Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat slaat ook al 8 jaar op Trump helaas.Idd. Dat stelt gerust zeg. De man kan amper een coherente zin vormen, dit is echt geen presidentenmateriaal meer.
Waarom hem nog in godsnaam verdedigen?
Maar waarom moet iedereen maar een stapje opzijzetten?Zou Pelosi beter ook eens geen stapje opzij zetten?
Telt democratisch verkozen zijn niet meer?Maar waarom moet iedereen maar een stapje opzijzetten?Telt democratisch verkozen zijn niet meer?
Maar waarom moet iedereen maar een stapje opzijzetten?Telt democratisch verkozen zijn niet meer?
Ze is ook geen presidentskandidaat natuurlijk.Uiteraard, ze is nog altijd een stemmenkanon, maar ze komt toch ook niet altijd even scherp voor de dag.
Kansen geven aan een nieuwe generatie bijvoorbeeld. Daar hebben veel Democratische boegbeelden het wel lastig mee en daarom zitten ze nu ook enorm in de puree daar.Maar waarom moet iedereen maar een stapje opzijzetten?Telt democratisch verkozen zijn niet meer?
@Loser
https://www.economist.com/interactive/us-2024-election/prediction-model/president
The Economist geeft Trump 74% kans om het Electoral College te winnen.
Oké, kansen geven aan een nieuwe generatie, daar ben ik voorstander van.Kansen geven aan een nieuwe generatie bijvoorbeeld. Daar hebben veel Democratische boegbeelden het wel lastig mee en daarom zitten ze nu ook enorm in de puree daar.
Dat kan, hè. Ik heb nooit gezegd dat Biden sowieso gaat winnen. Het probleem op voorhand was: niemand wist hoe Biden ging presteren, dus je gaat uit van een normale prestatie. En dan is een beetje achter liggen op dat moment geen probleem, en zelfs logisch. De tegenkandidaat zit al middenin de campagne en de zittende president moet nog beginnen. Het probleem op dit moment is: Oké, Biden lijkt hier slecht te gaan presteren. Maar op dit moment is er geen enkele andere Dem kandidaat die het beter zou doen. De zittende president is op dit moment (waarschijnlijk) de beste keuze.@Loser
https://www.economist.com/interactive/us-2024-election/prediction-model/president
The Economist geeft Trump 74% kans om het Electoral College te winnen.
Ik ben geen Bidenfan. Ik heb al meermaals gepost dat ik het op verschillende punten over een andere boeg zou gegooid hebben. Zelfs in de post waar je op reageert. Maar ik ga ook niet stemmen in de VS en bekijk dat als buitenstaander. Geen idee waarom ik fan van iemand zou moeten zijn.Ik weet dat je een grote Biden fan bent Loser, maar nu beweren dat iemand perfect president kan zijn terwijl die moeite heeft om nog normaal te communiceren gaat mij toch wel wat te ver.
Ik ben geen Bidenfan. Ik heb al meermaals gepost dat ik het op verschillende punten over een andere boeg zou gegooid hebben. Zelfs in de post waar je op reageert. Maar ik ga ook niet stemmen in de VS en bekijk dat als buitenstaander. Geen idee waarom ik fan van iemand zou moeten zijn.
Maar in dit geval meer to the point: op geen enkele manier kan Biden niet meer "normaal communiceren". Je bedoelt dat hij soms wat trager spreekt of trager op zijn woorden komt? Wat is de minimumsnelheid om nog op je woorden te komen voor je geen president meer kunt zijn? Met andere woorden, ik denk dat er 100 andere factoren zijn die veel belangrijker zijn dan snelheid om op een woord te komen. Op welke basis wil je hier de burgerrechten van Biden inperken precies?