Prime Amazon Prime

Gisteren (eindelijk) The Office beginnen kijken op Prime. Perfect voor tussendoor en toch wel hilarische stukken. Spijtig dat de originele versie er niet op staat (Britse).

Vroeg mij af of er ook een algemeen verhaal gaat spelen, dus door alle episodes heen. Of zijn ze echt allemaal onafhankelijk van elkaar te zien?
Elke aflevering staat op zich maar er zijn ook wel een hoop langere verhaallijnen die over 1 of meerdere seizoenen lopen. Dus best in volgorde zien. The Office US staat in mijn top 10 alltime favoriete sitcoms, al daalde de kwaliteit wel na het vertrek van Steve Carell in S7. The Office UK was ook goed, maar redelijk kort (2S van 6 afleveringen geloof ik).
 
Wij kijken via de chrome cast en ik vind het fantastisch dat je terwijl je kijkt gewoon de info van de acteurs/muziek kan zien van de scene die afspeelt.
Voor de rest nog geen problemen gehad met ondertitels of dubs eigelijk

Mijn vriendin is in december begonnen met het kijken van Grey's Anatomy.
Ze is net aan het laatste seizoen begonnen...
 
Wij kijken via de chrome cast en ik vind het fantastisch dat je terwijl je kijkt gewoon de info van de acteurs/muziek kan zien van de scene die afspeelt.
Voor de rest nog geen problemen gehad met ondertitels of dubs eigelijk

Mijn vriendin is in december begonnen met het kijken van Grey's Anatomy.
Ze is net aan het laatste seizoen begonnen...
Da zijn toch 17 seizoenen of zo iets 😮
Wij zijn ook aan het kijken maar we zitten nog maar in s4.
 
Ik ben ook onlangs beginnen kijken naar The Office (US), zit momenteeel ergens in S3. Hoe kon ik deze serie ooit gemist hebben? Dit is gewoon epische TV van de bovenste plank. Hier kan ik naar blijven kijken.
 
Ik ben ook onlangs beginnen kijken naar The Office (US), zit momenteeel ergens in S3. Hoe kon ik deze serie ooit gemist hebben? Dit is gewoon epische TV van de bovenste plank. Hier kan ik naar blijven kijken.
Het wordt jammer genoeg veel minder na Michael zijn vertrek ik denk in seizoen 7. Alles ervoor is gewoon episch.
 
Hier The Boys uitgekeken vandaag! Donker, Heel donker sfeertje wel, maar vind de insteek wel fantastisch! De duistere kant van superhelden!

Niet kijken met de kinderen in de buurt! Wordt nogal wat in gevloekt en sommige doden zijn echt wel heeeeeel grafisch in beeld gebracht!

Verder kijk ik uit naar S3!
 
Sinds enkele maanden ook Amazon Prime aangeschaft. Lost volledig herbekeken, The Boys ook al gezien. Nu ook eindelijk aan The Office bezig, had enkel de UK versie gezien. Nog aanraders die Amazon excl zijn?
 
Sinds enkele maanden ook Amazon Prime aangeschaft. Lost volledig herbekeken, The Boys ook al gezien. Nu ook eindelijk aan The Office bezig, had enkel de UK versie gezien. Nog aanraders die Amazon excl zijn?
The Marvelous Mrs Maisel!
Geen dank
 
Sinds enkele maanden ook Amazon Prime aangeschaft. Lost volledig herbekeken, The Boys ook al gezien. Nu ook eindelijk aan The Office bezig, had enkel de UK versie gezien. Nog aanraders die Amazon excl zijn?
The Americans en Hunters vond ik zelf ook heel goed. Verder nog Goliath, Bosch, Jack Ryan.
 
Sinds enkele maanden ook Amazon Prime aangeschaft. Lost volledig herbekeken, The Boys ook al gezien. Nu ook eindelijk aan The Office bezig, had enkel de UK versie gezien. Nog aanraders die Amazon excl zijn?
The Expanse aan het zien momenteel. Heeft ooit op Netflix gestaan, maar nu enkel op Prime denk ik.
 
Thx voor de tips! The Office houdt me nog even zoet, maar ik voeg alvast enkele toe aan de lijst. The Americans was ik eens aan begonnen op Netflix, maar was samen met de vriendin die geen interesse had.
 
Fleabag, Mozart in the jungle en The Terror zijn ook echt van het beste dat er de voorbije jaren op vlak van televisie gemaakt is.

Ik vind The Hunters met Al Pacino ook wel amusant. Beetje onevenwichtig en overindulgent bij momenten...maar het heeft teveel ijzersterke momenten om het niet geboeid te blijven kijken.
 
Sinds enkele maanden ook Amazon Prime aangeschaft. Lost volledig herbekeken, The Boys ook al gezien. Nu ook eindelijk aan The Office bezig, had enkel de UK versie gezien. Nog aanraders die Amazon excl zijn?
Staat Lost daar ook op?
dacht dat die ook naar Disney+Star komt
 
Staat Lost daar ook op?
dacht dat die ook naar Disney+Star komt
Yup, alles net opnieuw gezien. Deed deugd om alles is in één ruk (lees 2 maand) te kunnen zien, en niet telkens een week te moeten wachten om een aflevering in lage kwaliteit te streamen zoals back in the good old days..
 
Yup, alles net opnieuw gezien. Deed deugd om alles is in één ruk (lees 2 maand) te kunnen zien, en niet telkens een week te moeten wachten om een aflevering in lage kwaliteit te streamen zoals back in the good old days..
Vond dat toch wel een toppertje, jammer voor het einde, maar bon. Herbekijken nog nooit gedaan, je weet altijd hoe het zal eindigen, dan kan je toch niet met dezelfde ervaring iets opnieuw kijken?
 
Terug
Bovenaan