Album of the week AOTW: inschrijvingen ronde 2

Zou het kunnen dat hij het vergeten is door de feestdag? (Ik was daardoor zelf ook vergeten dat er weer een nieuw AOTW is.)
vermoedelijk niet gezien hij geen normatieve kalender lijkt te volgen en zijn circadiaans ritme wat left-field is.

dat gezegd zijnde,
moest er iemand moeten inschieten , mijn tekst en alvum staat nu klaar ;)
 
vermoedelijk niet gezien hij geen normatieve kalender lijkt te volgen en zijn circadiaans ritme wat left-field is.

dat gezegd zijnde,
moest er iemand moeten inschieten , mijn tekst en album staat nu klaar ;)
Mijn is ook zo goed als klaar :)
 
Een opmerking/vraag (met het risico dat dit gemakzuchtig/muggenzifterig overkomt): het valt mij bij sommige albums op dat er enkel previews van Spotify worden geplaatst, maar niet iedereen heeft Spotify (mezelf incl.) en ik zou het wel praktisch vinden moest er (indien beschikbaar uiteraard) bij elk AOTW ook een YouTube-link van het hele album kunnen worden geplaatst, of op z'n minst het eerste nummer gevolgd door een playlist als je op de link klikt of zo...
Lijkt mij gewoon praktisch.
 
Een opmerking/vraag (met het risico dat dit gemakzuchtig/muggenzifterig overkomt): het valt mij bij sommige albums op dat er enkel previews van Spotify worden geplaatst, maar niet iedereen heeft Spotify (mezelf incl.) en ik zou het wel praktisch vinden moest er (indien beschikbaar uiteraard) bij elk AOTW ook een YouTube-link van het hele album kunnen worden geplaatst, of op z'n minst het eerste nummer gevolgd door een playlist als je op de link klikt of zo...
Lijkt mij gewoon praktisch.
Probleem met youtube is dat er vaak illegale rips staan. Als het niet van de artiest zelf is ligt dat niet altijd even gemakkelijk. Gratis muziek is zeldzaam.

Edit: En de artiest mag er (los van het feit dat het peanuts is) toch ook wat aan verdienen dat we luisteren?
 
tumbleweed-gif-1.gif
 
Ik weet niet of de bijna wekelijkse aanmaningen hier serieus zijn. Indien wel: is het nu echt zo'n probleem als iemand niet meteen om 8 uur 's morgens zijn AOTW post?
Ik denk nu niet dat iedereen alle tijd heeft om dat meteen te doen, of zo.

:unsure: :unsure: :unsure:
 
  • Unsure
Waarderingen: Lint
Ik weet niet of de bijna wekelijkse aanmaningen hier serieus zijn. Indien wel: is het nu echt zo'n probleem als iemand niet meteen om 8 uur 's morgens zijn AOTW post?
Ik denk nu niet dat iedereen alle tijd heeft om dat meteen te doen, of zo.

:unsure: :unsure: :unsure:
Het gaat om #dedication. :unsure:
 
  • Haha
Waarderingen: Lint
Ik weet niet of de bijna wekelijkse aanmaningen hier serieus zijn. Indien wel: is het nu echt zo'n probleem als iemand niet meteen om 8 uur 's morgens zijn AOTW post?
Ik denk nu niet dat iedereen alle tijd heeft om dat meteen te doen, of zo.

:unsure: :unsure: :unsure:

Tuurlijk is dat niet verplicht, je kan ook gewoon om 00:00 je album posten hoor :unsure:
 
  • Haha
Waarderingen: Lint
Terug
Bovenaan