Legatus
Well-known member
Ge hebt gelijk Loser. Problemen aankaarten met de journalistieke deontologie van zijn broer of één van de grote nieuwszenders in de VS dat is iets voor de Joepie. Aanduiden dat de media, en voornamelijk zijn broer zich liever bezighouden met hem op te hemelen dan onderzoek te doen of kritisch zijn naar zijn beleid dat geleid heeft tot duizende doden, dat is ook iets voor de joepie. TDS is still alive.Neen, omdat hij geen politiek maakt of beïnvloedt. Omdat beiden hun werk doen los van elkaar. Zijn broer schrijft voor z'n werk. Doet dat voor CNN en kan ingehuurd worden. Daar is niks shady aan.
Ik zou daardoor dus ook niet weten waarom het niet in mijn kraam past. Het is niet omdat Trump familie belangrijk heeft gemaakt, dat dat plots overal geldt. Het ontslag van Cuomo heeft niks te maken met zijn broer, zoals ik zei: Dat is eerder een stuk voor in de Joepie.
Ah en nog een weetje:
Zijn broer (Chris) en diens familie verkregen covid testen (met dank aan zijn broer) ondertussen dat deze enkel toegankelijk waren voor zorgpersoneel en ouderen.
Corruptie of een weetje voor de Joepie? Wie weet!