Prime Amazon Prime

Voor geïnteresseerden: de originele Stargate serie is helaas niet meer gratis beschikbaar op Prime. Wie de 10 seizoenen wil bekijken dient een abonnement te nemen op het MGM kanaal (of lineair te kijken via eindeloze herhalingen op VTM3).

Aan de andere kant: De Fringe serie is terug beschikbaar gekomen, de vijf seizoenen zijn opnieuw te zien voor enige tijd. Andere oudere series die recent zijn toegevoegd zijn Pretty little liars en The originals.
 
Ik vind prime fantastisch omwille van :

- Het feit dat je bij een scene kan zien wie er in die scene zit.
- De prijs + free shipping
- Degelijke zeries, minder woke dan Netflix.
- Geen Disney+ constante PG13 stuff godverdomme wat is Star Wars en Marvel slecht geworden.
- De optie om iets te kpen/huren. Niet populair bij streaming ik weet het maar het kost maar 3€/maand en we wouden Oppenheimer echt eens zien vorig jaar voor amper een percentage van de cinema.

Conclusie : Prime is awesome.
 
Iemand dat toevallig weet waarom er nog steeds geen lotr season 2 release date bekend is gemaakt, toch wel iets waar ik naar uitkijk en als ze zoals The Wheel of Time hier ook het niveau zo omhoog kunnen schroeven voor het 2e seizoen zal het ook richting topper serie gaan
 
Ik mag van mijn dochter niet annuleren omdat ze 8 seizoenen van "The Vampire Diaries" heeft ontdekt. Het kietelt haar puberhormonen denk ik. heh.
 
Iemand dat toevallig weet waarom er nog steeds geen lotr season 2 release date bekend is gemaakt, toch wel iets waar ik naar uitkijk en als ze zoals The Wheel of Time hier ook het niveau zo omhoog kunnen schroeven voor het 2e seizoen zal het ook richting topper serie gaan
Zowel LotR als WoT zijn nog bezig om het seizoen te finalisten met post-productie en bij WoT late opnames. Fansites schatten eind 2024 voor LotR en ook die periode voor WoT maar begin 2025 is ook mogelijk.

De eerste helft van dit jaar is onwaarschijnlijk. Ik schat dat we nieuws en teasers krijgen als de (comic con) conventies in de VS plaats vinden.
 
Zowel LotR als WoT zijn nog bezig om het seizoen te finalisten met post-productie en bij WoT late opnames. Fansites schatten eind 2024 voor LotR en ook die periode voor WoT maar begin 2025 is ook mogelijk.

De eerste helft van dit jaar is onwaarschijnlijk. Ik schat dat we nieuws en teasers krijgen als de (comic con) conventies in de VS plaats vinden.
Raar toch, als ik met goed kan herinneren was dat toch iets na S1 van WOT uitgekomen om dan nu een jaar "over te slaan"? Snap het opzet niet echt en vind het vooral jammer :( LOTR is toch al ingeblikt vorige zomer zelfs dus ik snap oprecht niet dat ze dan anderhalf jaar gaan wachten om het uit te zenden. Dno hopelijk blijven ze aan de originele opzet om meer dan 5seizoenen ervan te maken :)
 
App blijft op mijn tv freezen na amper 5 seconden serie of film op te zetten.
Zoveel te zien. Maar met zo een app lukt dit spijtig genoeg niet
 
Man, man, ben het beu om allemaal films te zien die niet in NL zijn, maar enkel frans of dergelijke.
Waarom moet ik dan eerst op Nederlands kiezen?
Die interface is gewoon megashit. (op Nvidia sield toch)
Ook de sub abo's zijn storend. Ik wil een knop zodat ik enkel kan kijken wat er in het basispakket zit.
 
Man, man, ben het beu om allemaal films te zien die niet in NL zijn, maar enkel frans of dergelijke.
Waarom moet ik dan eerst op Nederlands kiezen?
Die interface is gewoon megashit. (op Nvidia sield toch)
Ook de sub abo's zijn storend. Ik wil een knop zodat ik enkel kan kijken wat er in het basispakket zit.
Ik heb het als app op mijn LG TV geïnstalleerd en ik vind de interface ook niet goed.
Het gaat niet zo vloeiend als bij Netflix. "Mijn lijst" noemt daar "mijn spullen"
Gewoon een serie verder kijken is niet overzichtelijk.
Ik vind dat heel raar dat 1 van de rijkste bedrijven van de wereld dit niet beter kan.
 
Ik heb het als app op mijn LG TV geïnstalleerd en ik vind de interface ook niet goed.
Het gaat niet zo vloeiend als bij Netflix. "Mijn lijst" noemt daar "mijn spullen"
Gewoon een serie verder kijken is niet overzichtelijk.
Ik vind dat heel raar dat 1 van de rijkste bedrijven van de wereld dit niet beter kan.

Ik vraag me oprecht af of dit in pakweg de UK en de US ook zo is, of het gewoon een Belgisch ding is.

Je merkt aan alles dat ons land geen belangrijke markt is voor Amazon wat hun Prime betreft. Minder extra features resulteert in een goedkopere prijs, maar ook in alles een goedkopere feel. Van de slechte interface tot de overdaad aan Frans gedubte films ( Er zijn Amerikaanse films die je enkel in het Frans kan kijken..LOL), tot de sloot aan films die je vroeger aantrof in de beschimmelde dvd-rekken van een naftpomp. Je merkt aan alles dat het machtige Amazon zo weinig mogelijk moeite in de Belgische Primevideo wou steken.
 
Ik vraag me oprecht af of dit in pakweg de UK en de US ook zo is, of het gewoon een Belgisch ding is.

Je merkt aan alles dat ons land geen belangrijke markt is voor Amazon wat hun Prime betreft. Minder extra features resulteert in een goedkopere prijs, maar ook in alles een goedkopere feel. Van de slechte interface tot de overdaad aan Frans gedubte films ( Er zijn Amerikaanse films die je enkel in het Frans kan kijken..LOL), tot de sloot aan films die je vroeger aantrof in de beschimmelde dvd-rekken van een naftpomp. Je merkt aan alles dat het machtige Amazon zo weinig mogelijk moeite in de Belgische Primevideo wou steken.
Hier werkt prime verrassend goed, nooit problemen ook LG tv...enkel dat frans steekt tegen ,altijd eerst kijken of er Nederlandse ondertiteling bijstaat.
Netflix doet de laatste tijd meer raar na al die updates..
 
Ik accepteer al die tekortkomingen enkel omdat het goedkoop is, toen de prijs in NL van 2,99 naar 4,99 ging twijfelde ik om op te zeggen omdat ik Prime eigenlijk weinig gebruik. Maar ik ben dan naar BE overgestapt voor 25 per jaar :)
 
Voor geïnteresseerden, de seizoenen van The Big bang Theory zijn vanaf deze week te bekijken op Prime video. Young Sheldon is zowel op Prime als Netflix te vinden.
 
Mr. & Mrs. Smith uitgekeken, maar wat een snoozefest was dat met momenten.
 
Terug
Bovenaan