Trump gaat voor de ultieme slachtoffer rol. Blijkbaar kan je al t-shirts kopen met dat hoofd er op?

Wanneer je dacht dat het niet absurder kon worden... :crazy:
Als die man nog eens president kan worden dan is dat het bewijs dat het politiek systeem van de VS echt helemaal om zeep is.

Had men anders verwacht van een persoon die, als president nota bene, een foto van zichzelf als Rocky post
:crazy: :crazy: :crazy:

"But this morning, the president himself posted a photo where his head was photoshopped on to something utterly surprising: the super-buff, bare body of the fictional boxer Rocky Balboa"

Trump gaat voor de ultieme slachtoffer rol. Blijkbaar kan je al t-shirts kopen met dat hoofd er op?

Wanneer je dacht dat het niet absurder kon worden... :crazy:
Als die man nog eens president kan worden dan is dat het bewijs dat het politiek systeem van de VS echt helemaal om zeep is.
Dat lag toch voor het apegaaien? En het zal hem weeral geen windeieren leggen hoor.
Best mogelijk dat die mugshot de doorslag kan geven voor de , vaak onbesliste kiezers die hier al vaak wordt geopperd, om zicht te vereenzelvigen met de unheard silent majority, die zich het slachtoffer van de politiek voelen.

Nee het zou me niet verbazen dat hij een heleboel onbesliste kiezers hierdoor achter zich weet te scharen.

Trouwens, omdat het weer "zotte trump" is, is het precies wereldnieuws ivm die rocky foto?
Google eens "Reagan Rambo". Intertijd ook meer dan genoeg foto's en parodieën verschenen hoor van die 2 samen...
Hij was ook een showbizz man hé. Daar maalde toen toch ook niemand om?

Laatst bewerkt door een moderator:
Best mogelijk dat die mugshot de doorslag kan geven voor de , vaak onbesliste kiezers die hier al vaak wordt geopperd, om zicht te vereenzelvigen met de unheard silent majority, die zich het slachtoffer van de politiek voelen.

Nee het zou me niet verbazen dat hij een heleboel onbesliste kiezers hierdoor achter zich weet te scharen.
Hoe zie jij dat dan?

Waarom zou een kiezer die nu nog (Trump is al jaren deel van het politieke toneel en domineerde voor een groot deel daarvan het nieuws; het is geen nieuwkomer die niemand kent) onbeslist is overtuigd zijn van Trump op basis van een mugshot?

Hoe zie jij dat dan?

Waarom zou een kiezer die nu nog (Trump is al jaren deel van het politieke toneel en domineerde voor een groot deel daarvan het nieuws; het is geen nieuwkomer die niemand kent) onbeslist is overtuigd zijn van Trump op basis van een mugshot?
Niet enkel op basis van die mugshot, dat heb ik wellicht verkeerd verwoord, maar op basis van dat ze hem door het slijk willen trekken.
Elke andere indictment en rechtbank (eerdere 3) vonden het niet nodig die mugshot te nemen, omdat DONALD TRUMP nu eenmaal een erg bekend figuur is, en dat lijkt dan ook geheel overbodig.

Georgia openbare aanklager, of was het nu de sherrif van fulton county, wil toch weer speciaal doen, en per sé die mugshot.
Onder het mom van "iedereen gelijk voor de wet" :rolleyes:
Dat lijkt me gewoon puur sensatie en door het slijk halen van een (ex) president. Zoiets hoeft niet. Dat is iemand nodeloos (proberen) te verlagen en vernederen imo.

Ik denk dat er toch wel mensen hieraan gaan denken volgend jaar in november. Ook al is het dan maar als protest stem, tegen het systeem.
(Beetje zoals je hier mensen hebt die op VB stemmen, gewoon omdat ze het cordon sanitaire onfair vinden)

Schitterend trouwens dat die t-shirt campagne draait als een trein.

Trouwens, omdat het weer "zotte trump" is, is het precies wereldnieuws ivm die rocky foto?
Google eens "Reagan Rambo". Intertijd ook meer dan genoeg foto's en parodieën verschenen hoor van die 2 samen...
Hij was ook een showbizz man hé. Daar maalde toen toch ook niemand om?

Ik ben niet oud genoeg om Reagan meegemaakt te hebben.

Die rocky foto 'wereldnieuws' noemen, bwa, ik heb er in ieder geval nog niks over gezien (tot nu, op dit forum). Los daarvan leven we op vlak van media ook in een totaal andere wereld dan toen Reagan president was natuurlijk.

Ik begrijp niet dat iemand een Trump-stem kan aanzien als "tegen het systeem". Mensen als Trump zijn imo het systeem, Trump is het schoolvoorbeeld van hoe megabedrijven de bestuurlijke touwtjes, al dan niet rechtstreeks in handen hebben en dat Joe Sixpack daar altijd de dupe van zal zijn.

Die Rocky foto heeft hij al zo vaak gepost. Is allemaal wat onderdeel van zijn fantasie wereld waarin hij leeft. Net zoals dat hij maar 97kg zou wegen. :rofl:

Goed dat hij die foto ging gebruiken om geld te verzamelen wist iedereen al op voorhand. Grifters gonna grift. Het is alleen maar positief want het is geld dat niet naar de GOP/zijn campagne gaat maar naar alle advocaten die hij moet betalen voor al zijn rechtszaken.

Dat zie je verkeerd. staat hier allemaal heel mooi uitgelegd:

He defended American patriotism from those who would tear it down—literally—by increasing penalties on those who vandalize or destroy monuments and memorials.

Tot en met 5 januari 2021 vermoed ik dan? :laugh:

He stood up to Big Pharma, including taking action to permit the safe, legal importation of prescription drugs from Canada. In 2018, Americans saw the biggest drop in prescription drug prices in half a century.

Vier executive orders maar geen resultaat want de Big Pharma onderhandelingen hebben tot niets geleid.

He cut taxes for over 80 percent of Americans by lowering rates for middle-income families, doubling the child tax credit, nearly doubling the standard deduction, and lowering costs for employers.

En toch betaalt de 1% minder belastingen?

Nu toegegeven ik heb er maar drie dingetjes uitgepikt die me de ogen uitstaken maar dit is toch echt een "Wij van WC-Eend" artikeltje hoor. Trump hoort nu eenmaal bij het establishment, hij heeft het zeker anders aangepakt om het tot in het Witte Huis te schoppen maar het resultaat is zeker niet dat de gemiddelde burger er beter van geworden is.

hoe bedoel je?
2:55 AM · Aug 24, 2023
·
253.7M
Views
Omdat dat geen views zijn in de zin dat 200mil mensen het interview hebben bekeken. Als iemand het interview retweet en Twitter beslist dat te pushen in mijn feed en ik scroll er voorbij zonder het ook maar 1 seconde naar te kijken telt dat als een view.

Met de oude versie van de Twitter app kan je de echte viewcount zien van mensen die naar het interview hebben gekeken of een deel ervan wat op zo'n 14mil staat wat nog minder is dan het Tate interview bv.

Georgia openbare aanklager, of was het nu de sherrif van fulton county, wil toch weer speciaal doen, en per sé die mugshot.
Onder het mom van "iedereen gelijk voor de wet" :rolleyes:
Dat lijkt me gewoon puur sensatie en door het slijk halen van een (ex) president. Zoiets hoeft niet. Dat is iemand nodeloos (proberen) te verlagen en vernederen imo.
Of die openbare aanklager is verkozen in een donkerblauwe, multi-etnische county waar te veel, vooral zwarte mannen, voor minder zware beschuldigingen meerdaags de binnenkant van de Fulton County Jail hebben gezien. Ze moet haar kiespubliek nog recht in de ogen kunnen kijken. Al bij al komt Trump hier nog goed weg.

Omdat dat geen views zijn in de zin dat 200mil mensen het interview hebben bekeken. Als iemand het interview retweet en Twitter beslist dat te pushen in mijn feed en ik scroll er voorbij zonder het ook maar 1 seconde naar te kijken telt dat als een view.

Met de oude versie van de Twitter app kan je de echte viewcount zien van mensen die naar het interview hebben gekeken of een deel ervan wat op zo'n 14mil staat wat nog minder is dan het Tate interview bv.
ok je hebt een punt mijn excuses, ben hierop afgegaan inderdaad, dan weten we dus totaal niet hoeveel mensen, hoe lang gekeken hebben

Terug
Bovenaan