Een dossier laten samenstellen, dat verborgen houden, en dat nog eens de aanleiding is van het mueller onderzoek is perfect legaal inderdaad.
Conclusie van het rapport...
"Het rapport vond onvoldoende bewijs om een criminele samenzwering tussen de Trump-campagne en de Russische regering vast te stellen. Het rapport sprak de president echter niet vrij van obstructie van de rechtsgang, en stelde dat terwijl het bewijs onvoldoende was om hem te beschuldigen van een misdaad, het hem ook niet vrijpleitte." (dank chat gpt

)
ah ik had dat van het nieuwsblad. Daar schreven ze volgend 'Daarmee heeft de ex-president mogelijk fraude gepleegd en mogelijk een inbreuk gepleegd op de kieswet,
die verbiedt om betalingen te doen die de verkiezingen – in dit geval de presidentsverkiezingen van 2016 – beïnvloeden.' Maar oppo research is blijkbaar volledig legaal. Mijn excuses.
Ik bedoel daarmee dat er naar volgende verkiezingen en mogelijkse andere machtsverhoudingen het de republikeinen niet gaat weerhouden om dezelfde trajecten te volgen. 'The gloves are off' uit om het figuurlijk te zeggen.