.Sinister.
Active member
Iemand bekend met Trenara en mij kort kan uitleggen wat die verschillende cirkels hier voorstellen/hoe ik dit moet interpreteren?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die tweede cirkel; doel is ergens in oktober.Is een visualisatie van uw doelen
Binnenste cirkel is uw doelafstand. Die cirkel is vol op 42 km maar ge kunt hoger gaan.
Tweede cirkel is uw datum van het doel.
Derde cirkel is uw doeltijd.
Trenara krijgt binnenkort een update we van de user interface. Dan wordt alles wel duidelijker.

Mijn volgend groot doel zal de marathon van Brugge zijn in oktober met sub2u50 als eindtijd.

Het weer moet inderdaad meezitten en het parcours is behoorlijk saai voor de grootste delen maar ik heb er een goed oog op na Rotterdam. Ik wil weer 1 dichtbij zodat mijn vader kan bevoorraden op de afgesproken plaatsen.Stevig! Hopelijk niet teveel wind dan want als die verkeerd blaast loop je 15K aan een stuk serieus in de wind. Als het echt tegenzit, in de tweede helft na terugkeren van de kust
Voor mijn volgende doel nog niet teveel voorspellingen maar indien mijn doel om af te vallen lukt, zou iets tussen 3u45 en 3u50 mogelijk moeten zijn.
Ik ben niet gekend met de wedstrijd en de drukte daaromtrent, maar op je eerste wedstrijd zou ik eerst en vooral genieten en aanvoelen hoe zoiets gaat voor u. Als er veel volk is kan het voor de eerste maal even wennen zijn hoe je je al lopend moet gedragen. Klinkt misschien onnozel maar op massa events (ik denk aan de recente Antwerpen 10 miles) zijn er altijd mensen die stomme stoten uithalen onderweg of anderen hinderen. Het is dan ook gemakkelijker om jezelf te laten meeslepen met de rest en een hoger tempo te lopen dan wat je aankan.Gisteren 5:17 gelopen op de 5km. Eerst begonnen aan 5:30 ongeveer, samen met looppartner. Deze moest lossen na 2 km ben zelfs nog wat sneller gegaan en de laatste 3km rond de 5:00 gelopen.
Volgende zondag zou ik mijn eerste wedstrijd lopen (Genk loopt) zou ik proberen om de 5km op een tempo van 5:00 lopen? Of is dat te hoog gegrepen?

Volgens mij is niet alles in Genk loopt verhard. Toch zeker niet op de langere afstanden. Dat maakt bepaalde stukken mogelijks wat trager.Gisteren 5:17 gelopen op de 5km. Eerst begonnen aan 5:30 ongeveer, samen met looppartner. Deze moest lossen na 2 km ben zelfs nog wat sneller gegaan en de laatste 3km rond de 5:00 gelopen.
Volgende zondag zou ik mijn eerste wedstrijd lopen (Genk loopt) zou ik proberen om de 5km op een tempo van 5:00 lopen? Of is dat te hoog gegrepen?
Uhm. Tweede cirkel is max een jaar. Derde cirkel is max 5 uur.Die tweede cirkel; doel is ergens in oktober.
Volle cirkel is dan een jaar ofzo?
Derde cirkel; wat is dan een volle cirkel?
![]()
Over doelen en Trenara gesproken.
Ik heb me ingeschreven voor een halve marathon in september.
Zet ik nu alvast de HM als doel? Of zou ik beter eerst een snellere 10km ofzo plannen?

Enkel naar tempo kijkend ga je vlot onder de 5:00 kunnen duiken. Een "wedstrijd" doet enorm veel met je lichaam en hersenen.Gisteren 5:17 gelopen op de 5km. Eerst begonnen aan 5:30 ongeveer, samen met looppartner. Deze moest lossen na 2 km ben zelfs nog wat sneller gegaan en de laatste 3km rond de 5:00 gelopen.

uiteraard wel tevredenSuper ik ga de 5 lopenDe draad weer goed opgepakt na de Kennedymars van 3 weken geleden. Die wandeltocht heeft me toch even teruggezet in het schema. Maar goed 2 weken teruggeschroefd en nu hebben we weer een goede week achter de rug.
Komende zondag ga ik de 10miles eens proberen in Genk. Was ook nie echt de bedoeling maar mij laten overhalen......