Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En wat is er verkeerd aan christen en/of heterosexueel?Familiaal geluk, behalve als je geen rijke heteroseksuele christen bent uiteraard.

Familiaal geluk, behalve als je geen rijke heteroseksuele christen bent uiteraard.
En wat is er verkeerd aan christen en/of heterosexueel?

Dit is wel een heel rare post van je, zwarten. Impliceer je nu dat ik discrimineer tegen heteroseksuelen omdat omdat ik (itt Reagan) vind dat LGBT ook gelijke rechten verdienen? Hopelijk interpreteer ik je post verkeerd want dat is wel van een erg laag niveau...En wat is er verkeerd aan christen en/of heterosexueel?
zijn dat geen mensen misschien? Je mag toch nog heterosexueel zijn? of christen? of moslim? of lgbtq? (buiten rijk zijn want dat zijn de slechte! down with kapitalism!!!)
Nee deze snap ik niet? waarom zou je niet voor familiale waarden , law & order mogen zijn en waarom moet je je daar als zelfverklaard (insert een of andere minderheidsgroep) je tegen afzetten?
Mogen LGBTQ koppels en hun kinderen niet in een liefdevolle familiale omgeving opgroeien? Als die daarbij nog eens veilig is is dat nog eens meegenomen?
Waarom kan je niet gelukkig zijn als er mensen voor de familiale waarden en law en order zijn?
nee je interpreteert hem niet verkeerd. Je discrimineert ook niet maar ik vind het gewoon raar.Dit is wel een heel rare post van je, zwarten. Impliceer je nu dat ik discrimineer tegen heteroseksuelen omdat omdat ik (itt Reagan) vind dat LGBT ook gelijke rechten verdienen? Hopelijk interpreteer ik je post verkeerd want dat is wel van een erg laag niveau...
De corona crisis is een mooie parallel. Er worden ook vrijheden afgenomen voor het groter goed.Met mijn post doel ik uiteraard op het feit dat Reagan zich publiek fel verzette tegen civil rights voor LGBT. Weigerde zelfs in te grijpen bij de AIDS crisis.nee je interpreteert hem niet verkeerd. Je discrimineert ook niet maar ik vind het gewoon raar.
Waarom kunnen enkel rijke heterosexuele mensen voordeel halen uit familiale waarden en law en order. Dat is toch geen uniek voordeel voor deze specifieke doelgroep?
Dus als mensen claimen dat Reagan staat voor familiaal geluk, dan mogen daar wel enkele asterisken worden bij gezet.Reagan's Surgeon General from 1982 to 1989, Dr. C. Everett Koop, claims that his attempts to address the issue were shut out by the Reagan Administration. According to Koop, the prevailing view of the Reagan Administration was that "transmission of AIDS was understood to be primarily in the homosexual population and in those who abused intravenous drugs" and therefore that people dying from AIDS were "only getting what they justly deserve"
Protestant*Familiaal geluk, behalve als je geen rijke heteroseksuele christen bent uiteraard.
nee je interpreteert hem niet verkeerd. Je discrimineert ook niet maar ik vind het gewoon raar.
Waarom kunnen enkel rijke heterosexuele mensen voordeel halen uit familiale waarden en law en order. Dat is toch geen uniek voordeel voor deze specifieke doelgroep?
Met mijn post doel ik uiteraard op het feit dat Reagan zich publiek fel verzette tegen civil rights voor LGBT. Weigerde zelfs in te grijpen bij de AIDS crisis.
Dus als mensen claimen dat Reagan staat voor familiaal geluk, dan mogen daar wel enkele asterisken worden bij gezet.
After suggesting in March that President Ronald Reagan had taken action to help the gay community during the AIDS crisis, a campaigning Hillary Clinton found herself pilloried by gay activists and others certain that he had done nothing of the sort. They were mistaken. In dealing with AIDS, Reagan did what he so often did well—he appointed people who shared his political convictions but could be relied on to make sound decisions based on apolitical facts and solid science. These appointees framed and announced such decisions in ways that would not result in politically polarizing efforts—in this case, efforts to fight a disease that disproportionately afflicted the gay community.
To begin with, Reagan appointed Dr. C. Everett Koop as surgeon general. When Koop addressed the public about AIDS, he declared: “This is a battle against the disease, not our fellow Americans.” And as the Washington Post noted shortly after his death in 2013, Koop was an “unsung hero” and “a pivotal figure” who saved many lives by persuading key members of Congress to set aside their hostility to the gay community and focus on the broader threat that the contagious disease presented.
andere tijden andere waarden zeker? Welke politieker toen stak zijn nek voor uit? Pelosi misschien. (wat me ze wel een ander perspectief plaatst)Mooi stukje propaganda maar is natuurlijk onzin. Uitbraak in de VS begon in 1981, het duurde tot 1985 (!) voor Reagan publiekelijk het woord AIDS uitsprak en tot 1987 voor er eindelijk serieus werd ingegrepen. Dus stop maar met Reagan in een positief licht te proberen schilderen als het over LGBT issues gaat, dat is nl. flagrante onzin.
Mooi stukje propaganda maar is natuurlijk onzin. Uitbraak in de VS begon in 1981, het duurde tot 1985 (!) voor Reagan publiekelijk het woord AIDS uitsprak en tot 1987 voor er eindelijk serieus werd ingegrepen. Dus stop maar met Reagan in een positief licht te proberen schilderen als het over LGBT issues gaat, dat is nl. flagrante onzin.
Familiaal geluk, behalve als je geen rijke heteroseksuele christen bent uiteraard.
Hier doe je het toch om, zeker, zwarten?? Dit is één van je meest misplaatste posts die ik al gezien heb. En dan klagen ze hier dat er gegooid wordt met het woord stropop! Waar zegt StevenFM dat er iets verkeerd is aan christen zijn of heteroseksueeel?En wat is er verkeerd aan christen en/of heterosexueel?
zijn dat geen mensen misschien? Je mag toch nog heterosexueel zijn? of christen? of moslim? of lgbtq? (buiten rijk zijn want dat zijn de slechte! down with kapitalism!!!)
Nee deze snap ik niet? waarom zou je niet voor familiale waarden , law & order mogen zijn en waarom moet je je daar als zelfverklaard (insert een of andere minderheidsgroep) je tegen afzetten?
Mogen LGBTQ koppels en hun kinderen niet in een liefdevolle familiale omgeving opgroeien? Als die daarbij nog eens veilig is is dat nog eens meegenomen?
Waarom kan je niet gelukkig zijn als er mensen voor de familiale waarden en law en order zijn?
HIV was toen een randverschijnsel. Het dook toen vooral op in homoseksuele milieus en bij heroïnegebruikers. Niet meer dan logisch dat er toen in die tijdsgeest niet zo over kon gesproken worden.
Natuurlijk! Andere tijden, andere waarden! Waarom dan komen schrijven dat Reagan LGBTQ-friendly was, terwijl dat niet zo is?andere tijden andere waarden zeker? Welke politieker toen stak zijn nek voor uit?
andere tijden andere waarden zeker? Welke politieker toen stak zijn nek voor uit? Pelosi misschien. (wat me ze wel een ander perspectief plaatst)
Het was dus een acteur hoor, de relevantie van nog wat propaganda te herhalen ontgaat me.Reagan is een halve god omdat hij stond voor familiale waarden en normen en law & order. De verandering in de maatschappij begint aan de eettafel bij het gezin. Werken en familiaal geluk stonden centraal in het beleid van Ronald Reagan.
Ik zie er een masterclass onbegrijpend lezen in.Het was dus een acteur hoor, de relevantie van nog wat propaganda te herhalen ontgaat me.
En wat zwarten nu eigenlijk wil bereiken ontgaat me helemaal, ik zal niet neutraal en unbiased genoeg zijn om het te begrijpen.

Natuurlijk! Andere tijden, andere waarden! Waarom dan komen schrijven dat Reagan LGBTQ-friendly was, terwijl dat niet zo is?
Ik neem het hem niet kwalijk, ik zeg gewoon dat dat toen niet gold voor alle Amerikanen. Vile en jij kwam met de bewering dat Reagan niks tegen homo's had en voor familiaal geluk was van iedereen. Niet juist.
lieve help neen.