Party over country. Hopelijk vallen de Democraten nooit zo laag
Ik ben het eens met het probleem van party over country, en het tweepartijenstelsel.
Maar dit hoeft niet party over country te zijn, hè. Dit kan ook zijn: Democracy over everything. Waar ook dingen tegen te zeggen zijn, maar Greene is evenzeer een verkozen volksvertegenwoordiger van een gebied. De meerderheid van die mensen willen haar daar. Ze wordt ook niet afgezet, ze wordt uit verschillende commissies gezet. Maar dat is de facto vleugellam maken. Niet dat ze dat niet verdient, maar het blijft een volksvertegenwoordiger.

Ik ben het eens met het probleem van party over country, en het tweepartijenstelsel.
Maar dit hoeft niet party over country te zijn, hè. Dit kan ook zijn: Democracy over everything. Waar ook dingen tegen te zeggen zijn, maar Greene is evenzeer een verkozen volksvertegenwoordiger van een gebied. De meerderheid van die mensen willen haar daar. Ze wordt ook niet afgezet, ze wordt uit verschillende commissies gezet. Maar dat is de facto vleugellam maken. Niet dat ze dat niet verdient, maar het blijft een volksvertegenwoordiger.
Daarmee dat het ook wel een moeilijke discussie is imo. Ze is verkozen en vertegenwoordigt een (speciaal) deel van het volk. Als meer verstandige mens wil je zo iemand natuurlijk niet in een comissie als onderwijs, maar langs de andere kant heeft een groot deel van het volk toch beslist dat ze het wel ok vinden dat zo iemand verantwoordelijke functies krijgt en mee het te bewandelen pad mag kiezen.

Moest 1/3 van de Republikeinen niet meegegaan zijn in het fraudeverhaal dan had je daar mss een argument. Maar de huidige GOP heeft al duidelijk gemaakt dat democratie haar nougabollen interesseert.

Die vrouw heeft psychiatrische hulp nodig, die hoort niet thuis op een committee voor onderwijs.

This week, a video went viral that shows Greene, in March 2019, harassing Parkland shooting survivor and gun-control activist David Hogg as he walks toward the U.S. Capitol. In the video, Greene follows behind Hogg, making false claims about gun laws and the Parkland shooting. The 18-year-old ignores her. When she finally stops following him, she calls Hogg a “coward” and falsely claims that he receives funding from billionaire George Soros (a common element of far-right conspiracy theories). Greene has also previously called Hogg “#littleHitler.”

Video

As the Washington Post reports, in a 2017 YouTube video that has since been made private, Greene says that “Q is a patriot. He is someone that very much loves his country, and he’s on the same page as us, and he is very pro-Trump.”

She goes on to say, “I’m very excited about that now there’s a once-in-a-lifetime opportunity to take this global cabal of Satan-worshipping pedophiles out, and I think we have the president to do it.”

In 2018, Greene agreed with a comment on Facebook claiming that the shooting at Marjory Stoneman Douglas High School in Parkland, Florida, which left 17 people dead, was a “false flag” event — an incident that is planned or faked by someone other than the actual perpetrator in order to achieve their own goals; in this case, to take away people’s guns.

In addition to posting baseless far-right conspiracies herself, Greene liked a number of her supporters’ violent comments, like one from January 2019 that said “a bullet to the head would be quicker” to remove Nancy Pelosi from office.

The latest of Greene’s wild conspiracies theories to be unearthed is one she shared on Facebook in 2018. According to a new report from Media Matters, in a since-deleted post, Greene suggested that the 2018 Camp Fire, one of the worst wildfires in California’s history, was the result of a nefarious plan by … PG&E, the Rothschilds, and Governor Jerry Brown to … use a space laser to … clear out land to make room for a high-speed rail project. Yeah, I don’t know. See the full post yourself here.

De originele post

Die vrouw heeft psychiatrische hulp nodig, die hoort niet thuis op een committee voor onderwijs.
Soms vraag je je toch af of representatieve democratie nu echt zo'n goed idee is. Dat zo iemand (space lasers!) verkozen raakt is toch echt een affront voor het onderwijssysteem.

Ondertussen ook protest tegen het toenemend racistisch geweld op Aziaten na de moord op een 84-jarige Thai.

Ondertussen ook protest tegen het toenemend racistisch geweld op Aziaten na de moord op een 84-jarige Thai.

Ik denk niet dat dit binnen een bepaald narratief past hoor.
Kheb al eens op de cnn site gezocht maar vind er niet echt iets van terug
beide namen van dader en slachtoffer tonen geen artikel. Misschien is het al van de site gehaald.

Je hebt BLM dat een hele beweging heeft en een bepaald narratief kan pushen. (racist cops en disproportioneel geweld tegen zwarten)
Hier is het gewoon een moord onder de bevolking. Eentje waar Amerika spijtig genoeg wel elke dag mee te maken heeft.
Misschien dat ze het nog onder Trump zijn neus kunnen duwen? Hij sprak van het nogal smalend over het 'China virus'

Laatst bewerkt:

"These numbers show that despite the Capitol riots Trump remains a political force to be reckoned with. He benefits from a diverse base of support making up over a third of voters, voters who are attracted to him on a number of issues that are yet to be properly addressed by, and coopted by, Democratic and Republican elites,

"These numbers show that despite the Capitol riots Trump remains a political force to be reckoned with. He benefits from a diverse base of support making up over a third of voters, voters who are attracted to him on a number of issues that are yet to be properly addressed by, and coopted by, Democratic and Republican elites,
Ja, maar dat is normaal, he. Hij zit nu op het hoogtepunt van aantal mensen overtuigd. Dat is wat campagne is. Zoals daar staat, dat gaat automatisch minderen als hij out of the picture is, en vooral: Als de Dems er een antwoord op hebben en de Reps een sterke man vinden die gelijkaardige punten overneemt.

Dit toont toch weer aan dat de media niet heiligmakend is.
Ik denk dat elke outlet er vanuitging dat hij met een brandblusser vermoord zou zijn?
Het blijft uiteraard intriest en je kan er over discussiëren dat zijn dood zonder een bestorming van het Capitool wss niet had voorgevallen maar het neemt niet weg dat de dood van deze agent wederom als een pingpongbal gebruikt wordt op het politieke toneel. (zoals de familie blijkbaar vreest)
https://www.lawofficer.com/how-did-officer-brian-sicknick-die/

Laatst bewerkt:
Dit toont toch weer aan dat de media niet heiligmakend is.
Ik denk dat elke outlet er vanuitging dat hij met een brandblusser vermoord zou zijn?
Het blijft uiteraard intriest en je kan er over discussiëren dat zijn dood zonder een bestorming van het Capitool wss niet had voorgevallen maar het neemt niet weg dat de dood van deze agent wederom als een pingpongbal gebruikt wordt op het politieke toneel. (zoals de familie blijkbaar vreest)
https://www.lawofficer.com/how-did-officer-brian-sicknick-die/
Ah, op welke manier wordt dit op het politieke toneel gebruikt? Ik zie dat jij er een politiek spelletje van wilt maken door het hier te posten. Maar verder zie ik het niet?

Daarnaast is alleen de paus heiligmakend. Waarom je zo'n termen überhaupt over de media zou gebruiken snap ik al niet. Is ook heel polariserend door zaken zo te schetsen.

Ah, op welke manier wordt dit op het politieke toneel gebruikt? Ik zie dat jij er een politiek spelletje van wilt maken door het hier te posten. Maar verder zie ik het niet?

Daarnaast is alleen de paus heiligmakend. Waarom je zo'n termen überhaupt over de media zou gebruiken snap ik al niet. Is ook heel polariserend door zaken zo te schetsen.
Ik geloofde het echt. Zie maar een paar posts terug.
Ik denk niet dat er een murdercase zal van komen :(
Edit die politieagent dat vermoord is..
Prison for life of deathpenalty.. And good riddance!
Twee spijtige doden.
Die agent Brian Sicknick die hebben ze vermoord en daar hoeft niets aan geminimaliseerd te worden en de schuldigen gaan voor levenslang achter de tralies.

Jij vindt niet dat, indien deze vermoord zou zijn, de dader gestraft zou moeten worden?

Aan de hand van de informatie die toen geweten was, was dat het geval.

Of als je niks meer mag zeggen tot iets 200% zeker is, dan gaat het hier maar een triestige bediening worden.

Dus ik herhaal : hoe is dit een politiek iets?

Jij vindt niet dat, indien deze vermoord zou zijn, de dader gestraft zou moeten worden?

Aan de hand van de informatie die toen geweten was, was dat het geval.

Of als je niks meer mag zeggen tot iets 200% zeker is, dan gaat het hier maar een triestige bediening worden.

Dus ik herhaal : hoe is dit een politiek iets?
Waar zeg ik dat de daders niet gestraft mogen worden? Ik toon je net twee posts van mij waar ik het tegendeel beweer?

Vind jij dat deze politieagent moet opgebaard worden in het kapitool? Wat met die andere agent die daarna om het leven gekomen is? Waarom hij niet?
En wat ik nu nog het ergste vind is dat hij al gecremeerd is. Terwijl ze nog niet eens weten wat de doodsoorzaak is.
Dit neigt naar een politiek statement in mijn ogen.

Misschien moet je wat duidelijker zijn in je posts. Jij bent degene die hier "politiek toneel" ed. bij betrekt. Daarnaast gebruik je dubieuze polariserende termen om er dingen bij te betrekken die er in mijn ogen weinig mee te maken hebben.

Mij lijkt het, alsof jij hier alles buiten proportie aan het opblazen bent. Jij verwijt de media blijbkaar zaken, maar trekt dan zelf alles wat de media zegt serieus uit context en verzint er precies wat dingen bij.

Verduidelijk wat je eigenlijk wilt zeggen/insinueert/beweert, zodat er een volwassen discussie kan zijn.

De vragen die jij stelt, is juist het politiek maken van heel de kwestie. Hetgene wat je hun zelf verwijt.

Terug
Bovenaan