Prime Amazon Prime

21 maart pas he, stelletje ongeduldigaards.

Je kan eerst nog eens de classic met Swayze kijken die er nu opstaat.

 
Wanneer ik de series van m’n kinderen in het Nederlands zet, speelt Prime ook mijn content (oorspronkelijk Engels) af gedubd in het Nederlands. Ik dacht nog dat dit kwam doordat ik het onder 1 profiel afspeelde, maar wanneer ik hun series afspeel in een kinderprofiel, switcht die op mijn profiel evenzeer naar Nederlands gedubd. En dus ook omgekeerd, eens ik mijn serie weer aanpas naar Engels, geldt dit ook voor de kinderseries.
Doe ik iets mis of is dat gewoon zo?
 
Vandaag release van Roadhouse!

Ik kijk ernaar uit! Morgenavond movie night!

Staat er nog niet op... :(

21 maart pas he, stelletje ongeduldigaards.

Je kan eerst nog eens de classic met Swayze kijken die er nu opstaat.
Ik had dat dus volledig verkeerd op hé. Daar zaten we dan in onze zetel zaterdagavond, heel den dag m'n vrouw warm gemaakt voor de movienight. Hapjes en een drankjes erbij.

Dan gekozen voor Poor Things. 't Was helemaal om zeep.
 
Ik had dat dus volledig verkeerd op hé. Daar zaten we dan in onze zetel zaterdagavond, heel den dag m'n vrouw warm gemaakt voor de movienight. Hapjes en een drankjes erbij.

Dan gekozen voor Poor Things. 't Was helemaal om zeep.

Van Roadhouse naar Poor Things, dat is wel een héél andere film om te kiezen dan. :)
 
Prime heeft toch geluk dat het maar 2,99€ kost per maand want wat er soms tussen staat..
Nog geen B-films, of geen c-films, maar zelfs D-films! Films die zelf Sharktornado precies een Avenger laten uitschijnen..

Gisteren op zoek naar een goede film.. Knappe trailer? maar dan zie je die trailer starten. Acteerwerk in een parking van een shopping center dat zogezegd een silo ruimte moest voorstellen. Weglopen van een invasie maar dat is gewoon puur groen scherm en dan het trillen van de camera dat via adobe effects is gedaan.. Gat in de grond die via brush photoshop is ingevoegd enzovoort... en dan uiteraard géén echt engels, maar gedubt frans erop. (en af en toe de Willheim schreeuw aaaaaaaaaaaaaaaaaargh)

Why o why.
 
Laatst bewerkt:
Prime heeft toch geluk dat het maar 2,99€ kost per maand want wat er soms tussen staat..
Nog geen B-films, of geen c-films, maar zelfs D-films! Films die zelf Sharktornado precies een Avenger laten uitschijnen..

Gisteren op zoek naar een goede film.. Knappe trailer? maar dan zie je die trailer starten. Acteerwerk in een parking van een shopping center dat zogezegd een silo ruimte moest voorstellen. Weglopen van een invasie maar dat is gewoon puur groen scherm en dan het trillen van de camera dat via adobe effects is gedaan.. Gat in de grond die via brush photoshop is ingevoegd enzovoort... en dan uiteraard géén echt engels, maar gedubt frans erop. (en af en toe de Willheim schreeuw aaaaaaaaaaaaaaaaaargh)

Why o why.

Ik heb het al vaker gezegd...

Een groot deel van de filmcatalogus op Prime Video is de beschimmelde onderkant van het dvd-rek van een naftstation langs de E42 richting Charleroi.

Er is een reden waarom ze hier de prijs voorlopig niet durven verhogen, het gene wat wij krijgen is ook het absolute minimum.
 
Ik heb het al vaker gezegd...

Een groot deel van de filmcatalogus op Prime Video is de beschimmelde onderkant van het dvd-rek van een naftstation langs de E42 richting Charleroi.

Er is een reden waarom ze hier de prijs voorlopig niet durven verhogen, het gene wat wij krijgen is ook het absolute minimum.
Haha goeike. Heb je volledig gelijk in. Soms inderdaad jammer want er staan ook topreeksen tussen en dan zie je het volgende: "niet beschikbaar in jou regio".

Nogmaals, voor 2,99€ kan je niet sukkelen met Prime.
Jack Ryan reeks, Topgear, Grand Tour, American Gods, The Boys, enz
+
verzendingen met amazon is dan goedkoper als ik me niet vergis.
 
Ik heb het al vaker gezegd...

Een groot deel van de filmcatalogus op Prime Video is de beschimmelde onderkant van het dvd-rek van een naftstation langs de E42 richting Charleroi.

Er is een reden waarom ze hier de prijs voorlopig niet durven verhogen, het gene wat wij krijgen is ook het absolute minimum.
Anderzijds kan je er wel American Fiction zien (zonder extra te betalen), die net is bekroond met de Oscar voor beste geadapteerd scenario.
 
Ik heb het al vaker gezegd...

Een groot deel van de filmcatalogus op Prime Video is de beschimmelde onderkant van het dvd-rek van een naftstation langs de E42 richting Charleroi.

Er is een reden waarom ze hier de prijs voorlopig niet durven verhogen, het gene wat wij krijgen is ook het absolute minimum.
Ik hou stiekem wel van die pulp/exploitatie films, alleen staan ze op prime dan meestal nog eens in het frans gedubd en zonder subs 😔
 
Prime heb ik oorspronkelijk owv de gratis/snellere verzending en het materiaal van de oude Top Gear gang. The Grand Tour, Clarkson's Farm en James May Our Man in Japan/India/Italy.

Het aanbod valt idd wel tegen vergeleken met Netflix, de prijs reflecteert dat ook, maar dat wil niet zeggen dat er geen pareltjes kunnen tussen staan.

The Office, Tenet, Joker, ... stonden oorspronkelijk enkel op Prime, pas veel later op Netflix.
Onlangs de topper The Covenant met Jake Gyllenhaal gezien.
Greenland met Gerard Butler was ook nog een vermakelijke rampenfilm.
Outer Range met Josh Brolin was super; kan niet wachten op S2 vanaf 16 mei.
En atm kan ik wel genieten van The Peripheral met Chloë Grace Moretz.

Nog op m'n watchlist wat enkel op Prime staat en niet op Netflix:
Road House binnenkort, Everything Everywhere All at Once, All the money in the world, Upload, Mad Men, The Boys, ...

Dus zo slecht is het imho niet.

Alleen snap ik niet waarom ze er shows tussen zetten zoals Billions & Mr. Robot die dan als je erop klikt "currently unavailable to watch in your location" zijn.
 
Ik heb me onlangs een jaarabonnement aangeschaft op Prime met een korting.
Ondertussen toch wel al interessante filmen en series bekeken.
Momenteel bezig met seizoen 5 van Bosch.
 
Ik heb me onlangs een jaarabonnement aangeschaft op Prime met een korting.
Ondertussen toch wel al interessante filmen en series bekeken.
Momenteel bezig met seizoen 5 van Bosch.
Als je Bosch wel ok vindt, dan heb je Bosch Legacies nog om naar uit te kijken alsook Goliath.

Aangename tv.
 
Terug
Bovenaan