Ik denk dat jullie mijn reacties totaal verkeerd interpreteren, en dat daar het probleem ligt. Jullie claimen me van dingen te zeggen die ik niet zeg. Al ligt het misschien aan mijn bewoording.Je trok die conclusies na je vorige twee peilingen ook zogezegd niet. Maar eigenlijk weer wel. En bij die zat je er ook fallikant naast, ik wil ze nog wel eens opzoeken, maar het was in deze thread nog niet zo lang geleden. Nu is er weer een nieuw issue, en er zijn weer geweldig straffe uitspraken en haast onvermijdelijke conclusies die de totale ondergang van een systeem moeten betekeken. Sorry, maar de geloofwaardigheid is dan toch een beetje weg?
Maar goed, ik zal in het vervolg geen peiling meer posten... Over de RV/LV issue in Californie blijf ik erbij dat wat jij zegt niet klopt, hoewel ik inderdaad zelf op dat moment een te competitieve race verwachtte. Later in augustus bleek dat er niets te zoeken was in Californie. Ik was dan ook niet verrast op het moment van de recall zelf.
En ook wat ik zei over Texas kreeg ik kritiek en ook daar blijf ik bij dat wat jullie zeiden niet klopt.
.
: