Album of the week AOTW: inschrijvingen ronde 2

Ik dacht er net aan dat ik de volgende aan de beurt ben. Enkele maanden geleden nam ik mezelf daarom voor alle AOTW's deftig te beluisteren en te reviewen. Maar dat is me helaas totaal niet gelukt. Niet helemaal eerlijk om nu zelf een bijdrage te doen vind ik. Dus misschien liever mijn beurt naar iemand anders laten doorgaan.
 
We kunnen iets met vooraf bepaalde tags doen? Bv mensen schrijven zich in en worden dan randomised voor de volgorde van datums. Maar vooraf zet ge al per datum één of ander criterium vast, een breed genre, regio, 'classic artist' of eerder 'up and coming' , female-fronted, of qua mood ofzo. We kunnen daarvoor eens op RYM kijken voor inspiratie.

M.a.w. ge krijgt dan een soort van 'restrictie' voor uw keuze, maar da's mss ook wel tof om eens iets out of the box te kiezen? Idee is ook ni om dat té strict te nemen, tis dan wat zoeken naar criteria die breed genoeg zijn dat iedereen er wel iets voor vindt om te presenteren.

Geen idee of deze uitleg wat steek houdt, maar laat maar weten.
 
We kunnen iets met vooraf bepaalde tags doen? Bv mensen schrijven zich in en worden dan randomised voor de volgorde van datums. Maar vooraf zet ge al per datum één of ander criterium vast, een breed genre, regio, 'classic artist' of eerder 'up and coming' , female-fronted, of qua mood ofzo. We kunnen daarvoor eens op RYM kijken voor inspiratie.

M.a.w. ge krijgt dan een soort van 'restrictie' voor uw keuze, maar da's mss ook wel tof om eens iets out of the box te kiezen? Idee is ook ni om dat té strict te nemen, tis dan wat zoeken naar criteria die breed genoeg zijn dat iedereen er wel iets voor vindt om te presenteren.

Geen idee of deze uitleg wat steek houdt, maar laat maar weten.
goeie ideeën
EP's toelaten mag voor mij ook
 
Ik denk dat er niet veel aan het concept veranderd hoeft te worden. Song of the day, leuk. Maar ik ga niet elke dag een song becommentariëren :)

Eventueel zoals aangehaald iets binnen een bepaald concept maar dat geeft imo ook niet echt een meerwaarde.

Heb nog genoeg albums in mijn kast die ik wil delen :)
 
In elk geval heb ik liever iets meer substantiëel dan enkel een song, daarvoor dient de Waarnaar Luister Je Nu?-thread al imo.

Mixtapes of playlists in elkaar gaan steken gaat denk ik ook meer tijd in kruipen dan enkel een album kiezen, maar op zich ben ik niet tegen het idee!

Verder hoeft voor mij weinig aan het concept aangepast te worden hoor, maar mijn idee was er voor de mensen die misschien wel van aanpak willen veranderen! Ik hoef ook persoonlijk geen pauze, maar ik schik me naar de consensus.

Dit kwam tijdens de meetup al even aan bod, maar een revival van het Classic Artists concept voor wat grotere discografieën zou ik ook zien zitten in één of andere vorm!
 
Voor mij hoeft er niet veel aan veranderd te worden. Liever ook niet één song.

Zoals @Obi-Jan aanhalt, misschien ook een (kleine) pauze na de laatste van deze ronde zodat iedereen die wil nog wat kan inhalen. Ik moet nog altijd eens 2,5 uur tijd vrijmaken voor de AOTW van @Avondland :unsure:.
 
Voor mij hoeft er niet veel aan veranderd te worden. Liever ook niet één song.

Zoals @Obi-Jan aanhalt, misschien ook een (kleine) pauze na de laatste van deze ronde zodat iedereen die wil nog wat kan inhalen. Ik moet nog altijd eens 2,5 uur tijd vrijmaken voor de AOTW van @Avondland :unsure:.
Mijn volgende AOTW zal vermoedelijk slechts een dik half uur in beslag nemen. :unsure:
 
Terug
Bovenaan