

En dan nog het laatste, van nog wel een ancien van in den tijd van TNG. Dan zal ik mijn bevindingen eens neerpoten vh eerste deel.

En ik kijk uit naar het tweede deel omdat ik selectief ga zijn, en alleen de actieve members een luisterbeurt ga gunnen. 2x :coolbrows:
 
  • Verdrietig
Waarderingen: Lint
Druk weekend gehad. Lan met wat maten, nog geen tijd gehad voor iets te schrijven.
Zal zien dat ik het morgen op tijd kan fixen, anders drop ik m'n album iets te laat
 
Nog mensen die denken dat ze nu al weten welke album ze voor ronde 3 gaan kiezen en zelfs al zin hebben om te beginnen schrijven?

:unsure:
 
Terug
Bovenaan