RidderBauknecht
Well-known member
Da's nochtans een vrij geaccepteerde definitie van desinformatie hoor. Deflection staat in zowat elk artikel over desinformatie. Da's een van de grote pijlers; afwijken van iets wat je liever niet te lang wil bespreken door het over andere dingen te gaan hebben, zie 'what about her emails,' 'what about Hunter's laptop,' 'what about "grab her by the pussy"', 'what about the Iraq war,'... Komt langs alle kanten voor uiteraard, maar opnieuw: vrij hypocriet om dan te komen zeuren over desinformatie terwijl je er zelf aan meedoet. Misschien niet bewust, dat beweer ik niet, maar je gebruikt wel een van de beproefde tactieken.Jij hebt een zeer bizarre definitie van 'desinformatie'. Maar goed, we zullen het enkel hebben over de vervolging van Trump zonder het daarbij te hebben over de verkiezingen of Biden. Succes iedereen.
Ook vrij flauw trouwens, die laatste zin. Er is niks gezegd over de verkiezingen of Biden, je kreeg commentaar omdat je onmiddellijk begon over de laptop van Hunter Biden (opnieuw: da's niet eens nieuws, dat is iets wat al maanden geweten is) terwijl dat eigenlijk niks heeft te maken met wat er momenteel de nieuwscyclus domineert. Deflection dus. En hypocriet. Om het dan zo kinderachtig af te trappen, tja. Je kan ook gewoon eens in eigen boezem kijken.
En opnieuw: ik bedoel zeker niet dat die dingen moeten doodgezwegen worden, maar altijd dat 'what about' gedoen (hier en in andere threads, zie bijvoorbeeld ook de Rusland oorlog thread) begint echt mijn keel uit te hangen want zo kan je het bijna nooit over actuele onderwerpen hebben zonder te verzanden in een discussie over iets wat maanden geleden is voorgevallen.
En laat dat nu net een van de doelen zijn van desinormatie: er voor zorgen dat bepaalde zaken bijna niet besproken kunnen worden door altijd af te leiden en een discussie onmogelijk te maken.
Laatst bewerkt: