Ik vind die citaten toch een mooie context op zichzelf: je ziet duidelijk dat je voordat Biden aftrad je netjes de Democratische talking points volgde van "voordeel zittende president" tot nu "er was geen alternatief dan Kamala Harris te nomineren, wegens gebrek aan tijd, maar kijk naar de peilingen!". En het verdient benadrukt te worden: Hillary Clinton was in de peilingen op dit moment ook aan het winnen in 2016.
Ah, jij vond de citaten een mooie context op zichzelf.
Een citaat waarbij ik iets niet wist, en meteen nadat ik erop gewezen werd, ben bijgedraaid, vind jij een mooie context op zichzelf om dan ter herhalen zonder daarbij te vermelden dat ik zonder probleem aanvaard heb dat ik daar mis zat? Sta me toe te denken dat je dat niet zou vinden als het bij jezelf was. Vind je de citaten ook een mooie context op zichzelf als je ziet dat jij in "het linkse kamp" wordt ingedeeld?
Daarnaast, en voor mij belangrijker: je vult het al op een bepaalde manier in, waardoor het van bij de start misgaat. Ik vind het echt zò vervelend dat je zegt dat ik de democratische talking points blijf volgen. Waarom zou ik dat doen? Ik woon niet eens daar, ik kan daar niet stemmen.
Wat je ook zou kunnen zien, is dat het eerst ging over agism, en de posts van iedereen die zonder enige kennis van de mens noch de regels, noch zijn cognitieve capaciteiten (ook al vonden ze van wel) konden beweren dat Biden puur vanwege zijn leeftijd ongeschikt was. Wat ik fout vind (en waarvan ik
herhaaldelijk heb gezegd dat ik het fout zou vinden over gelijk welke kandidaat).
Daarna of tegelijk ging het om de strategische en financiële voordelen van een incumbent candidate, die je opgeeft als je gaat voor een nieuwe kandidaat. Dat heb ik uitgelegd, omdat enkele mensen daarnaar vroegen. Daarna ging het over de regels ivm staatsrecht en federaal recht rond de verkiezingen. Ook dat heb ik uitgelegd. (merk op hoe dit nog altijd
niks te maken heeft met enige politieke voorkeur)
Daarna werd de situatie erger met Biden, en gaf die zelf aan dat het niet meer ging. Dan maakt alles van daarvoor nog weinig uit, dan gaat het niet meer over een "gegokte" capability, maar vanaf dat moment was Biden niet meer capable, naar eigen zeggen. En dan verandert het natuurlijk. Op geen enkele manier kan hij dan nog verder met de verkiezingen en is een plan B het beste.
Opnieuw: zonder politieke voorkeur, dit gaat op voor elk kamp, elke kandidaat. Maar doe maar alsof ik in het Democratische kamp zit, en hen maar blind napraat, dat vind ik helemaal niet neerbuigend en mijn posts tekortdoen, hoor. Ik vind het superleuk om zo te praten.
En over de polls: iedereen kan dat ondertussen opzoeken. De polls kloppen allemaal redelijk, hoor. 2016 was zo ongeveer de enige uitzondering, en zelfs daar ging het om een paar polls die bijzonder zijn uitvergroot achteraf. Daarom zeg ik niet dat alle polls kloppen, en zeker niet dat die zouden voorspellen dat ze gaat winnen. Maar wel dat de polls sinds het overnemen van Harris erop wijzen dat het weer een gelijke strijd is ipv gewonnen spel van Trump.