Album of the week AOTW: inschrijvingen ronde 2

Ik weet niet of de bijna wekelijkse aanmaningen hier serieus zijn. Indien wel: is het nu echt zo'n probleem als iemand zijn AOTW post?
Ik denk nu niet dat iedereen alle tijd heeft om dat meteen te doen, of zo.

:unsure: :unsure: :unsure:
Het was dus wel al 8:08 toen ik mijn post scheef he. Dat is dus niet zomaar "niet meteen om 8 uur 's morgens". Er zijn al mensen voor minder tegen de muur gezet :angry:.
 
Elke maandagmorgen die post zien en dan denken aja vanavond eerste beluistering. Is 17u niet logisch ? Thuiswerkers gonna thuiswerk.
 
Het blijft toch een moeilijke om een gepast album te vinden. Vorige keer black metal, dus het moet deze keer wat anders zijn. Maar dan passeert daar weer zo'n geniaal album ... maar ... must resist.
 
Het blijft toch een moeilijke om een gepast album te vinden. Vorige keer black metal, dus het moet deze keer wat anders zijn. Maar dan passeert daar weer zo'n geniaal album ... maar ... must resist.
Wat ik uiteindelijk heb gedaan is op "lange termijn" een album gekozen, waarmee ik bedoel dat het muziek is dat ik gewoon weg eeuwig ga waarderen, maar ik hoef er niet "into" te zijn een paar dagen voor ik mijn album ga posten. Daarom heb ik ook een lijst van andere "eeuwig accepterende" albums klaar voor de volgende keer om uit te kiezen.
Extra: een genre/artiest waarvan je het idee hebt dat er geen/weinig andere liefhebbers zijn hier.

Had ik dit niet gedaan ik was ook 100 keer gewisseld denk ik. :)
 
Wat ik uiteindelijk heb gedaan is op "lange termijn" een album gekozen, waarmee ik bedoel dat het muziek is dat ik gewoon weg eeuwig ga waarderen, maar ik hoef er niet "into" te zijn een paar dagen voor ik mijn album ga posten. Daarom heb ik ook een lijst van andere "eeuwig accepterende" albums klaar voor de volgende keer om uit te kiezen.
Extra: een genre/artiest waarvan je het idee hebt dat er geen/weinig andere liefhebbers zijn hier.

Had ik dit niet gedaan ik was ook 100 keer gewisseld denk ik. :)
Het gaat om een vijftal albums waarvan er een twee of drie wel eens kunnen worden ingewisseld door een ander. Maar eentje die ik al lang overwoog is veel meer geschikt voor een koud seizoen. Ik geraak er wel!
 
Het gaat om een vijftal albums waarvan er een twee of drie wel eens kunnen worden ingewisseld door een ander. Maar eentje die ik al lang overwoog is veel meer geschikt voor een koud seizoen. Ik geraak er wel!
Zo lang je het maar op tijd post is het voor mij allemaal gelijk!
 
Wa lulde gij now? Zedde gij van schijndel ofwa?!
new-kids-dave.gif
 
Terug
Bovenaan