Had een nummer voor wave 1, maar ben met vriendin vooraan in wave 3 gestart. Wat ik iedereen in feite kan afraden.
Al vanaf kilometer 1 stropt heel den boel op, dan kom je aan die eerste bevoorrading en beslist den helft dat ze drinken nodig hebben. Mensen hebben ook niet door dat de je buitenranden vrij moet laten zodat lopers kunnen voorbijsteken.
Dan kom aan de oprit naar de Kennedy en zie je de eerste stappers al die aan de buitenranden gaan stappen. En dan loop je naar de Kennedy en begint het te regenen om niet meer te stoppen.
De binnenstad is dan een verschrikking omdat de straten zo smal zijn en mensen zodanig dicht staan dat je niet voorbij kan steken.
Dan beslist er iemand van 90kg om vol op mijn voet te gaan staan, wat niet bevorderlijk is. Loopt er nen dwaas zodanig krom dat hij met zijn zwengel naar achter tegen mijn scheen sjot…
Dat helpt dus allemaal niet echt.
Op geen enkel ogenblik eigenlijk iets van vrije baan gehad en nooit langer dan 1min mijn tempo kunnen lopen.
Een wedstrijdje laveren, roepen, strompelen, frustratie en nat worden is geëindigd op 1u12.
We zullen het ermee moeten doen.
Eerste keer dat ik op het nieuwe parcours loop en echt een vooruitgang is het toch niet.
Ook heel de organisatie is niet echt een vooruitgang te noemen.
In feite echt een klotewedstrijd.