Wat nemen jullie mee/hoe te kleden voor onderweg richting 10 Miles?
Ik ga met de trein komen en dan stuk te voet/tram. En gezien ze regen geven zou ik mijn loopschoenen in een rugzak willen meenemen en een vestje aandoen dat ik met de rugzak in een locker kan laten.
Met korte broek en compressiekousen op de trein gaat ook een raar zicht zijn

.
EDIT: zijn daar trouwens effectief lockers?
Op de site lees ik ‘opbergruimte’ waar je een nummer krijgt die je moet bijhouden.
Lap, gsm kan ik dan al thuis laten…