Alle Wegen Leiden Naar...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben toch blij met 24 ploegen, des te meer wedstrijden op een EK/WK, des te leuker :coolbrows:
En gewoon al voor de toekomst ben ik blij. Met deze generatie zijn we sowieso altijd bij de laatste 16, maar na deze generatie gaan we misschien blij mogen zijn dat er 24 ploegen naar het EK kunnen gaan.
Meer wedstrijden ja, maar daardoor toch ook meer wedstrijden waar je vooraf al denkt, daarvoor gaak m'n tv niet aansteken.
Zeker omdat het landen zijn die iedereen ook wel kent omdat we in dezelfde zone zitten voor de kwalificaties.

Op een WK hebben je dan wat specialere landen (specialer omdat we er nooit tegen spelen of zien spelen) uit Amerika, Afrika, Azië... Niet noodzakelijk beter niveau hé, maar dat wekt mijn interesse toch meer om te kijken.
 
Hoe hatelijk is het dat ge maar moet raden telkens naar de extra minuten, breng dat toch gewoon in beeld...

Dat en de laatste 5 min niks anders als wissels, neemt alle pace eruit...

Echt saai om zien zo elke match, good old 3 subs, wil of moet ge een kleine aanpassing doen hebt ge welgeteld 3 zetten, hier is het gewoon iedereen is in beeld brengen, tis van den hongd zen kluuten deze format
 
Het lijkt mij weer een situatie te worden waarin de andere kant van de bracket gunstiger is. Als alles volgens verwachtingen verloopt is het kwartfinale Italië en halve finale Frankrijk, veel moeilijker kan niet.
 
Het lijkt mij weer een situatie te worden waarin de andere kant van de bracket gunstiger is. Als alles volgens verwachtingen verloopt is het kwartfinale Italië en halve finale Frankrijk, veel moeilijker kan niet.

En nog een reëele kans om de 3e van Portugal, Duitsland of Frankrijk tegen te komen al in de 1/8e finale, terwijl het anders vrij waarschijnlijk Wales zou zijn. Maar ja, we weten hoe dat kan eindigen, zou pas anticlimax zijn om er opnieuw uit te gaan zonder een topland te treffen zoals in 2016. Toch maar gewoon los winnen van Finland en De Bruyne, Hazard en Witsel matchritme laten opdoen zodat we klaar zijn voor wie er ook uit de bus komt
 
Meer wedstrijden ja, maar daardoor toch ook meer wedstrijden waar je vooraf al denkt, daarvoor gaak m'n tv niet aansteken.
Zeker omdat het landen zijn die iedereen ook wel kent omdat we in dezelfde zone zitten voor de kwalificaties.
Zoals nu Zweden - Slovakije, ik heb ze eventjes op de achtergrond opgezet en dat niveau is echt triestig.
 
dat EK van 2016 had je dan nog de sfeer die wel wat goed maakte ,nu ontbreekt die ook , en is het gewoon in feite wachten tot de 8ste finales beginnen.
 
Ja, ik heb hier nog een klein betoog gehouden voor het moeilijke parcours, maar nu het effectief zo ver is, begin ik toch wat te twijfelen :p
 
Wat een kutthread, we zijn nog altijd even dom als drie jaar terug. Hier mag een slotje op.
Vind ik niet Gavin. In 2018 waren de kaarten al geschud en was duidelijk wat welke plek ging opbrengen. Nu waren er te veel scenario's mogelijk om die gok te wagen. Los van het feit dat ik het onmogelijk achtte om 2de te worden in die groep.
 
Vind ik niet Gavin. In 2018 waren de kaarten al geschud en was duidelijk wat welke plek ging opbrengen. Nu waren er te veel scenario's mogelijk om die gok te wagen. Los van het feit dat ik het onmogelijk achtte om 2de te worden in die groep.
Dat het niet in steen gebeiteld stond en het gisteren best spannend was in Groep F, da's waar. Echter is deze thread al van 10 juni, dus we wisten goed genoeg waar het zou kunnen eindigen. Dat was toen al het schrikbeeld van "derde groep F -> Italië -> Frankrijk", en bijna twee weken later is daar nog eens Spanje aan onze kant bijgekomen, iets dat we eigenlijk ook al half zeker wisten voordat we onze laatste groepsmatch speelden.

Dat we niet tweede konden eindigen, vind ik ook fout. In die laatste groepsmatch staan we na zeventig minuten spelen 0-0 tegen de Finnen met een allesbehalve wervelende prestatie, terwijl de Denen 2-0 voorstaan en ons zo dus zouden verzekeren van de tweede plaats zoals @JPV ons heeft voorgerekend. Ideaal moment om te tanken, we hadden niets te verliezen, enkel iets te winnen. Denayer die een pas in de voeten van een Fin speelt, wie had het opgemerkt? Stuur die Finnen maar naar de zware helft en de bakoven in Sevilla, zullen wij wel chillen in de ArenA en tegen ploegen die niet eens in de top drie van favorieten staan de finale proberen halen. Enkel losers vieren zeges in kwartfinales.

Om het even te kaderen qua noteringen:
Voor het tornooi waren onze odds om te winnen iets tussen 6,5 en 7. Nu, drie speeldagen later waar we alles gewonnen hebben, onze geblesseerde sterren terug moeiteloos volle matchen meedoen en wij zonder de gebruikelijke goedkope penalty's van Ronaldo ook de topschutter hebben, zijn onze odds naar boven de 10 gegaan! Absurd gewoon. We staan niet alleen hoger genoteerd dan de Hollanders om kampioen te worden, de Denen hebben potverdorie bijna dezelfde odds om de finale te halen als wij, belachelijk. On-zin!

Elke oefenwedstrijd de mond vol van data en tactiek en professionaliseren etc. We zouden Hazard zelfs in de Quick een Magic Box laten eten in plaats van een Happy Meal in de McDo als het ons 0,0002% fitheid kon opleveren. Maar onze kansen op tornooiwinst met de gouden generatie tot twee keer toe moedwillig halveren, daar zien we geen graten in. Ah neen, want "wij zijn winnaars" en "we moeten van niemand schrik hebben als we kampioen willen worden." Pisnijdig word ik ervan, Willy. Al de voorsprong die in een theoretisch gelijk schema wordt opgebouwd door die data-aanpak of tactiek wordt weggegooid de praktische ongelijkheid van het schema waar we nu voor staan, anderen gaan met de voordelen lopen waar ze niets voor gedaan hebben. En ik kan dat gewoon niet begrijpen, allerminst omdat niemand een fatsoenlijk argument tegen heeft en ik twee weken na deze thread en het loten van het zwaarst mogelijk programma nog steeds diezelfde naïeve posts moet aanzien in andere threads.

Hopelijk halen we het.
 
Dat het niet in steen gebeiteld stond en het gisteren best spannend was in Groep F, da's waar. Echter is deze thread al van 10 juni, dus we wisten goed genoeg waar het zou kunnen eindigen. Dat was toen al het schrikbeeld van "derde groep F -> Italië -> Frankrijk", en bijna twee weken later is daar nog eens Spanje aan onze kant bijgekomen, iets dat we eigenlijk ook al half zeker wisten voordat we onze laatste groepsmatch speelden.

Dat we niet tweede konden eindigen, vind ik ook fout. In die laatste groepsmatch staan we na zeventig minuten spelen 0-0 tegen de Finnen met een allesbehalve wervelende prestatie, terwijl de Denen 2-0 voorstaan en ons zo dus zouden verzekeren van de tweede plaats zoals @JPV ons heeft voorgerekend. Ideaal moment om te tanken, we hadden niets te verliezen, enkel iets te winnen. Denayer die een pas in de voeten van een Fin speelt, wie had het opgemerkt? Stuur die Finnen maar naar de zware helft en de bakoven in Sevilla, zullen wij wel chillen in de ArenA en tegen ploegen die niet eens in de top drie van favorieten staan de finale proberen halen. Enkel losers vieren zeges in kwartfinales.

Om het even te kaderen qua noteringen:
Voor het tornooi waren onze odds om te winnen iets tussen 6,5 en 7. Nu, drie speeldagen later waar we alles gewonnen hebben, onze geblesseerde sterren terug moeiteloos volle matchen meedoen en wij zonder de gebruikelijke goedkope penalty's van Ronaldo ook de topschutter hebben, zijn onze odds naar boven de 10 gegaan! Absurd gewoon. We staan niet alleen hoger genoteerd dan de Hollanders om kampioen te worden, de Denen hebben potverdorie bijna dezelfde odds om de finale te halen als wij, belachelijk. On-zin!

Elke oefenwedstrijd de mond vol van data en tactiek en professionaliseren etc. We zouden Hazard zelfs in de Quick een Magic Box laten eten in plaats van een Happy Meal in de McDo als het ons 0,0002% fitheid kon opleveren. Maar onze kansen op tornooiwinst met de gouden generatie tot twee keer toe moedwillig halveren, daar zien we geen graten in. Ah neen, want "wij zijn winnaars" en "we moeten van niemand schrik hebben als we kampioen willen worden." Pisnijdig word ik ervan, Willy. Al de voorsprong die in een theoretisch gelijk schema wordt opgebouwd door die data-aanpak of tactiek wordt weggegooid de praktische ongelijkheid van het schema waar we nu voor staan, anderen gaan met de voordelen lopen waar ze niets voor gedaan hebben. En ik kan dat gewoon niet begrijpen, allerminst omdat niemand een fatsoenlijk argument tegen heeft en ik twee weken na deze thread en het loten van het zwaarst mogelijk programma nog steeds diezelfde naïeve posts moet aanzien in andere threads.

Hopelijk halen we het.
Maar het ging net persé over gisteren he. Er zijn genoeg momenten geweest dat de andere kant zwaarder kon worden dan de onze, maar helaas is letterlijk alles anders uitgedraaid.

Ik vind dit gewoon niet dezelfde gemiste kans als in 2018. Te veel onzekerheden op het moment dat wij speelde.
 
Dat het niet in steen gebeiteld stond en het gisteren best spannend was in Groep F, da's waar. Echter is deze thread al van 10 juni, dus we wisten goed genoeg waar het zou kunnen eindigen. Dat was toen al het schrikbeeld van "derde groep F -> Italië -> Frankrijk", en bijna twee weken later is daar nog eens Spanje aan onze kant bijgekomen, iets dat we eigenlijk ook al half zeker wisten voordat we onze laatste groepsmatch speelden.

Dat we niet tweede konden eindigen, vind ik ook fout. In die laatste groepsmatch staan we na zeventig minuten spelen 0-0 tegen de Finnen met een allesbehalve wervelende prestatie, terwijl de Denen 2-0 voorstaan en ons zo dus zouden verzekeren van de tweede plaats zoals @JPV ons heeft voorgerekend. Ideaal moment om te tanken, we hadden niets te verliezen, enkel iets te winnen. Denayer die een pas in de voeten van een Fin speelt, wie had het opgemerkt? Stuur die Finnen maar naar de zware helft en de bakoven in Sevilla, zullen wij wel chillen in de ArenA en tegen ploegen die niet eens in de top drie van favorieten staan de finale proberen halen. Enkel losers vieren zeges in kwartfinales.

Om het even te kaderen qua noteringen:
Voor het tornooi waren onze odds om te winnen iets tussen 6,5 en 7. Nu, drie speeldagen later waar we alles gewonnen hebben, onze geblesseerde sterren terug moeiteloos volle matchen meedoen en wij zonder de gebruikelijke goedkope penalty's van Ronaldo ook de topschutter hebben, zijn onze odds naar boven de 10 gegaan! Absurd gewoon. We staan niet alleen hoger genoteerd dan de Hollanders om kampioen te worden, de Denen hebben potverdorie bijna dezelfde odds om de finale te halen als wij, belachelijk. On-zin!

Elke oefenwedstrijd de mond vol van data en tactiek en professionaliseren etc. We zouden Hazard zelfs in de Quick een Magic Box laten eten in plaats van een Happy Meal in de McDo als het ons 0,0002% fitheid kon opleveren. Maar onze kansen op tornooiwinst met de gouden generatie tot twee keer toe moedwillig halveren, daar zien we geen graten in. Ah neen, want "wij zijn winnaars" en "we moeten van niemand schrik hebben als we kampioen willen worden." Pisnijdig word ik ervan, Willy. Al de voorsprong die in een theoretisch gelijk schema wordt opgebouwd door die data-aanpak of tactiek wordt weggegooid de praktische ongelijkheid van het schema waar we nu voor staan, anderen gaan met de voordelen lopen waar ze niets voor gedaan hebben. En ik kan dat gewoon niet begrijpen, allerminst omdat niemand een fatsoenlijk argument tegen heeft en ik twee weken na deze thread en het loten van het zwaarst mogelijk programma nog steeds diezelfde naïeve posts moet aanzien in andere threads.

Hopelijk halen we het.
Dit was exact mijn gevoel tijdens de wedstrijd tegen Finland, we hadden gewoon niet moeten scoren tegen Finland. Dan was de kans dat je de 2de en de 3de uit de groep F naar de andere kant van de tabel stuurt een pak groter en had je toch een iets rustigere opbouw in de knockout fase. Maar ja, Lukaku als topscorer was belangrijker zeker.
 
Dit was exact mijn gevoel tijdens de wedstrijd tegen Finland, we hadden gewoon niet moeten scoren tegen Finland. Dan was de kans dat je de 2de en de 3de uit de groep F naar de andere kant van de tabel stuurt een pak groter en had je toch een iets rustigere opbouw in de knockout fase. Maar ja, Lukaku als topscorer was belangrijker zeker.
En Courtois zie je wel een bal voor express doorlaten?
 
Dat het niet in steen gebeiteld stond en het gisteren best spannend was in Groep F, da's waar. Echter is deze thread al van 10 juni, dus we wisten goed genoeg waar het zou kunnen eindigen. Dat was toen al het schrikbeeld van "derde groep F -> Italië -> Frankrijk", en bijna twee weken later is daar nog eens Spanje aan onze kant bijgekomen, iets dat we eigenlijk ook al half zeker wisten voordat we onze laatste groepsmatch speelden.

Dat we niet tweede konden eindigen, vind ik ook fout. In die laatste groepsmatch staan we na zeventig minuten spelen 0-0 tegen de Finnen met een allesbehalve wervelende prestatie, terwijl de Denen 2-0 voorstaan en ons zo dus zouden verzekeren van de tweede plaats zoals @JPV ons heeft voorgerekend. Ideaal moment om te tanken, we hadden niets te verliezen, enkel iets te winnen. Denayer die een pas in de voeten van een Fin speelt, wie had het opgemerkt? Stuur die Finnen maar naar de zware helft en de bakoven in Sevilla, zullen wij wel chillen in de ArenA en tegen ploegen die niet eens in de top drie van favorieten staan de finale proberen halen. Enkel losers vieren zeges in kwartfinales.

Om het even te kaderen qua noteringen:
Voor het tornooi waren onze odds om te winnen iets tussen 6,5 en 7. Nu, drie speeldagen later waar we alles gewonnen hebben, onze geblesseerde sterren terug moeiteloos volle matchen meedoen en wij zonder de gebruikelijke goedkope penalty's van Ronaldo ook de topschutter hebben, zijn onze odds naar boven de 10 gegaan! Absurd gewoon. We staan niet alleen hoger genoteerd dan de Hollanders om kampioen te worden, de Denen hebben potverdorie bijna dezelfde odds om de finale te halen als wij, belachelijk. On-zin!

Elke oefenwedstrijd de mond vol van data en tactiek en professionaliseren etc. We zouden Hazard zelfs in de Quick een Magic Box laten eten in plaats van een Happy Meal in de McDo als het ons 0,0002% fitheid kon opleveren. Maar onze kansen op tornooiwinst met de gouden generatie tot twee keer toe moedwillig halveren, daar zien we geen graten in. Ah neen, want "wij zijn winnaars" en "we moeten van niemand schrik hebben als we kampioen willen worden." Pisnijdig word ik ervan, Willy. Al de voorsprong die in een theoretisch gelijk schema wordt opgebouwd door die data-aanpak of tactiek wordt weggegooid de praktische ongelijkheid van het schema waar we nu voor staan, anderen gaan met de voordelen lopen waar ze niets voor gedaan hebben. En ik kan dat gewoon niet begrijpen, allerminst omdat niemand een fatsoenlijk argument tegen heeft en ik twee weken na deze thread en het loten van het zwaarst mogelijk programma nog steeds diezelfde naïeve posts moet aanzien in andere threads.

Hopelijk halen we het.

Hear, fucking hear.

En Courtois zie je wel een bal voor express doorlaten?

Wisselen voor Sels he.
 
Waarom zelfs de Finnen? Je had tegen de Denen gewoon dé kans om het op 1-0 te laten en u zo te verzekeren van een 2e plaats...
Onder het mom van een accident de parcours sta je door onderlinge resultaten daar leuk te blinken op de 2e plaats en konden we ons nu opmaken voor een match tegen Bale en 10 sukkelaars (Ramsey blijft geen sjans hebben he) om daarna tegen de Hollanders te spelen (altijd leuk)
U halve finale is dan een match tegen de slechtste Duitse ploeg in 50 jaar, Engeland (haha) of een Scandinavische verrassing (allez of Yaremchuk die tegen Courtois mag proberen wat hem in de jupiler league al maar half lukt)

En dan mag je de finale spelen tegen een grote naam die al 3 kutmatchen heeft moeten spelen, vol inzet, tegen sterke tegenstanders. I like those odds.

Maar bon, blijkbaar hebben wij eergevoel op de slechtst mogelijke momenten en moeten we het doen met de lastige route. Het is nog altijd minder erg dan op het WK, waar je het gewoon eigenhandig weg geeft, maar hier had je toch ook kunnen profiteren van die drang van de Denen hoor.
 
Dat zijn dan ook mensen die nooit iets winnen. Daarom dat er in tijden van oorlog zo weinig eervol gedrag is, Eindwinst telt.
Zo herinner ik me een zekere S. Ramos. Die vond het ook slim om een gele kaart te pakken in Amsterdam, want thuis zouden ze dat varkentje wel even wassen zonder hem....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan