Album of the week AOTW: inschrijvingen ronde 2

Ik ga Nahrtent nu ook wel missen. Gast had goeie tips als het aankwam op metal en durfde ook zijn gedacht zeggen

DearMiniatureAsiaticwildass-size_restricted.gif
 
soort van battle, twee albums tegen mekaar en een winnaar stemmen dan gaat het dubbel zo snel
Tgoh, dat vind ik persoonlijk geen fijn concept. Muziek is geen competitie en hoeft dat (voor mij) ook niet te zijn. Wat is het nut om te gaan stemmen over iets dat subjectief is?
Of wat is nut van een hoop albums die geselecteerd worden om te winnen?

Dat gezegd zijnde: Als de rest dat wil, doe gerust uiteraard.
 
Tgoh, dat vind ik persoonlijk geen fijn concept. Muziek is geen competitie en hoeft dat (voor mij) ook niet te zijn. Wat is het nut om te gaan stemmen over iets dat subjectief is?
Of wat is nut van een hoop albums die geselecteerd worden om te winnen?

Dat gezegd zijnde: Als de rest dat wil, doe gerust uiteraard.
Ook geen fan van. En je weet dat graspopmetal hier sowieso een stap voor heeft, is daardoor al helemaal scheefgetrokken.
 
I can neither confirm nor deny
@Nahrtent is niet meer taggable? Kerel had er wellicht genoeg van.
Klopt, alleszins een gewaardeerde poster die zal gemist worden.

soort van battle, twee albums tegen mekaar en een winnaar stemmen dan gaat het dubbel zo snel
Persoonlijk ook geen fan van. Ik loop door drukte (werk én privé) nu al verschillende albums achter. Als we zo'n battle gaan doen, gaat de feedback (denk ik) oppervlakkiger zijn omdat de luisterbeurten dan mogelijks ook minder grondig zijn (1 keer afspelen versus nu soms in de voorstellingsweek zet ik sommige albums gemiddeld 3 keer op, Bach uitzonderlijk nu wel niet :unsure: ).
 
't Is maar brainstorm, als een plaat uw dada niet is - kuch Knopfler kuch - dan kruipt de tijd tergend traag. In de week van het Death album had ik wel zin om het veel kansen te geven, andere weken minder. Misschien eindconclusie dat het weekconcept dan maar blijft. Is er ergens een parallel universum waar dit nog wordt gedaan ?
 
nu zeer random, als daar soort structuur in zat met wekelijkse suggesties in kolommen... valt niet echt in een forum te gieten
 
Ik lurk nog graag op WATMM (is linken naar een ander forum toegestaan?)

Daar hebben ze weliswaar meerdere fora, maar dus specifieke threads per genre, een new releases thread, en dan artist deep dives. Die laatste is wat als de Classic Artists hier, maar zonder dat ervoor gestemd moet worden. Is eventueel hier ook te proberen, maar het zal opletten zijn om kakafonie te vermijden.
 
Terug
Bovenaan