Vandaag nieuwe loopschoenen gaan kopen om opnieuw te starten
.
Tot 3 jaar geleden sportte ik bijna dagelijks (voornamelijk crossfit en lopen), maar toen kwam corona (gym dicht) en kreeg ik een auto-immuun ziekte die mijn longen en hart aantastte. Ondertussen een klein beetje het krachttrainen terug opgepakt, maar ik word gek van de drukte in de fitness en het macho gedrag.
Van de dokters heb ik nu ook groen licht gekregen om terug cardio te gaan doen, dus ik wil mijn oorspronkelijke doel weer oppakken: ooit een marathon lopen.
Dat zal wel nog een tijdje duren vrees ik, want mijn conditie is volledig weg na de inactiviteit van de afgelopen jaren. Gewoon weer terug naar de basis en beginnen met wandelen/lopen dus. Als doel hou ik het voorlopig op een halve marathon binnen een jaar/zomer 2024 en dat lijkt me wel realistisch.
.Tot 3 jaar geleden sportte ik bijna dagelijks (voornamelijk crossfit en lopen), maar toen kwam corona (gym dicht) en kreeg ik een auto-immuun ziekte die mijn longen en hart aantastte. Ondertussen een klein beetje het krachttrainen terug opgepakt, maar ik word gek van de drukte in de fitness en het macho gedrag.
Van de dokters heb ik nu ook groen licht gekregen om terug cardio te gaan doen, dus ik wil mijn oorspronkelijke doel weer oppakken: ooit een marathon lopen.
Dat zal wel nog een tijdje duren vrees ik, want mijn conditie is volledig weg na de inactiviteit van de afgelopen jaren. Gewoon weer terug naar de basis en beginnen met wandelen/lopen dus. Als doel hou ik het voorlopig op een halve marathon binnen een jaar/zomer 2024 en dat lijkt me wel realistisch.


eerste keer dat ik meer dan 21k liep in een vlakke wedstrijd.
Ferm gedaan weer, de vorm is er duidelijk!
Maar knap gedaan, zeker met de omstandigheden!


