Is dit het begin van een burgeroorlog? 🙃
Zo een vaart zal 't wel niet lopen.
Het is een beperkte groep en desondanks alles wat er de voorbije maanden is gebeurd is dit 't ergste thus far.

Als het met de aanhoudende over heel het land verspreidde BLM-rellen niet zo ver is gekomen zie ik dat hier ook niet gebeuren.

Ze gaan hem toch wel nog manu militari uit zijne stoel moeten halen vrees ik.
 
"

Donald J. Trump
@realDonaldTrump

·
1m

Mike Pence didn’t have the courage to do what should have been done to protect our Country and our Constitution, giving States a chance to certify a corrected set of facts, not the fraudulent or inaccurate ones which they were asked to previously certify. USA demands the truth"


Damn, ze bestormen 't Capitol. Roep die terug ipv zoiets te tweeten.
Dan toch:

Donald J. Trump

@realDonaldTrump

·
3m

Please support our Capitol Police and Law Enforcement. They are truly on the side of our Country. Stay peaceful!
 
Waar kan ik ergens live cable-tv streamen? Ik zit op de NY Times feed maar zou ook graag naar een Amerikaanse nieuwskabelzender willen kijken. Of zit daar allemaal een paywall achter? :D
 
Too little too late
Hij moet dat uitschot oproepen om het capitool te verlaten, niet meer of minder.

Ik zie dat de rest van het volk buiten aan 't vertrekken is
 
Waar kan ik ergens live cable-tv streamen? Ik zit op de NY Times feed maar zou ook graag naar een Amerikaanse nieuwskabelzender willen kijken. Of zit daar allemaal een paywall achter? :D
 
Too little too late
Hij moet dat uitschot oproepen om het capitool te verlaten, niet meer of minder.

Ik zie dat de rest van het volk buiten aan 't vertrekken is
op nbc zeggen ze dat het volk zich gewoon naar de andere kant aan het verplaatsen is omdat ze daar wel binnen geraken.
 
Jammer dat fox niet meer live is. Die hadden beelden van the house chamber en blijkbaar staat er daar volk.
 
Legatus is niet mee verhuisd van 9lives naar hier zeker?

On topic: compleet wacko wat daar aan't gebeuren is. Pijnlijk
 
Terug
Bovenaan