Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zelfs al ben je 18 jaar, dat is altijd nuttigIk doe sinds kort ook kracht en stabiliteitsoefeningen (op aanraden van de kine). Dat deed ik vroeger nooit, maar ik word een dagje ouder en dat is nu toch wel nodig.

Mercikes!Veel beterschap gewenst alvast!
Die vielen er in Puurs gewoon af door combinatie van zweet en regen...Pleisters
Jesus, zo lang niet kunnen slapen is echt wel kapotmakerij... Gelukkig gaat het nu al wat beter.Mercikes!
Ik ben het wel beu en ik ben blij dat het nu toch terug de goeie kant uit gaat. Ik sukkel al sinds eind februari met de rug. Ik ben nooit rugpatiënt geweest en het lijkt ook wel terug in orde te komen, maar vanaf nu begrijp ik mensen die tientallen jaren lang ruglijder zijn.
Ik vind het toch één van de vervelendste **shit**. Zonder overdrijven (want daarvoor ben ik bekend), als ik 4 uur kon slapen per nacht gedurende de maand maart, dan was het veel. En zo heel maart lang he. Ik was echt heel vermoeid na die maand. Gelukkig kan ik sinds april terug beter slapen en vanaf mei slaap ik terug volledig de hele nacht door.
Sinds begin mei is de rug wel terug helemaal ok, nu mijn rechterbil(spieren) nog (en dit straalt ook uit naar mijn rechterbeen). Maar dry needle therapie lijkt goed te helpen voor dit laatste probleem. Ik voel het echt snel beter worden. Met een beetje meeval ben ik eind deze maand terug de oude.

Ik heb er nog nooit last van gehad, maar loop enkel op m'n wedstrijden boven de 15km. Maar voor mij werken de gewone hansaplast pleisters (en zeker die die vochtbestending zijn) uitstekend. Ik plak ze altijd af bij wedstrijden, soms met een kruisje maar meestal niet.Iemand nog tips voor bloedende tepels... Heb zondag 07/05 de great breweries 17k meegedaan, gisteren 20km trainingsloop maar steeds enorme last van bloedende tepels. Voordien meestal runs van 15km en dan had ik geen issue... Gisteren ook vaseline op tepels gedaan maar dat heeft niet geholpen, had ook een strakker shirt aan dan vorige zondag maar geen verschil...
Het helpt niet 100% maar bij langere afstanden en als het warm is, loop ik met dit loop T-shirt en ipv dat het bloed tot aan mijn tenen druipt (letterlijk te nemen), heb ik gewoon tepels die een beetje open liggen ..Iemand nog tips voor bloedende tepels... Heb zondag 07/05 de great breweries 17k meegedaan, gisteren 20km trainingsloop maar steeds enorme last van bloedende tepels. Voordien meestal runs van 15km en dan had ik geen issue... Gisteren ook vaseline op tepels gedaan maar dat heeft niet geholpen, had ook een strakker shirt aan dan vorige zondag maar geen verschil...
Ja het betrof de steunspieren in de rug, en dus géén bewegingsspieren. Dwz dat hoe meer ik bewoog, hoe minder last ik er van had.Jesus, zo lang niet kunnen slapen is echt wel kapotmakerij... Gelukkig gaat het nu al wat beter.

Een kameraad van me gebruikt deze, omdat hij erg veel zweet:

Ik plak daar gewoon medische tape van 3M op. En dat blijft, regen of zweet gewoon plakken.Iemand nog tips voor bloedende tepels... Heb zondag 07/05 de great breweries 17k meegedaan, gisteren 20km trainingsloop maar steeds enorme last van bloedende tepels. Voordien meestal runs van 15km en dan had ik geen issue... Gisteren ook vaseline op tepels gedaan maar dat heeft niet geholpen, had ook een strakker shirt aan dan vorige zondag maar geen verschil...
Tijdens de marathon van 2015 (2de marathon) - hing dit type tape er toch gewoon af helemaal op het einde, en stroomde het bloed uit mijn tetten.Ik plak daar gewoon medische tape van 3M op. En dat blijft, regen of zweet gewoon plakken.
Dat herinner ik nog goed, omdat ik die tape speciaal gekocht had met de gedachte: Dan zijn mijn tetten nog intact achteraf! (NOT)

Die heb ik ook geprobeerd, die blijven bij mij niet hangen.Deze doe ik zelfs thuis al op, blijven probleemloos een marathon hangen. En ik ben ook een zweter![]()


Tijdens de marathon van 2015 (2de marathon) - hing dit type tape er toch gewoon af helemaal op het einde, en stroomde het bloed uit mijn tetten.Dat herinner ik nog goed, omdat ik die tape speciaal gekocht had met de gedachte: Dan zijn mijn tetten nog intact achteraf! (NOT)
![]()
Maar het is inderdaad wel één van de beste tapes die er bestaat.

Het blijft meestal wel plakken en het is niet dat andere tape dus beter blijft plakken rond mijn tepels. Die tape moet ik echt nog vinden. Dus ik sta nog altijd achter die zin.
Het blijft meestal wel plakken en het is niet dat andere tape dus beter blijft plakken rond mijn tepels. Die tape moet ik echt nog vinden. Dus ik sta nog altijd achter die zin.
