Is dat dezelfde content?Ditto.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is dat dezelfde content?Ditto.
Geen idee. De series die ik bekeek / aan het volgen ben, zijn quasi allemaal Amazon Originals, dus die staan vanzelfsprekend ook op de Belgische prime.Is dat dezelfde content?
Is overal al zo geweest die graduele prijsstijgingen. Amazon.de is destijds ook aan 3 euro begonnen met Prime. Die zitten aan 9 euro ondertussen.Was al belachelijk goedkoop dus ik verschiet daar niet van eerlijk gezegd
Hoe zit dat eigenlijk met de andere Prime voordelen zoals gratis verzending en zo ? Als je switcht van NL naar BE, verlies je die voordelen dan ook op NL ?
Je hebt geen prime meer op nl. Enkel op de .com.be versie.
Ik bedoel dat als je prime hebt afgesloten in België, dat als je op amazon.de of amazon.es gaat kijken en daar iets bestelt je daar als niet prime gaat behandeld worden.Hoezo? Elke regio/Amazon heeft nog Prime. Ik heb momenteel nog gewoon Prime bij amazon.nl en kan nog altijd Prime Video kijken en Prime Gaming games claimen. Wel heb ik gisteren dus ook een mail gekregen (van [email protected]) dat mijn prijs stijgt van €2.99 naar €4.99, dus vandaar dat ik nu wel overweeg om over te stappen naar .be.com.
uw vraag was toch wat er gebeurt als ge switched? Wel dan heb je geen Prime meer op NL en verlies je dus de voordelen van Prime, namelijk de video en gaming van NL, alsook de gratis verzending voor de goedkopere zaken. Enkel de gratis verzending vanaf 25 (of is het 30) euro blijft geldig, maar dat is voor iedereen met een Amazon-account.Hoezo? Elke regio/Amazon heeft nog Prime. Ik heb momenteel nog gewoon Prime bij amazon.nl en kan nog altijd Prime Video kijken en Prime Gaming games claimen. Wel heb ik gisteren dus ook een mail gekregen (van [email protected]) dat mijn prijs stijgt van €2.99 naar €4.99, dus vandaar dat ik nu wel overweeg om over te stappen naar .be.com.
Ik bedoel dat als je prime hebt afgesloten in België, dat als je op amazon.de of amazon.es gaat kijken en daar iets bestelt je daar als niet prime gaat behandeld worden.
.en verlies je dus de voordelen van Prime, namelijk de video en gaming van NL
Een voorbeeld dat niet gelijktijdig met nl kwam was Zillion, maar geen idee of dat bij andere dingen ook zo was.Video en gaming is regionlocked.
Men heeft vroeger altijd .nl content gelijk geschakeld als .be content (of zo had ik toch verstaan - al heb ik geen vergelijkingsbasis met de content die iemand in .nl ziet). Maar content die beschikbaar was in .de/.fr/.uk/... kon je in .be niet aan. Ik weet natuurlijk wel niet wat de toekomst hierin gaat brengen.
Ik blijf tans toch bij amazon.nl gewoon omdat ik in het algemeen ook de aanbiedingen/prijzen daar goedkoper vind dan op de com.be site.(wat the fuck voor een extensie ook, kan toch niet voor zo een groot bedrijf zo een belachelijke url.Het is erg simpel...of je nu Prime bent in Belgie, Nederland of Duitsland...kijk je in Belgie naar Prime video, dan doe je dat op de Belgische versie.
Maakt niet uit waar je contract met Prime is afgesloten, je kijkt op Prime video Belgie vanuit Belgie. Als je dus lid bent grotendeels voor The Boys en Invincible, dan houd niks je tegen om snel over te schakelen nu de prijs op .be nog lachwekkend goedkoop is.
22 Euro voor 13 maand Prime Video als je al lid was in .nl is echt wel heel goedkoop.
Ik surf vaak per ongeluk naar amazon.be en dan kom je op de site van een verzekeraar terecht. Vermoed dat die veel geld willen voor hun url.Ik blijf tans toch bij amazon.nl gewoon omdat ik in het algemeen ook de aanbiedingen/prijzen daar goedkoper vind dan op de com.be site.(wat the fuck voor een extensie ook, kan toch niet voor zo een groot bedrijf zo een belachelijke url.