Legatus
Well-known member
Ge hebt mij namen gegeven ok....ik heb u letterlijk namen genoemd van mensen die ofwel volle zalen trekken en op tournee gaan door heel Amerika of op nationale tv racistische moppen maken en dit kunnen doen door de juiste context. Maar hey, het past niet in uw kraam, maar dat filmke uit een gescripte show is wel ok.
Kijk, ik ben ermee akkoord dat de slinger teveel naar de kant is doorgeslagen waarbij de blanke mens als een boeman wordt beschouwd en er standaard van uitgegaan wordt dat hij racist is en dat enkel hij racistisch kan zijn. Ik ben ook tegen een BLM die blanken die rustig op een terrasje zitten te eten gaan lastig vallen en eisen dat ze die opgeheven vuist (of wat het ook mocht zijn) gaan maken als teken van sympathie voor hun strijd. Dat is er gewoon over. Spijtig genoeg lopen er langs twee kanten te veel idioten die niet beseffen dat een gematigde houding heel wat heilzamer zou werken. Maar imo, doet gij net hetzelfde. Gij gaat er standaard van uit dat de blanke Amerikaan nu de onderdrukte is en die niets meer mogen en kunnen. En dat merkt ge hier goed aan wat ge post en de conclusie die ge er bij maakt zonder dat er bewijs voor is.
Moet ik die dan googelen tot ik een actueel, relevant stukje vind dat ietswat vergelijkbaar is... komaan.
En dat haalt gij allemaal uit het feit dat ik een dubbele standaard aankaart in de media, politiek, etc.. Nice.
Ik zie diezelfde truk uitgevoerd worden in andere threads, zoals die van Woke - Cancle Cultuur.
Ah jij duidt aan hoe belachelijk iets is! Jij doet net zoals hun door zelf te (over)reageren op absurde zaken.. blablalbla. Gaslighting dus.
Laatst bewerkt:
.