Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Veel zoom/vaporfly rondom uIn de laatste km, flatterend is anders![]()
Wat draagt ge zelf, want dat kon ik op de foto ni uitmaken 
Dat zijn lopers. heVeel zoom/vaporfly rondom uWat draagt ge zelf, want dat kon ik op de foto ni uitmaken
![]()
‘My eyes are up here!!’, maar dan omdat iedereen naar je schoenen staart. Ik doe dat ook altijd!Ben ik altijd blij/verwonderd dat ik de enige met Under Armours ben precies.Dat zijn lopers. he‘My eyes are up here!!’, maar dan omdat iedereen naar je schoenen staart. Ik doe dat ook altijd!

+- 120 hoogtemeters op 20km. De andere 22km waren vlak.Knap! en zwaar als in heuvelachtig?
AltraVeel zoom/vaporfly rondom uWat draagt ge zelf, want dat kon ik op de foto ni uitmaken
![]()
.
@Zane: 8-10 weken voor het specifieke training als je basis oké is, lijkt me niet verkeerd. De weken daarvoor om puur aan die basis te werken.Nul weken tot een half jaar, afhankelijk van hoe serieus je het meent. Als je tevreden bent met je basis, is 8 weken sowieso voldoende.
Online vind je schema's voor zulke afstanden vanaf 6 à 8 weken, dus dat lijkt me niet abnormaal. Bij ons op de club loopt zo goed als iedereen zelfs marathons op specifieke schema's van 10 weken. De beginvereiste is dat je basis goed genoeg zit.
----------------------------
Ik heb ook een vraag. Ik ben op zoek naar een sporthorloge waarmee je gemakkelijk tussentijden kan timen. Ik zoek een horloge dat met 1 druk op een knop een nieuwe rondetiming start en liefst ook weergeeft wat je vorige rondetijd was wanneer je opnieuw op die knop drukt om een volgende ronde te starten.
Nu loop ik met een TomTom. Dat heeft ook wel die functionaliteit, maar het is zo gemaakt dat het quasi onbruikbaar is. Je moet iets (je hand dus) voor een sensor aan je scherm houden om een nieuwe ronde op te nemen. Als ik bezweet ben of het horloge nat is, werkt dat niet altijd goed. Soms wordt dat ook at random getriggerd door iets anders wat voor het scherm komt (bv. arm te dicht langs je lichaam houden, een mouw die het scherm afdekt, ...). Het is daarnaast ook dezelfde actie die je uitvoert om je scherm te laten oplichten. Als je in het donker loopt, kan je dus niet naar je gegevens kijken zonder een nieuwe ronde te starten.![]()
Ik ben geen specialist maar het kan wel helpen denk ik omdat het de doorbloeding bevordert. En laat dat net een probleem zijn met shin splints.Kunnen compressiekousen helpen bij het voorkomen van shin splints?
Ik heb wat last aan een scheenbeen maar kan gewoon normaal lopen. Ben ook niet zeker dat het shin splints zijn.
Nee. Of mss iets in de trent van zero zero zero zero...Kunnen compressiekousen helpen bij het voorkomen van shin splints?
Ik heb wat last aan een scheenbeen maar kan gewoon normaal lopen. Ben ook niet zeker dat het shin splints zijn.
In beperkte mate helpt dat om het te voorkomen.Kunnen compressiekousen helpen bij het voorkomen van shin splints?
Ik heb wat last aan een scheenbeen maar kan gewoon normaal lopen. Ben ook niet zeker dat het shin splints zijn.
Vaak ook het gevolg van kuiten die te gespannen staan.Nee. Of mss iets in de trent van zero zero zero zero...
Met shin splints kan je meestal een eindje doorlopen. Tot het niet meer gaat.
Heb je pijn aan binnenkant of buitenkant van je been? Shin splints komen meestal voor door een zwakke voetboog, zwakke core, zwakke gluteus en te weinig flexibiliteit in adductoren. Allemaal dingen die typisch zijn voor een zittende mens. Je lost dat spijtig genoeg niet op door een sok te dragen.
En neen dat was niet slim, het resultaat was een volledig jaartje aan de kant staan met shin splints)
, dat was in het jaartal 2010-2011. Als je dit niet verzorgt en je hardnekkig blijft doorlopen tot het echt niet meer gaat, dan kan dit ontaarden in een horrorblessure