Sorry Joe, als het na de desastreuze 4 jaar van Trump en uw 4 jaar als president nog altijd een [toss up] is tussen jullie twee, trek uw verdomde conclusies he man.

En serieus, [if the Lord Almighty came down]? Echt?

Idd. Dat stelt gerust zeg. De man kan amper een coherente zin vormen, dit is echt geen presidentenmateriaal meer.

Waarom hem nog in godsnaam verdedigen?

Maar waarom moet iedereen maar een stapje opzijzetten? :D Telt democratisch verkozen zijn niet meer?
Kansen geven aan een nieuwe generatie bijvoorbeeld. Daar hebben veel Democratische boegbeelden het wel lastig mee en daarom zitten ze nu ook enorm in de puree daar.

George Clooney heeft ook een mening:

Dubbel, de mening van een Hollywoodacteur is niet meer waard dan die van een ander, en die cultuur van megadonors aan politieke partijen is ook niet gezond, enerzijds, anderzijds deze is goed onderbouwd/geschreven (Clooney zal misschien ook wel hulp hebben, heeft ook een zeer intelligente vrouw) en zijn mening is natuurlijk ook niet minder waard dan die van een ander.

Fingers crossed dat Biden lekker blijft zitten en in het volgend debat weer strompelt, dan wordt het gegarandeerd een rode golf in November. 🙏 Komaan Joe, koppig blijven!

Kansen geven aan een nieuwe generatie bijvoorbeeld. Daar hebben veel Democratische boegbeelden het wel lastig mee en daarom zitten ze nu ook enorm in de puree daar.
Oké, kansen geven aan een nieuwe generatie, daar ben ik voorstander van.
Je mandaat vroegtijdig stopzetten nadat mensen op jou persoonlijk hebben gestemd, omdat je halverwege vindt dat je kansen moet geven aan een nieuwe generatie al veel minder.

Beslissen voor àndere mensen wanneer die hun burgerrechten niet meer mogen uitvoeren, gewoon "omdat ze het al lang genoeg doen" ook al krijgen ze democratisch de meeste stemmen, daar ben ik absoluut geen voorstander van. @Avi begint over insider trading. Goed, als dat zo is, geen probleem voor mij om er gedwongen een streep onder te laten trekken. Maar dat is niet wat @fermette-Vlaming bedoelde: Ze is niet meer zo scherp.

Ik vind het opzienbarend hoe snel het hier gaat naar het beperken van burgerrechten, niet op basis van feiten, maar op basis van vooroordelen rond een persoonskenmerk (ouderdom). 'Oud' is hier al genoeg reden om te moeten stoppen in het midden van het ambt waarvoor je verkozen bent? 'Scherp' werd hiervoor al gedefinieerd als 'raakt niet meer zo snel uit zijn woorden' en 'struikelt'. Allebei 0,0 invloed op de kwaliteit van het werk dat die persoon uitvoert, hè. En alle ervaring die extra wordt aangedragen, het andere perspectief (want er wordt veel geschermd met het feit dat ze de voeling met de huidige wereld kwijt zijn, maar langs de andere kant zien ze misschien beter dan wie dan ook dat grillen ook weer voorbij trekken en zijn ze dààr minder gevoelig aan), dat wordt weggeschoven.

Misschien zijn er wel mensen die op haar gestemd hebben net vanwége die dingen? Hoe netjes is het dan om te zeggen aan al die mensen: wij beslissen dat jullie stem niet echt telt en onbelangrijk is?

@Loser

https://www.economist.com/interactive/us-2024-election/prediction-model/president

The Economist geeft Trump 74% kans om het Electoral College te winnen.
Dat kan, hè. Ik heb nooit gezegd dat Biden sowieso gaat winnen. Het probleem op voorhand was: niemand wist hoe Biden ging presteren, dus je gaat uit van een normale prestatie. En dan is een beetje achter liggen op dat moment geen probleem, en zelfs logisch. De tegenkandidaat zit al middenin de campagne en de zittende president moet nog beginnen. Het probleem op dit moment is: Oké, Biden lijkt hier slecht te gaan presteren. Maar op dit moment is er geen enkele andere Dem kandidaat die het beter zou doen. De zittende president is op dit moment (waarschijnlijk) de beste keuze.

Maar er zijn twee dingen aan, ik denk dat het daarom niet goed overkomt wat ik bedoel.
1. Tactisch, strategisch, en in het luchtledige zou ik zeker een andere kandidaat gekozen hebben voor de Dems en vermoed ik dat ze veel meer kans zouden gemaakt hebben als Biden 2j geleden had gezegd: ik ben geen kandidaat meer.
2. Iemand verplichten om géén kandidaat meer te zijn, is een zware inperking van burgerrechten. Dat kan niet zomaar op basis van 'agism'. En Biden heeft overtuigend de voorverkiezingen gewonnen. Hoe kun je dit op een democratische manier gaan eisen van iemand?

Ik weet dat je een grote Biden fan bent Loser, maar nu beweren dat iemand perfect president kan zijn terwijl die moeite heeft om nog normaal te communiceren gaat mij toch wel wat te ver.

Ik weet dat je een grote Biden fan bent Loser, maar nu beweren dat iemand perfect president kan zijn terwijl die moeite heeft om nog normaal te communiceren gaat mij toch wel wat te ver.
Ik ben geen Bidenfan. Ik heb al meermaals gepost dat ik het op verschillende punten over een andere boeg zou gegooid hebben. Zelfs in de post waar je op reageert. Maar ik ga ook niet stemmen in de VS en bekijk dat als buitenstaander. Geen idee waarom ik fan van iemand zou moeten zijn.

Maar in dit geval meer to the point: op geen enkele manier kan Biden niet meer "normaal communiceren". Je bedoelt dat hij soms wat trager spreekt of trager op zijn woorden komt? Wat is de minimumsnelheid om nog op je woorden te komen voor je geen president meer kunt zijn? Met andere woorden, ik denk dat er 100 andere factoren zijn die veel belangrijker zijn dan snelheid om op een woord te komen. Op welke basis wil je hier de burgerrechten van Biden inperken precies?

Ik ben geen Bidenfan. Ik heb al meermaals gepost dat ik het op verschillende punten over een andere boeg zou gegooid hebben. Zelfs in de post waar je op reageert. Maar ik ga ook niet stemmen in de VS en bekijk dat als buitenstaander. Geen idee waarom ik fan van iemand zou moeten zijn.

Maar in dit geval meer to the point: op geen enkele manier kan Biden niet meer "normaal communiceren". Je bedoelt dat hij soms wat trager spreekt of trager op zijn woorden komt? Wat is de minimumsnelheid om nog op je woorden te komen voor je geen president meer kunt zijn? Met andere woorden, ik denk dat er 100 andere factoren zijn die veel belangrijker zijn dan snelheid om op een woord te komen. Op welke basis wil je hier de burgerrechten van Biden inperken precies?

Niemand wil zijn burgerrechten afnemen. Men wil dat hij zijn verantwoordelijkheid neemt en zijn vaderland dient, zoals het een goede Amerikaan en President betaamt.

Zoals Biden al meerdere malen zelf heeft gezegd, Trump 2 is een ramp voor de democratie en het land. Als dan blijkt dat je stelselmatig terrein blijft verliezen in zowat elke poll en vooral in de belangrijke staten. Awel, neem dan uw verantwoordelijkheid.

Terug
Bovenaan