De reacties niet gezien zeker? Zelfs de mainstream pers dat normaal enkel Trump aanvalt zag dat het niet goed was.

Als Biden het goed had gedaan was hij nu nog in de running voor president hoor.

In ander nieuws: https://abcnews.go.com/US/rfk-jr-plans-drop-presidential-race-end-week/story?id=113028999

RFK Jr. expected to drop out of race by end of week, plans to endorse Trump: Sources​

Zou een grote aanwinst zijn voor Trump als hij de kiezers van RFK jr zou binnenhalen.
Dat debat toonde vooral aan hoe slecht Biden het deed, maar dat wilt niet zeggen dat dat Trump zijn verdienste was.

Uit jouw artikel:
He repeatedly (Trump) made assertions that weren't supported by facts as well as outright falsehoods, but Mr Biden largely was unable to corner him on them.
en nog:
But more people will be talking about Mr Biden’s performance rather than Trump's after this debate.
Hoe je dit dan kan omdraaien naar "Brandhout maken van Biden" is mij een raadsel.

Dat debat toonde vooral aan hoe slecht Biden het deed, maar dat wilt niet zeggen dat dat Trump zijn verdienste was.

Uit jouw artikel:

en nog:

Hoe je dit dan kan omdraaien naar "Brandhout maken van Biden" is mij een raadsel.
Is zeker waar dat het niet enkel Trump zijn verdienste was maar vooral Biden dat gewoon zeer slecht was. Hoe dan ook resultaat was zo triest dat ze Biden bij het groot huisvuil hebben moeten zetten en uit armoede Harris naar voor hebben geduwd.

Ik denk dat Biden zichzelf eerder heeft geschaad dan Trump Biden.
Harris komt alleszins toch al véél coherenter over dan Trump en ze lijkt ook meer sfeer in een toespraak te kunnen brengen.
Bij Trump lopen de toeschouwers na een tijdje weg of vallen ze in slaap.
Harris' gescripte toespraken op gescripte DNC-events brengen uiteraard sfeer. Idem voor Trump. Dat zegt niet zoveel. Een debat tussen die twee is nog iets anders, zeker als de debatfiches niet meer gebruikt kunnen worden.

Maar Harris was in het verleden openbaar aanklager, die is retorisch wel begaafd genoeg lijkt me. Maar schone retoriek is niet genoeg om een debat te winnen.

Maar is iemand hier nu werkelijk "benieuwd" naar een debat met Trump?

Hebben de laatste 8 jaar niet plaatsgevonden? :)
De primaries gezien in 2016? Of debatten in 2020? Continu liegen en/of beschimpen. Inhoudelijk nul.
Alsof dat een grote debatteerder is. Het is gewoon schaamtelijk peuterniveau.
Maar ook op dit forum vraagt men zich af of Harris zal kunnen "standhouden". :wtf:

"MIJN ECONOMIE IS GOED, JOUWE SLECHT, KABALA".
Hoe antwoord je daar zelfs op in een fact-free post sociale media wereld?

Het beste is om niet met die gast te debatteren, want dat is geen debat.
Maar dan krijg je de perceptie 'je durft niet'. Dat Trump er zelf mee weg kwam tijdens de republikeinse primaries afgelopen jaar wordt dan wel vergeten.

De primaries gezien in 2016? Of debatten in 2020? Continu liegen en/of beschimpen. Inhoudelijk nul.
Maar ook op dit forum vraagt men zich af of Harris zal kunnen "standhouden". :wtf:

Maar dan krijg je de perceptie 'je durft niet'. Dat Trump er zelf mee weg kwam tijdens de republikeinse primaries afgelopen jaar wordt dan wel vergeten.
Zoals ik al vaak hier heb gezegd: delusional en wereldvreemd. “Cleaning out the swamp”, maar dan wel met een way bigger swamp.

Kijk gewoon naar de resultaten van de meeste policies onder zijn administratie en de conclusies volgen vanzelf.

Niemand is benieuwd naar wat Trump gaat zeggen op dat debat. Het zal erover gaan wat Harris gaat zeggen en of zij er als de betere gaat uit komen. Want in de debatten met Hillary Clinton en Biden was het langs 2 kanten met modder gooien en daar is Trump nu eenmaal beter in.

Niemand is benieuwd naar wat Trump gaat zeggen op dat debat. Het zal erover gaan wat Harris gaat zeggen en of zij er als de betere gaat uit komen. Want in de debatten met Hillary Clinton en Biden was het langs 2 kanten met modder gooien en daar is Trump nu eenmaal beter in.
Laten we eerlijk zijn, bijna iedereen zonder spraakgebrek zou Trump makkelijk overtreffen in een debat. Moddergooien is nou niet bepaald een vaardigheid die ik wil zien bij de president van de Verenigde Staten (en dat geldt net zo goed voor Clinton).

Laten we eerlijk zijn, bijna iedereen zonder spraakgebrek zou Trump makkelijk overtreffen in een debat. Moddergooien is nou niet bepaald een vaardigheid die ik wil zien bij de president van de Verenigde Staten (en dat geldt net zo goed voor Clinton).
Tja, als dat hem zoals in 2016 een presidentschap kan opleveren is het wel waard om ermee te gooien zeker?

Het filmpje in de link is onvolledig en misleidend, dit wordt in de hieropvolgende posts duidelijk en verklaard.
Laten we eens echt eerlijk zijn.

Ik denk niet dat Harris die een maand lang gediend is geweest van alle superlatieven “geen kritiek vereist” op deze manier indruk bij de kiezer gaat maken tegen Trump in een debat.
Ge moet zelfs geen Trump zijn om dat soort repliek compleet gelijk met de grond te maken, dieper de grond in dan dat hij Biden gestoken had.

En dat kan best zijn dat Trump zijn reactie tegen inflatie is “Drill Baby Drill”. Maar dat is tenminste een reactie en niet de klucht dat we hierboven zien van Harris. Waarschijnlijk een reactie waar Harris niet eens iets tegenin kan brengen als je ziet op wat voor niveau zij spreekt.

Ik zou zeggen, bring it on, dat debat.

Laatst bewerkt:

Ik denk niet dat Harris die een maand lang gediend is geweest van alle superlatieven “geen kritiek vereist” op deze manier indruk bij de kiezer gaat maken tegen Trump in een debat.
Ge moet zelfs geen Trump zijn om dat soort repliek compleet gelijk met de grond te maken, dieper de grond in dan dat hij Biden gestoken had.

En dat kan best zijn dat Trump zijn reactie tegen inflatie is “Drill Baby Drill”. Maar dat is tenminste een reactie en niet de klucht dat we hierboven zien van Harris. Waarschijnlijk een reactie waar Harris niet eens iets tegenin kan brengen als je ziet op wat voor niveau zij spreekt.

Opnieuw een misleidende video van een dubieuze bron. Geknipt in het midden van haar antwoord zodat het lijkt alsof ze geen antwoord geeft.

Haar volledige antwoord is hier te zien:

Ik vind dat ook in volledige vorm geen bijzonder sterk antwoord, maar mag het nu alstublieft gedaan zijn met het posten van dit soort fake news bronnen?

Precies Trump zijn filmpje vergeten over de inflatie met zijn dozeke tic tacs.

Leven wij wel in dezelfde wereld? Zien en horen we echt totaal verschillende dingen?

Zoals @Sir.Killalot al opmerkt, trekt uw bron (Richmanparadise, serieus?) al niet op veel, en het lijkt erop dat er bewust een deel van het fragment is weggelaten.

Nee, "Drill Baby Drill" is niet eens een reactie; het is gewoon... niets betekenisvols zeggen. Maar goed, we zijn inmiddels wel gewend aan de klassieke onzin van Trump.

Meanwhile, Trump wilt awards geven aan de mensen die het capitool hebben aangevallen op 6 Januari 2021 om de legitieme verkiezing van Biden te saboteren.

Maar oei, Kamala herhaalt bepaalde zaken in haar speeches. Trump zou zoiets nooit doen natuurlijk

Dat is ook maar de helft van de repliek. Het filmpje stopt wanneer ze inhoudelijker begint te antwoorden.

Vanaf 1.45:

Dat is ook maar de helft van de repliek. Het filmpje stopt wanneer ze inhoudelijker begint te antwoorden.

Vanaf 1.45:
Ja in haar antwoord spreekt ze op 3:05 luister goed ze gaat allerlei kosten omlaag halen en het leven goedkoper maken en het gaat niks kosten want “it’s not gonna cost anything because we will pay for it” aja dus zij en haar entourage gaan het betalen en zo magicaly de inflatie omlaag halen?

Meanwhile, Trump wilt awards geven aan de mensen die het capitool hebben aangevallen op 6 Januari 2021 om de legitieme verkiezing van Biden te saboteren.

Maar oei, Kamala herhaalt bepaalde zaken in haar speeches. Trump zou zoiets nooit doen natuurlijk
Ik dacht eerst dat hij het wou doen als hij opnieuw herverkozen werd, maar volgens dat artikel wil hij het al in september doen. Je zou toch denken dat zoiets independents en twijfelende kiezers afstoot? Of gaan die ook allemaal mee in het Trumpiaanse narratief hierover?

aja dus zij en haar entourage gaan het betalen en zo magicaly de inflatie omlaag halen?
Dit is dus opnieuw het probleem, dat both-siden van compleet niet vergelijkbare 'negatieve kantjes'.

Aan de ene kant wil iemand de democratie gewoon negeren en figuurlijk verkrachten. (check aub die beelden van 6 januari 2021 opnieuw)
Hij herhaalt het tot op de dag van vandaag dat de verkiezingen gestolen waren, dat hij de uitslag opnieuw mogelijks niet respecteert, en dat als hij president wordt iedereen in elke geleding van de administratie zal laten vervangen door loyalisten zodat hij dicatoriaal kan doorvoeren wat hij wil.

Aan de andere kant is er kritiek dat Harris haar plan om de inflatie te verlagen mogelijks een paar gaten vertoont.

En @Five-seveN , als je hier (op een niet sarcastische manier) zomaar Youtube- en Instagramkanalen komt posten die voor een standaard West-Europese observeerder al overduidelijk batshit crazy Trump rabbithole desinformatie bronnen zijn, dan is dat niet "kritisch denken" maar heb je een probleem.

En @Five-seveN , als je hier (op een niet sarcastische manier) zomaar Youtube- en Instagramkanalen komt posten die voor een standaard West-Europese observeerder al overduidelijk batshit crazy Trump rabbithole desinformatie bronnen zijn, dan is dat niet "kritisch denken" maar heb je een probleem.
hoezo, je bevestigde 1 reactie hoger de kritiek dat haar betuig over inflatie gaten vertoont.

Trouwens trump met zijn tic-tac komt beter over dan Harris die een minuut rambled over niks in haar ingestudeerde spreekbeurt. Harris die de Amerikaan gaat uitleggen wat inflatie is, niveau kleuterklas. Luister naar die minuut onzin eerste stuk fragment YouTube (wat niet eens van mij komt) en je weet exact wat haar probleem is.

hoezo, je bevestigde 1 reactie hoger de kritiek dat haar betuig over inflatie gaten vertoont.
In al uw bias heb je over het woord "mogelijks" gelezen.
Luister naar die minuut onzin eerste stuk fragment YouTube
Neen, een basic regel om niet gedesinformeerd te worden is om alle bullshitkanalen te blokkeren en er geen minuut aandacht aan te geven.
Bijna alles is geframed, video stukken gecut, context niet gegeven, etc.
Het is niet omdat er af en toe een normale video tussen zou staan, dat het ok is om dat kanaal te delen.

Want eens in de rabbithole van desinformatie geraak je er extreem moeilijk terug uit.

Case in point: dit topic.
Hoe zou je Trump kunnen verdedigen als president na 6 januari 2021? Letterlijk het parlement binnenvallen en Pence zowat willen ophangen omdat hij niets wou vervalsen? En jut tot op vandaag zijn fanbase op dat de verkiezingen gestolen zijn?
Amerika heeft ALLES te danken aan zijn democratie, rechtstaat, en instituties. Exact wat Trump wil afbreken.

Terug
Bovenaan