Hoelang gaan we nog doen alsof het een stotter probleem is?

Die man heeft inderdaad problemen om gewone coherente zinnen te maken, je kan je terecht afvragen in welke mate zo iemand in staat is om zo een land te besturen als hij vaak niet eens deftige zinnen kan maken.

White House defends role in Hunter Biden art sale​

https://www.bbc.com/news/world-us-canada-57786303

De Standaard van het juist samen:

Liefhebbers kunnen zijn werk ook kopen en volgens berichten in The Washington Post zouden de schilderijen verkocht worden voor prijzen tussen de 75.000 een 500.000 dollar.

Dat wekt argwaan. Een ‘gewone’, talentrijke schilder aan het begin van zijn carrière zou nooit zulke prijzen kunnen vragen. Critici waarschuwen dat zakenlieden of anderen ze mogelijk alleen kopen om invloed te krijgen in het Witte Huis.
Heel neutraal weer allemaal.

Ik ben blij dat je even kritisch bent voor Biden's familie als voor Trump, die perfect gewoon zijn zakenimperium mocht blijven runnen...

Ik ben blij dat je even kritisch bent voor Biden's familie als voor Trump, die perfect gewoon zijn zakenimperium mocht blijven runnen...
whataboutism comes to mind....
Gingen ze trouwens zo geen anonieme aankopen doen voor die schilderijen?
Ze kunnen dan later een fotootje sturen naar Joe met te tonen welk schilderij ze in hun bezit hebben. Eens zien of dit de deuren opent.

Dat zakenimperium van Trump was er al voor hij president werd. Ook als hij nooit president geworden zou zijn, dan was dat imperium er nog geweest.
Hunter zou nooit dit soort bedragen hebben kunnen opstrijken voor zijn amateuristische schilderijen, dat geld collecteert gewoon geen enkele startende kunstenaar voor zijn eerste werken.

Dat zakenimperium van Trump was er al voor hij president werd. Ook als hij nooit president geworden zou zijn, dan was dat imperium er nog geweest.
Hunter zou nooit dit soort bedragen hebben kunnen opstrijken voor zijn amateuristische schilderijen, dat geld collecteert gewoon geen enkele startende kunstenaar voor zijn eerste werken.
Ik jaag er mij feitelijk niet meer in op. De hypocrisie, de eenzijdige media en de schare volgers die alles als zoete koek slikken.
Maar ik vind het best wel beangstigend hoe de mensenmassa kan gestuurd worden in totale desinteresse voor toch wel bizarre feiten. (hunter laptop) en dan een blinde haat kan creëren gestoeld op vage geruchten en platweg leugens.

Of hoe de Biden administratie samenwerkt met Facebook om "problematische" covid-gerelateerde-posts te flaggen en te verwijderen.
En als je daar tegen bent ben je pro moord!

Vraag mij af hoeveel posts er zo verwijderd zijn over de lab-leak theorie.

Laatst bewerkt:
Of hoe de Biden administratie samenwerkt met Facebook om "problematische" covid-gerelateerde-posts te flaggen en te verwijderen.
En als je daar tegen bent ben je pro moord!

Vraag mij af hoeveel posts er zo verwijdert zijn over de lab-leak theorie.
Lab-leak begint de laatste tijd toch meer en meer mainstream tractie te krijgen: meer en meer stemmen van wetenschappers die erkennen dat het tenminste onderzocht moet worden (o.a. Bret Weinstein: https://unherd.com/2021/06/why-we-should-welcome-the-lab-leak-theory/).

Zelfs Jon Stewart bij Colbert vorige maand:

Ik heb onlangs 'The Precipice' van Toby Ord gelezen (over existentieel risico) en hij acht biotechnologisch risico één van de grootste kanshebbers om de mensheid om zeep te helpen de komende honderden jaren. Hij geeft in zijn boek een overzichtje van BSL4-accidenten dat niet meteen vertrouwen inboezemt :D. Of zie bvb https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_laboratory_biosecurity_incidents

Ikzelf vind het i.i.g. niet echt onwaarschijnlijk dat corona uit Wuhan op één of andere manier ontsnapt is uit het lab in Wuhan dat er onderzoek naar doet :unsure:

Laatst bewerkt:

Dat ruikt inderdaad naar belangenvermenging. Nu goed, in een democratie waar verkiezingscampagnes. bijna volledig gefinancierd worden door derde partijen is dit eerder de norm dan een uitzondering. Wall Street, internetproviders, oliebedrijven, etc. kopen allemaal politieke invloed om ervoor te zorgen dat zaken zoals faire belastingen, een wetenschapsgebaseerd klimaatbeleid en betaalbaar internet worden tegengehouden.

Wat dus maakt dat een politicus wiens campagne betaald wordt door gas- en olieraffinaderijen doodleuk de senaat kan binnenwandelen met een sneeuwbal in zijn hand om te claimen dat global warming niet bestaat.

edit: En dat is niet enkel een Republikeins probleem en gaat net zo goed op voor veel centrum Democraten.

Laatst bewerkt:
Dat ruikt inderdaad naar belangenvermenging. Nu goed, in een democratie waar verkiezingscampagnes. bijna volledig gefinancierd worden door derde partijen is dit eerder de norm dan een uitzondering. Wall Street, internetproviders, oliebedrijven, etc. kopen allemaal politieke invloed om ervoor te zorgen dat zaken zoals faire belastingen, een wetenschapsgebaseerd klimaatbeleid en betaalbaar internet worden tegengehouden.

Wat dus maakt dat een politicus wiens campagne betaald wordt door gas- en olieraffinaderijen doodleuk de senaat kan binnenwandelen met een sneeuwbal in zijn hand om te claimen dat global warming niet bestaat.
Het ruikt er niet naar. Het is gewoon belangenvermenging hoor. Ongeacht het niets toe doende feit dat er andere politiekers sneeuwballetjes meenemen in de senaat. :oink:

Even opgezocht maar het presidentschap heeft trump niet rijker gemaakt.. integendeel. (nu ja corona zal er ook voor een groot deel de oorzaak zijn)
https://www.forbes.com/sites/danale...th-drops-600-million-in-a-year-to-25-billion/

Echter de pelosi-clan rijgt het ene beurssucces na het andere binnen.
2011 62% stijging naar 35.2 miljoen
2021 bijna x4 naar 120 miljoen

Best wel hypocriet feitelijk om de ene te beschuldigen waar je jezelf maar al te graag ook schuldig aan maakt. #shrug
Maar stiekem kan ik er wel van genieten om mensen zich in alle bochten te zien wringen om toch maar goed te praten waar ze verleden jaar nog vol op de barricaden voor stonden. (ik bedoel hiermee de politiekers in kwestie voor je je u aangevallen voelt)

Laatst bewerkt:
Pelosi mag wat mij betreft impeached worden, als je in congres zit zou je niet mogen speculeren. Idem voor regeringsleden. En dat mag voor mijn part ook voor de echtgenoot en inwonende kinderen gelden.

Ongeacht het niets toe doende feit dat er andere politiekers sneeuwballetjes meenemen in de senaat.
Het gaat hier over belangenvermenging. Hoezo doet het er dan niet toe dat er politici zijn die klimaatopwarming negeren terwijl ze geld krijgen van olieraffinaderijen? Of dat Pelosi winst maakt op zaken die zij via legislatuur rechtstreeks kan beïnvloeden. Enorm naïef als je denkt dat dat een acceptabele gang van zaken is. Maar dat is Amerika natuurlijk, alles is te koop, inclusief het politiek beleid.

En als je daartegen probeert te vechten, dan krijg je natuurlijk tegenstand van grote partijbazen en hun donoren.

Even opgezocht maar het presidentschap heeft trump niet rijker gemaakt.. integendeel. (nu ja corona zal er ook voor een groot deel de oorzaak zijn)
https://www.forbes.com/sites/danale...th-drops-600-million-in-a-year-to-25-billion/

Best wel hypocriet feitelijk om de ene te beschuldigen waar je jezelf maar al te graag ook schuldig aan maakt. #shrug
Maar stiekem kan ik er wel van genieten om mensen zich in alle bochten te zien wringen om toch maar goed te praten waar ze verleden jaar nog vol op de barricaden voor stonden. (ik bedoel hiermee de politiekers in kwestie voor je je u aangevallen voelt)
Dat Trump verlies heeft gedraaid, praat hem natuurlijk niet vrij van corruptie, nepotisme en zelfverrijking.

Trouwens vers van de pers.
Hunter biden die een hele hijs neemt van de crack pipe. (wss iets om zijn creativiteit aan te wakkeren :unsure: )
https://rumble.com/vkadq3-video-eme...ng-to-dead-brothers-widow-over-rehab-whi.html

Dit zal net zoals het laptopverhaal wel onder de mat geveegd worden of een mooie gezamelijke media campagne om brandjes te blussen of te temperen.
Ongeacht of je nu voor of tegen Trump en/of biden bent van zulke zaken moet gewoon het haar op je armen recht komen te staan. De macht die ze uitoefenen op het medialandschap en de sturing van bepaalde narratieven nemen echt dystopische vormen aan.

Trouwens vers van de pers.
Hunter biden die een hele hijs neemt van de crack pipe. (wss iets om zijn creativiteit aan te wakkeren :unsure: )
https://rumble.com/vkadq3-video-eme...ng-to-dead-brothers-widow-over-rehab-whi.html

Dit zal net zoals het laptopverhaal wel onder de mat geveegd worden of een mooie gezamelijke media campagne om brandjes te blussen of te temperen.
Ongeacht of je nu voor of tegen Trump en/of biden bent van zulke zaken moet gewoon het haar op je armen recht komen te staan. De macht die ze uitoefenen op het medialandschap en de sturing van bepaalde narratieven nemen echt dystopische vormen aan.
Euhm dat Hunter Biden aan de drugs zat is toch algemeen geweten? Hij heeft daar zelfs een boek over geschreven.

Euhm dat Hunter Biden aan de drugs zat is toch algemeen geweten? Hij heeft daar zelfs een boek over geschreven.
Ja inderdaad. Ik doe wel niet graag aan whataboutism maar ik vraag me vaak af wat de media er van zou maken als dit de zoon van een andere president was. Het is net dat wat ik angstaanjagend vind.
https://www.theguardian.com/technology/2020/oct/14/facebook-twitter-new-york-post-hunter-biden

Hoe bepaalde verhalen tot in het oneindige uitvergroot worden en andere dan weer bewust tegengehouden worden. Of hoe leugens als waarheid geponeerd worden. Het laptopverhaal was natuurlijk echt damage control last minute dus ik zou het niet vreemd vinden moesten ze andere narratieven subtiel ook durven pushen. Een echt vrije pers is er niet meer :(

Terug
Bovenaan