Dit toont toch weer aan dat de media niet heiligmakend is.
Ik denk dat elke outlet er vanuitging dat hij met een brandblusser vermoord zou zijn?
Het blijft uiteraard intriest en je kan er over discussiëren dat zijn dood zonder een bestorming van het Capitool wss niet had voorgevallen maar het neemt niet weg dat de dood van deze agent wederom als een pingpongbal gebruikt wordt op het politieke toneel. (zoals de familie blijkbaar vreest)
https://www.lawofficer.com/how-did-officer-brian-sicknick-die/
Ik heb artikels zien passeren dat hij een beroerte kreeg na de bestorming en dat hij oa. werd geraakt met een brandblusser, niet dat hij werd vermoord met een brandblusser.

Misschien moet je wat duidelijker zijn in je posts. Jij bent degene die hier "politiek toneel" ed. bij betrekt. Daarnaast gebruik je dubieuze polariserende termen om er dingen bij te betrekken die er in mijn ogen weinig mee te maken hebben.

Mij lijkt het, alsof jij hier alles buiten proportie aan het opblazen bent. Jij verwijt de media blijbkaar zaken, maar trekt dan zelf alles wat de media zegt serieus uit context en verzint er precies wat dingen bij.

Verduidelijk wat je eigenlijk wilt zeggen/insinueert/beweert, zodat er een volwassen discussie kan zijn.

De vragen die jij stelt, is juist het politiek maken van heel de kwestie. Hetgene wat je hun zelf verwijt.
Dat is zo'n beetje zijn modus operandi hier op dit forum he.

Ik heb artikels zien passeren dat hij stierf nadat hij werd geraakt met een brandblusser, niet dat hij werd vermoord met een brandblusser.
Blijkbaar is uit de autopsie gebleken dat er geen 'blunt trauma' was.

According to one law enforcement official, medical examiners did not find signs that the officer sustained any blunt force trauma, so investigators believe that early reports that he was fatally struck by a fire extinguisher are not true.
Ik hoop dat er beelden zijn want anders kan je dus geen oordeel vellen over het overlijden. (aangezien hij al gecremeerd, opgebaard in het Capitool ligt)
Ik vind dat toch wel een politiek toneeltje dan. Lijken me overhaaste conclusies om bepaalde aanhangers in een bepaald narratief af te beelden. Phate vind blijkbaar van niet maar alle respect voor zijn mening.

Ik hoop dat er beelden zijn want anders kan je dus geen oordeel vellen over het overlijden. (aangezien hij al gecremeerd, opgebaard in het Capitool ligt)
Ik vind dat toch wel een politiek toneeltje dan. Lijken me overhaaste conclusies om bepaalde aanhangers in een bepaald narratief af te beelden. Phate vind blijkbaar van niet maar alle respect voor zijn mening.
That he was fatally struck by a fire extinguisher gaat over dodelijke impact. Ze zeggen dat het niet dodelijk was.

De video is ook heel duidelijk, die brandblusser kaatst niet terug door de aanraking met lucht ofzo hé: https://nypost.com/2021/01/11/video-shows-capitol-rioter-hit-officer-with-fire-extinguisher/

Laatst bewerkt:

"Ik zie iemand geraakt worden door een brandblusser tegen het hoofd."
"Deze persoon sterft korte tijd later."
"Er is geen andere aanwijzing dat er een andere reden is voor de dood".

Hoe is het dan een "overhaaste conclusie"? Of welk van bovenstaande ga je niet akkoord mee?
If it looks like a duck, swims like a duck, and quacks like a duck, then it probably is a duck.

Daarnaast : Hoe is dit politiek relevant, behalve als mensen zoals jij, hier een spelletje van maken?
Is de bestorming van het capitool plots niet meer erg omdat er een dode minder gevallen is "hierdoor"? Of wat is de conclusie jij er uit wilt trekken?

That he was fatally struck by a fire extinguisher gaat over het dodelijke, niet over het al dan niet gebeuren.

De video is ook heel duidelijk, die brandblusser kaatst niet terug door de aanraking met lucht ofzo hé: https://nypost.com/2021/01/11/video-shows-capitol-rioter-hit-officer-with-fire-extinguisher/
Maar dat is het net. De autopsie laat blijken dat er geen trauma was wat zou kunnen wijzen op een brandblusser.
Gewoon het feit dat iedereen met dat brandblusser incident weg was (inclusief mezelf) zegt wel al veel.
Het is zelfs niet zeker dat het sicknick was die door de brandblusser geraakt werd.
https://au.news.yahoo.com/video-moment-officer-hit-head-fire-extinguisher-040311155.html
It is is unclear if the officer who was struck by the fire extinguisher was Capitol Police Officer Brian Sicknick, 42, who died after reportedly being hit in the head with a fire extinguisher during the riot, two law enforcement sources told the Associated Press.
Maakt de dood uiteraard niet minder erg. Maar toch kan ik er me niet van ontdoen dat het weer breed uitgesmeerd is in de media en dat de politiek een statement maakt.
(ik mag die mening toch nog hebben he? Dat is toch niet verboden?)

dingen in vraag stellen?
Zaken aan elkaar gelijk stellen of met elkaar verbinden, terwijl je een hele context negeert, om daarmee dan de ongeloofwaardigheid of bias van iets of iemand te bewijzen.

Dit alles onder het mom van neutraliteit, terwijl die meestal duidelijk ontbreekt. Wanneer iemand daarop reageert dan de vermoorde onschuld spelen want je was van iets niet op de hoogte, of het was zo niet bedoeld. En als dat niet pakt gewoon negeren en verder doen.

Zoiets denk ik.

Zaken aan elkaar gelijk stellen of met elkaar verbinden, terwijl je een hele context negeert, om daarmee dan de ongeloofwaardigheid of bias van iets of iemand te bewijzen.

Dit alles onder het mom van neutraliteit, terwijl die meestal duidelijk ontbreekt. Wanneer iemand daarop reageert dan de vermoorde onschuld spelen want je was van iets niet op de hoogte, of het was zo niet bedoeld. En als dat niet pakt gewoon negeren en verder doen.

Zoiets denk ik.
Maakt uw borst maar al nat zou ik zeggen want ik denk dat mijn meningen je in de toekomst nog gaan ergeren. ;)
Het blijft een mening natuurlijk. Je kan er niet met akkoord gaan en dat is uw volste recht.
Hadden wel elke agent die de afgelopen vier jaar vermoord is uit politiek oogpunt in het kapitool moeten opbaren was er spijtig genoeg geen plaats meer. Laat me toe dat een zure te vinden.

Maakt uw borst maar al nat zou ik zeggen want ik denk dat mijn meningen je in de toekomst nog gaan ergeren. ;)
Het blijft een mening natuurlijk. Je kan er niet met akkoord gaan en dat is uw volste recht.
Het ergerlijke zit hem vooral in het feit dat uw posts amper ontcijferbaar zijn, het is nogal moeilijk om akkoord of niet akkoord te gaan met een hoop onsamenhangend gebrabbel. En dat is jammer, want wie weet heb je wel degelijk een punt, ergens.

Ik heb alleszins geen flauw idee welke "dingen" je exact in vraag stelt, laat staan waarom.
De media? De politiek? De publieke opinie? De lijkschouwer? All of the above? No clue.

Hadden wel elke agent die de afgelopen vier jaar vermoord is uit politiek oogpunt in het kapitool moeten opbaren was er spijtig genoeg geen plaats meer. Laat me toe dat een zure te vinden.
Maar meningen storen mij doorgaans niet, het is dat continue mist spuiten. Want eerlijk, zoals Nahrtent aangeeft denk ik niet dat iemand kan opmaken uit zo'n posts wat je mening net net is. Het lijkt gewoon op een soort algemene achterdocht wanneer het goed uitkomt.

Het ergerlijke zit hem vooral in het feit dat uw posts amper ontcijferbaar zijn, het is nogal moeilijk om akkoord of niet akkoord te gaan met een hoop onsamenhangend gebrabbel. En dat is jammer, want wie weet heb je wel degelijk een punt, ergens.

Ik heb alleszins geen flauw idee welke "dingen" je exact in vraag stelt, laat staan waarom.
De media? De politiek? De publieke opinie? De lijkschouwer? All of the above? No clue.
Die dingen in vraag stellen was een antwoord op sir killalot? Dus ik denk naast de kwestie hier.
Kijk voor mij is het simpel.
1) Is de agent vermoord ja of nee? Ik vrees dat we het niet meer gaan weten aangezien hij al gecremeerd is en er geen beelden van zijn. Het is alleszins niet van een "blunt trauma".
2) Onder de hypothese dat hij niet vermoord zou zijn en het heeft een medische reden zou hij dan in het capitool bijgezet worden?
Dus mijn mening en ik stipuleer het nog eens dat het mijn mening is dat ik me niet kan ontdoen van het gevoel dat het voor de photo-op en de publieke opinie is dat alles zo verlopen is.
Alle respect voor dat je daar niet met akkoord bent. (maar laat het dan op een vriendelijke manier weten)

Die dingen in vraag stellen was een antwoord op sir killalot? Dus ik denk naast de kwestie hier.
Kijk voor mij is het simpel.
1) Is de agent vermoord ja of nee? Ik vrees dat we het niet meer gaan weten aangezien hij al gecremeerd is en er geen beelden van zijn. Het is alleszins niet van een "blunt trauma".
2) Onder de hypothese dat hij niet vermoord zou zijn en het heeft een medische reden zou hij dan in het capitool bijgezet worden?
Dus mijn mening en ik stipuleer het nog eens dat het mijn mening is dat ik me niet kan ontdoen van het gevoel dat het voor de photo-op en de publieke opinie is dat alles zo verlopen is.
Alle respect voor dat je daar niet met akkoord bent. (maar laat het dan op een vriendelijke manier weten)

Want elke agent is ook gestorven nadat hij/zij letterlijk op de barricades aan het Capitool stond...
Of hij nu de kop in geslagen is, een allergische reactie op pepperspray gehad heeft of gewoon een hartinfarct gehad heeft, wat maakt dat in godsnaam uit voor het argument of hij al dan niet verdient om opgebaard te liggen in het Capitool...

Er is iemand gestorven bij het verdedigen van het symbolische hart van de Amerikaanse democratie. Na 4 jaar Trump kan het misschien ongebruikelijk lijken, maar elke mens met een beetje fatsoen gaat dan in de eerste plaats zijn respect betuigen, en niet beginnen discussiëren of er afhankelijk van de exacte doodsoorzaak nu wel een ceremonie in het Capitool moet worden gehouden.

Maar dat is het net. De autopsie laat blijken dat er geen trauma was wat zou kunnen wijzen op een brandblusser.

Nope, er is nog niks van bekend gemaakt.

Exactly how Sicknick died still remains a mystery to the public, as an official cause of death has not been released.

Het enige wat circuleert zijn 'unnamed sources' die het ene zeggen en unnamed sourced die het andere zeggen.

Media reports have been conflicting — unnamed law enforcement sources initially told outlets Sicknick was bludgeoned in the head by a fire extinguisher, while others speaking on condition of anonymity countered those claims, arguing there was no immediate evidence showing that Sicknick suffered any blunt force trauma.

Het enige wat officieel bevestigd is door Capitol Police is dat hij overleden is door verwondingen on-duty.

In the only public statement issued by U.S. Capitol Police describing the circumstances surrounding his death, the department said Sicknick "passed away due to injuries sustained while on-duty." He died at the hospital at approximately 9:30 p.m. the evening of Jan. 7.

<blockquote class="twitter-tweet"><p lang="en" dir="ltr">“A riot is the language of the unheard.” - Dr. MLK Jr.<br><br>I want to talk to my constituents in the window. Their lives and their rights must be protected.<br><br>My team and I are working to ensure that the urgent needs of people who are incarcerated are not ignored. <a href="https://t.co/wMq8ecyLQ2">https://t.co/wMq8ecyLQ2</a></p>&mdash; Cori Bush (@CoriBush) <a href=" ">February 7, 2021</a></blockquote> <script async src="https://platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>

A riot is the language of the unheard.
Ge moet maar durven in deze tijden zoiets zeggen

Laatst bewerkt:

Op eerdere beelden leek het niet zo gewelddadig maar op het einde zien ze er toch echt uit als een stelletje beesten.

Op eerdere beelden leek het niet zo gewelddadig maar op het einde zien ze er toch echt uit als een stelletje beesten.

Toch hallucinant om te zien hoe die mannen echt moeten vluchten he.

Terug
Bovenaan