Album of the week AOTW: inschrijvingen ronde 2

Ik ga nog niet beginnen schrijven. De shortlist is er met een grootst mogelijke kanshebber, maar aangezien de eerstvolgende AOTW pas begin volgend jaar zou kunnen zijn, bestaat de kans dat de shortlist nog wel eens kan veranderen.
Ik ben zelfs nog niet zeker welke ik voor v2 wil nemen, en ik ben binnen een paar weken aan de beurt :lint:.
Ik heb inderdaad wel 87 kandidaten voor v3...
 
Ik vind 7 dagen net iets te lang, weekalbum en weekendalbum is dan misschien esthetisch-symmetrisch niet interessant...
Goh is wat dubbel. Uiteraard kan niet elk album een persoonlijke voltreffer zijn, maar het gebeurt toch geregeld dat ik doorheen de week teruggrijp naar de AOTW van het moment. Iedere keer dan hier passeren zorgt dan automatisch voor een kleine reminder
 
die van mij heb ik maandje geleden vastgezet en mijzelf opgelegd die niet meer te veranderen tegen dat ik aan de beurt ben.
nu goed, ik heb maar een shortlist van 4 albums. 5 edities is voor mij voorlopig voldoende.
(al brengt dit jaar wellicht 2 nieuwe kanshebbers met sich mee)
 
die van mij heb ik maandje geleden vastgezet en mijzelf opgelegd die niet meer te veranderen tegen dat ik aan de beurt ben.
nu goed, ik heb maar een shortlist van 4 albums. 5 edities is voor mij voorlopig voldoende.
(al brengt dit jaar wellicht 2 nieuwe kanshebbers met sich mee)
Blockhead incoming zeker? 😇
 
Terug
Bovenaan